Italia a Zandvoort 2002 | FerrariChat

Italia a Zandvoort 2002

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Fumacher, Dec 23, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Thanx Vu.
    Dat waren nog eens tijden !!

2. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    ik heb me vergist...het moet Italia a Zandvoort " 2003" zijn. Henk, is dit nog aan te passen in de titel?

3. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    WOW! Wat een heerlijke sfeer in die paddock! Wat mis ik toch die Events, ook dit jaar geen Ferrari Days op Francorchamps,....snik!

4. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Wat zeg je me nou??? Wat is dit nou weer. Hoe kunnen ze, zit ik net plannen te maken met vrienden die een zoontje hebben die helemaal verslaafd geworden is... Hmmm... nu ik erover denk: YES! De Super Pays Plat meeting Circuit Days :D

5. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Maar om weer even op topic te komen: prachtige plaatjes Vu. Ik moet hier ook nog een en ander van hebben, zal eens kijken of ik ze al digitaal heb...

Bob

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Mooie impressie Vu.
    Dat is Joop "Dolfijn" met zijn Diablo VT huh ?

7. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik ben destijds nog naar de allereerste editie geweest van Italia a Zandvoort. In 1991 was dat. Teddy Pilette met een hevig geprepareerde 348 TB (wat een geluid kwam er uit dat ding zeg) en Rini van de Velde met een eveneens niet-meer-standaard F40. Superevenement. Deze plaatjes brengen mooie herinneringen boven. Thanks Vu!

8. moriaan1

moriaan1 Formula 3

Dec 3, 2006
    2,330
    Netherlands
    Full Name:
    Hans
    Er waren meerdere F40's
    Voor een van de hotels in Zandvoort stonden er zelfs 5!
    Kroymans, Van de velde, en 2 duitse F40,s, De F40 van ecurie F. werd gereden door Jean Blaton!
    was ook nog een andere belgische F40 die z'n turbo's in rook op zag gaan.
    Heb daarna gelijk in 1:43 die 348 en de F40 van ecurie Francorchamps van Heco gekocht.

2 daytona's, de 250swb van Michel opreij, 250 vignale, 308GTM etc.....
    Dat waren nog eens tijden!

9. 8valve

8valve Formula 3

Sep 3, 2003
    1,029
    Netherlands
    Full Name:
    Mick A.
    Leuk! Derde foto ben ik met mijn eerste 308, donkerblauw #21747. En de 308 op die trailer is/was van Dick Waaijenberg, en zijn vriendin Monique Rosier (zeg eens AAA) had er die dag in geracet.

10. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Echt waar! :) Erg leuk! Ik heb nog wel meer foto's denk ik. Zal ze zo opzoeken voor je.

11. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #18 pterps, Dec 27, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  12. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Henk Koel en Pieter Boel neem ik aan?

Die Heco-set werd nog niet zo lang geleden aangeboden op Miniwerks. Ik heb getwijfeld omdat ik de F40 LM van Heco al in mijn collectie heb (en ik ben er niet zo tevreden mee gezien de veel te lange achter-overhang, maar dat geheel ter zijde).

Zo midden jaren negentig was het voor ons ook vaste prik om naast het circuitbezoek ook de parkeerterreinen van omliggende hotels af te struinen. Het heeft toch wel wat om zon monster als een F40 of F50 (maar ook 250 GTE´s, 365 GT 2+2´s en een enkele Daytona en Dino) op zon alledaagse parkeergelegenheid te zien staan.

13. moriaan1

moriaan1 Formula 3

Dec 3, 2006
    2,330
    Netherlands
    Full Name:
    Hans
    Klopt, Boel en Koel.

Toendertijd was de Heco, de allereerste 1:43 F40 in race uitvoering, maar zeker niet de beste, de 348 speciale is mooier.
    Toch zal ik die modellen niet gauw wegdoen, hebben toch iets bijzonders.

Weet nog goed dat dhr. Hugenholz via de geluidsinstallatie op het circuit een oproep deed waar de sleutels van zijn oranje dino waren gebleven...
    Nog goed in mijn zakken gekeken, maar niets gevonden........

Was toen een geweldig evenement.

14. 8valve

8valve Formula 3

Sep 3, 2003
    1,029
    Netherlands
    Full Name:
    Mick A.

Leuk, bedankt voor het posten!

15. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Weet iemand waarom het een ex-evenement is? Geluidshinderkippen, soms? Prachtig vind ik dat - ga je naast een circuit wonen en dan over de herrie klagen....

Onno

16. vanEllende

vanEllende Karting

Oct 15, 2006
    119
    Full Name:
    Paul
    #23 vanEllende, Dec 27, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Is zoiezo een raar volkje daar, de strandtenten daar aan de kust mogen ook niet langer open blijven dan 00:00 uur,
    weet echter niet of het geld dat daar woont gevoelige oren heeft, of dat het de bijna uitgestorven duin- Arend, valk, mus, roodborstje, koekkoek, ...
    van de leg brengt?

Dan woon je bij zon, zee, strand, circuit (ultieme combinatie lijkt me zo...) zijn er altijd weer mensen (regeltjes) die roet in het eten gooien zund !
    Image Unavailable, Please Login

Share This Page