Ik heb gisteren toch een heleboel mensen gemist. Ik was te druk bezig denk ik. Marcel, Bob, Franc, Hugo (etc etc). Ik vind het jammer dat ik jullie niet getroffen heb op de beurs. Volgende keer beter! Marcel, Bob, hoe is het fotoboek geworden van de Doe een Plezier Rit? Ik ben er erg benieuwd naar
Ik werd gisteren aangesproken door aan aantal heren die in de veronderstelling leefden dat jij je boek gisteren afgehaald had ?
Inderdaad topdag gisteren. Henk, nog bedankt voor de DVD. Zoals Fred me al gewaarschuwd had, duurde het even voordat ik in slaap kon vallen
Ik heb het niet afgehaald. Dat gaat in de loop van de week gebeuren tenzij een maatje (tijdens de vergadering) het namens mij heeft ontvangen.
jammer.... de dag was weer veel te kort Topdag gehad. Eerst een spontaan bezoek aan de collectie va HvM en daar werden we met open armen ontvangen... Geweldig om deze collectie ( nu nog) in zijn geheel te kunnen zien ... Daarna naar het MECC. Veel mensen gesproken..... Fotograferen was een ramp. dit wist ik van vorige keren dus de flitser maar thuis gelaten en de hele dag mogen sleuren met een statief. Het afsluitend etentje was weer als vanouds, super gezellig en veel gelachen !!! @Frans : Leuk dat je toch nog even mee kwam bikken...... @PLambo : thanx vooor de rit naar Maastricht.... de roffel is nog niet uit mijn oren !!! foto's komen nog.....
Net echt! http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/partnerxml.details?p_code=MSN&p_spr_id=91580670&o_id=1906814
ik stond er alleen zaterdag heel ff hoor. ben vandaag even naar vd akker geweest even Ferrari's kijken
@Patrick (Crazy Enzo) Plaag je uiteraard maar he @heren Het was weer een groot feest gisteren, ik zal maar niet praten over de helse rit met de RS4 want dat geloven jullie wel Het feest begon iets eerder.. We besloten nl. om van te voren even bij Van de Akker te stoppen, je weet wel, waar de enorme collectie van Dhr. Moesdijk staat. Zoals gewoonlijk werden wij netjes ontvangen en we mochten met z'n vieren ook even naar "boven". Op de vraag of we fotos konden maken reageerde men "van mij wel, ga je gang....". Dat was iets nieuws en dat moet je niet tegen Pterps zeggen ! Dus de statieven van 1,5mtr kwamen onder de jas vandaan en ik zag Dhr. Cor Mondial ook al onder de blauwe Veyron doorrollen... Ik hoorde zoveel klikken dat ik dacht dat het hagelde buiten ! Alle Ferrari's stonden er nog op de F40 na. Die was al afgeleverd. De rode Mondial T cabrio stond buiten aangezien die voor de apk weg was geweest. Na eerst een beetje van stomheid geslagen te zijn vanwege onze kennis en stand van zaken kon de verkoper niet meer ontkennen dat inderdaad alle automobielen te koop staan. Kop op met die plaatjes heren !
Project Hietbrink is klaar, ik ga zo beginnen met project vd Akker. Was geweldig om daar boven te kijken, echt onvoorstelbaar dat vrijwel elke moderne Ferrari daar stond, alles in het rood behalve de Bugatti.
Patrick en ik zijn vandaag nog even een kijkje bij vd Akker een kijkje gaan nemen. Veyron stond er helaas niet.
Ja, maar lag in de auto.. bovendien moest ik die man bezig houden opdat hij ons er niet uit zou gooien.
Eerste beelden van vd Akker: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dit is ook wel leuk mannen... 'the story of the Portugese barn full of classic and not-so-classic cars seems to have taken on a life of its own. The interwebs have been abuzz with theories and somebody has even gone to the trouble of making up a story about it. Classic car lovers, treasure hunters and auction houses have all somehow contacted *.net in an effort to find out more." Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login