Ja, maar vlagen van verstandsverbijstering zijn van tijdelijke aard. Daarom zijn het ook vlagen. Ook al duurt deze al wat langer. ok ok grapje! (zei de Citroen Xsara-rijder) Ik zal me weer gaan gedragen...
Ben 's-middags aanwezig... diner FCN maar kom wellicht nog even langs in dat gezellige cafeetje... Frans
Frans niet te veel eten, dan kun je nog van ons wilde zwijn aan het spit meegenieten. (Als Gijs dan nog niet alle botten afgekloven heeft )
Hallo , Ik ben zaterdag in het mecc lijkt mij leuk om eindelijk eens andere fchatters te ontmoeten nog weinig posts hier dus jullie kennen me nog niet goed maar morgen lijkt me het goede moment. Greetz David
@Henkie, ik ben er tegen 11.00uur. Walter komt ook mee (we blijven F-vitaminen in hem douwen zodat hij die plat geslagen kever een keer inruild)
Ik ben net terug. Was erg gaaf.. Veel Ferrari's gezien, zowel binnen als buiten op de parkeerplaats. En de Scuderia heeft mijn hart gestolen
Ben ook net terug. En buiten op de parkeerplaats stond de mooiste (want die is van mij) ;-) Was erg leuk om te zien, stond er ook van te kijken dat er zo veel auto's te koop staan. Leek wel een tweedehandsmarkt van exoten.
Ik ben ook weer thuis. Van de Fchatters alleen Bigodino en Marcel gezien en gesproken. Van de ex-Fchatters zag ik (volgens mij, want van een afstandje) Ton Visser nog. Ik heb me voor het overige bijzonder vermaakt. Een mooie verzameling van klassieke en moderne Ferrari's. De zwarte 212 Inter van Prins Bernhard in de 'algemene' hal was een verrassing. Maar in wat een trieste staat verkeerde die auto.
@ Roel: Wil je tegen Walter zeggen dat zo'n Astra hem eigenlijk toch wel goed staat? @ Plambo: Waar was je nou, ik knipperde 2x met mijn ogen en ik zag die 4 uitlaatpijpen nergens meer... @ Frans: 100 euro om niet mee te mogen eten met de FCN... Ik hoop dat je het gezellig vond. @ Fred: blij dat jij me flitste! Oom Agent doet dat tegenwoordig met infrarood dus dat merken we over een paar weken pas. @ allen: Een goede kick-off van het jaar! Gr. Martin
Hier wat foto's: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deel 2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login