Nee.....dat was in Dresden. Daar moet ik nog even langs... Maar dan wel zoals op de geshopte foto van Pterps Overigens was zij de eigenaresse.
Moet eerlijkheidshalve bekennen dat de dealers van Lueg (http://www.luegsportivo.de/) altijd een prima bezoekadresje zijn. Zeker voor de Ferrari-loze zondagen. Deze bedrijven zijn namelijk op zondag ook geopend. Ze hebben 2 vestigingen: in Meerbusch (Dusseldorf) en bij de luchthaven van Dortmund. Gr. Martin
@cor Mondial Ik weet het niet Cor. Deze staat te koop bij een andere dealer, even ter indicatie.... Image Unavailable, Please Login
Een snoepwinkel eerste klas! Een zwarte 512 TR!! Een gele scuderia maar ook die prachtige CS(!!!!!!), dank dat je de moeite nam Henk. Joop, tsjonge wat goed, weer zo'n auto naar Nederland.
Hierzo Cor: http://home.mobile.de/home/showDetails.html?id=25569887&__lp=2&scopeId=AV&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=474073&lang=de&pageNumber=1&partnerHead=true&showZip=false&showModels=false&hideVehicleType=false Gr. Martin
Nou nou Martin, dat zijn we van jou niet gewend. Ik vind een Mondial T prachtig, zeker die van Cor. De grom die eruit komt zou ik ook aan kunnen wennen en zo´n motor, tsja, die zou zomaar ook in onze auto hebben kunnen liggen.
Bedankt voor deze prachtige platen. Die van de 612's vind ik erg creatief en goed Die zwarte 512TR is echt een hele mooie! Afgelopen jaar heb ik er ook eentje gezien in die kleur (in Knokke)...subliem!
Precies degene die ik bedoelde! Mooi exemplaar toch? Volgens mij is deze foto van dezelfde bijeenkomst, maar dan in een ander dorpje/stad genomen voordat ze in Knokke aankwamen.
Inderdaad prachtig, zo'n zwarte TR. Ik heb eens een paar keer meegereden met twee zwarte 512 TR's in België. 1 rit was op Spa met Christoph d'Ansembourg die later ook in de 355 Challenge reed. Die wist het gas wel te vinden!
Over TR's gesproken, ik heb onze vriend Marcel (Cello512) al een tijd niet meer gelezen. Buiten dat ook hij het gas weet te vinden praten ze nu nog in Deil over hem. Toen hij door de wijk reed en zijn uitlaatje lichtelijk liet brommen dacht het halve dorp dat de Luftwaffe overvloog... Image Unavailable, Please Login
Zeker doen! Vergeet niet daarna nog even links om het gebouw heen te lopen: staan regelmatig nog wat auto's geparkeerd in een hal achter de werkplaats. Gr. Martin
@ iedereen......mijn broer is er ontzettend blij mee want hij is degene die m gekocht heeft, we zullen hem dan ook wel op de div evenementen tegenkomen met deze geweldenaar. Enne Henk......het is niet Dhr P. Maronier, want ik ga zaterdag samen met mn broer naar Maastricht en ik rij niet met hem in zn CS mee.........grijns. Werkze J QUOTE=henkie;137362152]@Joop Dolfijn... Ik doe echt een gok... ik heb een sterk vermoeden dat jouw vriend P.Maronier de eerste F430 Scuderia op NL platen het nederlandse asfalt laat proeven.... [/QUOTE]
[/QUOTE] Lamborghini Gallardo Superleggera? (of ben ik nu het slimste jongetje van de klas ) Geweldige aanwinst voor je broer in iedergeval, wat een geweldige auto is dat. Het heftigste dat ik ooit zelf gereden heb!
Prachtige foto's Henk, je weet het mijn aanbod staat nog steeds. Ik zie dat je inmiddels ook een Polarisatie filter hebt. Over die flitser leg ik je nog wel wat uit.
Peter......jij was toch altijd al het slimste jongetje van de klas .......maar vandaag ff niet We zien elkaar zaterdag wel.............ik rij met een?..............grijns Lamborghini Gallardo Superleggera? (of ben ik nu het slimste jongetje van de klas ) Geweldige aanwinst voor je broer in iedergeval, wat een geweldige auto is dat. Het heftigste dat ik ooit zelf gereden heb![/QUOTE]
Wat een festijn daar in Dusseldorf, Henk! Lueg Sportivo is een hoogvlieger, dat staat vast! Jaren geleden waren ze op de Spa Ferrari Days met een waanzinnig luxueuze tent,.... voor HUN klanten. Daar kwam je niet zomaar binnengewandeld, zelfs Enzo himself hadden ze nog niet binnengelaten! Als die Duitsers iets kunnen is het hun territorium bewaken....aaargh! Eh, Henk, je hebt in Dusseldorf onze 10 parkeerplaatsjes voor 't inrijden van de Autozug toch afgebakend, hé!
Cool die dealer! Ik kom wel af en toe in Dusseldorf, maar zal de volgende keer ook even langs die dealer rijden dan! Sowieso altijd gaaf spul in Dusseldorf. Er zit ook een Lamborghini-dealer als het goed is!
@heren Bedankt voor jullie reacties op het bezoekje aan Meerbusch, dan doe ik het in ieder geval niet voor niets (al die fotos verkleinen / uploaden). Enne.. onze vriend Joop Dolfijn zit te grijnzen achter zijn grote teakhouten bureau hoor.... Hij stuurt mij een sms met "...de garantie dat hij de CS voorblijft met remmen, sturen en in rechte lijn..." Ben ook razend benieuwd -wordt vervolgd-