Reden temeer om hem met open armen te verwelkomen (en dus niet met BMW's en audi's op de parkeerplaats, maar liever met een roedel steigerende paarden!!! Wat doe je hier dan nog man??? Zaterdag Dresden-Maastricht in 4 uurtjes?? Ben je nog mooi op tijd voor de Grote Aankomst van Joop.
Inderdaad, hij zei toch laatst dat hij die besteld had? Zal wel hard gaan maar heeft het uiterlijk/uitstraling van een dooie banaan. (sorry Joop)
Filmpje van de shakedown van de F2008: http://youtube.com/watch?v=16J1qwXnRe0 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi filmpje. Man, wat heb ik weer zin in het nieuwe seizoen. Weer lekker die onnozele zilverpijlen een beetje dwarszitten Kimi nog nooit zoveel zien lachen.
Het spijt me, maar ik ben het niet met je eens Vergeef mij deze zonde! Zelfde specs als de 360 CS, 4,1 seconde naar de honderd. 500 pk vs 425 pk 631nM vs 373 nM 1760kg vs 1280 kg Image Unavailable, Please Login
1971 plymouth roadrunner 426 Hemi V8 425 bhp @ 5000 rpm, 490 lb-ft @ 4000 rpm Mooi man!!! NOT!!!! Er is meer dan alleen pk's en hard optrekken Ruud Image Unavailable, Please Login
Uiteraard, maar het uiterlijk van die CLK trekt me ook wel. Geluid wat minder maar mag er ook zijn. En tjsa.. die plymouth.. dit filmpje zegt genoeg denk ik http://www.youtube.com/watch?v=mdqu8GsA6i0
@de ware insider... Iemand iets gehoord over Van de Moesdijk ? (Niet vragen wat ik hoorde, alleen input graag)
[/QUOTE] Ik dacht toch nog even de slimste te zijn vandaag en reed langs je kantoor toen ik van vanaf Nijmegen kwam. Maar helaas je nieuwe aanwinst stond er niet Edit: vandaag nog een gele 430 spider gezien, eigenaar stond hem te poetsen in Uden bij een wasplaats. Gevraagd of hij nog naar Maastricht ging dit weekend maar bleek niet zo te zijn. Was verder kort van stof en poetste snel verder aan zijn gele spider met zwart leer, kuipstoelen en geel sticksel op duitse platen.
Er zitte hele mooie en leuke foto's tussen !! Heeft eindelijk zijn gele Enzo ??? of heeft hij zijn F40 verkocht ???
Eindelijk, vrijdag gaan wij de spider halen bij Monza. Maandag invoeren in Roosendaal dan paar dagen wachten op kenteken. En dan kan het goede weer beginnen wat ons betreft. WIJ ZIJN SUPER BLIJ.
Wow, het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wel wat he? Zaterdag op garageplaten in Maastricht??? Edit: gefeliciteerd natuurlijk!!!!
@Jolanda & Onno Kijk, dat is praat. Wat zullen jullie weer gelukkig zijn Eh.. nog wel even de kap dichtlaten. @heren.. (Moesdijk post) Ik kreeg net 2 verontruste telefoontjes. Er is me vriendelijk gevraagd om nog 2 dagen koest te blijven. Dus hou het even te goed.
Henkie, 2 dagen stil houden lukt toch niet.. Ah toe vertel het.. Harry is gecrashed met zijn Enzo en nu komt er geen Enzo meer op ICTM?