Ja klopt, ik werd op de andere thread ook al terecht gewezen. Doh! Ik vind het wel grappig: als je een proleet genoemd wordt moet je een andere auto kiezen, maar als je auto vulgair en overtrokken genoemd wordt is dat prima. Gelukkig laten mensen zich nooit door het hart leiden... Onno
@heren Ik heb veel mailtjes gekregen die er allemaal op neer komen waarom ik toch dit bekende voorjaarsevenement van de kaart veeg. Zoals jullie weten ben ik zeer recent gescheiden en dan kijk je echt iets anders tegen veel dingen aan. Maar jullie enthousiasme maakt mij ook weer enthousiast en we gaan ervoor mannen! Details binnen een maand. Image Unavailable, Please Login
Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Hulde! Image Unavailable, Please Login
Henk, ook als er dit keer geen vlaggetjes hangen komen we allemaal graag Image Unavailable, Please Login
TOP Henk! Ik ben ook van de partij. MET auto deze keer.... is er toch weer eentje extra tov vorig jaar.
Deil? Wat heb ik er een zin in! Een Hollandse avant-première van de Italie-reis! Dank, Henk, dat je niettegenstaande de heel moeilijke momenten waar je door moet, toch Deil wil organiseren! Ik op mijn beurt beloof alweer een spetterende Pays Plat-meeting!
Pterps! Sorry dat ik je pas 2 dagen te laat feliciteer met je verjaardag! Van harte! En laat die F maar komen!
Henk, goed besluit jongen. Het wordt weer een topdag. Zoals je hebt gelezen bieden genoeg mensen hulp aan, maak hier gebruik van. TIP: Hou op met "bedelen". Mensen komen graag of niet, anders blijven ze maar thuis. Ben het met Gijs eens, Het gaat niet om de aantallen. De Deilmeeting "verkoopt" zichzelf wel, er zullen genoeg mensen aanwezig zijn.
Deil I staat nog altijd fris in mijn geheugen. Ik kwam daar als eerste aan, toen Roger, daarna Bram en Gijs....en toen Joop (die zijn wagen verderop moest parkeren) Forza Henkie!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henk dit is het meest geweldige F evenement wat ik heb meegemaakt, zo een gezellige sfeer. Echt een FEEST!!! Ik ben blij om te horen dat het dit jaar toch weer doorgaat. HOEZEE!!!!
Otto klopt 14 januari is het eindelijk zover. Henkie helemaal top wij komen zeker met de 355 spider kijk er nu al naar uit. Ga ook als ik de datum weet weer de weken aftellen. TOP TOP TOP.
@Henk : even 2 dagen bij moeten lezen en het is toch hartverwarmend wat er nu allemaal weer voorbij komt. Top man, dat je er toch weer een wilt gaan organiseren.. Op hulp kun je rekenen.!!!! en ik sluit me bij Gijs aan.. Aantal is niet de drijfveer, Het gaat om de gezellige dag .!!!
Henk - geweldig joh! Bedankt dat je de moeite er weer in gaat steken, wordt echt gewaardeerd. Ik zal er alles aan doen om er ook bij te zijn, dat betekent dan ook alweer een auto extra. Als je het dicht tegen de Italie-trip kan plannen hoef ik er niet speciaal voor uit Afrika te komen, of een andere optie is wat later in het jaar. Otto - ik hoop dit keer wel bij jouw dag te zijn. Kijk er naar uit! Onno550
Oke dan! Hopelijk mag ik ook weer meedoen! @Onno : je was er toch bij dit jaar? Maar je bedoelt vast erbij zijn met passend vervoer.
Gemballa Testa Rossa. IK dacht dat dit bedrijf alleen maar kevertjes verbouwde. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Moeten ze vooral blijven doen, weer een chassis verloren gegaan... Als Gijs dit ziet. Hoe vaak moet hij nog vragen om waarschuwingen of een aparte thread voor dit soort foto's
INDERDAAD, dat Gemballa zogenaamd Porsches "verbetert" of verprutst, daar lig ik niet wakker van, maar dat deze Testa naar de haaien gaat, da's pas KAK! Van de andere kant gezien duwt dat de waarde van originele exemplaren omhoog! Cruijff: elluk natijl hep se foortijl!