Heeft er nog iemand kaartjes over, hebben er twee of drie nodig voor zondag. 1 is ook welkom natuurlijk. Kreeg je kaarten bij lidmaatschap Ferrari club?
Bij ons in het Eindhovensdagblad stond laatst (lees de krant van gisteren of eergisteren) een kortingsbon, scheelde de helft ( 7,50) en je kon 4 man meenemen op zo'n bon, dacht zal hem inscannen en hier neer zetten, maar de kleine lettertjes verluidde dat alleen een originele bon geaccepeetrd werd! Groeten, Paul
dankje vu en henk, ik was er zelf niet aanwezig hoor, m'n ouders wel, stuurde de foto's op vanaf zijn telefoon, nokia N95. Weet wel zeker dat jij betere kwaliteit foto's maakt! tot zaterdag
Groot verschil is dat in Italië 700 man respect voor een Ferrari hebben en dat in Nederland iedereen denkt met zijn poten aan je auto te mogen zitten als die op de openbare weg geparkeerd staat.
Kom daarna nog ff buurten dan bij Charlamagne. FCN diner is toch om 20.00u afgelopen en bij ons is het ECHT gezellig
Cor, hoe laat ben jij er morgen? ivm die toegangskaart. PM me anders je 06 even alsjeblieft. Doe ik hetzelfde. Thanks!!!! Hans
Lambo-rijders strooien ook met zand. Vaak in de ogen van Ferrari-rijders. (sorry jongens, inkoppertje)