Deel 3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
*Mooie foto's Kevin! Volgens mij hebben we allemaal dezelfde foto's * Weet er iemand het type van onderstaande Ferrari? Hopelijk is het geen replica. Image Unavailable, Please Login
Inderdaad een replica van 275 GTB/C 06885 die al jaren in het bezit is van Preston Henn in de USA. Groet, Hugo Image Unavailable, Please Login
Martin het ging blijkbaar zo snel dat je niet eens door had dat de RS4 2 uitlaten heeft Vanaf mijn plek op de achterbank kon ik je snel kleiner zien worden in de achteruitkijkspiegel Edit, Vu: Het zou om een race versie van de 275 gaan (heeft oa gereden op LM). (al dan niet een replica)
Gisteren heb ik niet zo gek veel foto's gemaakt, hier alvast een foto van Tonnie zijn auto: Image Unavailable, Please Login
Zooo, wij zijn ook net weer thuis. Hotelletje in Maastricht bevalt prima!!! @Plambo: nogmaals gefeliciteerd. Wat ik verder nog gezien heb: * Een 400i die er werkelijk fantastisch uitzag en volgens Alex van VSOC slechts een poetsdoek-revisie heeft gekregen, en afkomstig zou zijn van een klant van hem die toch wel het een en ander met de techniek van de auto te stellen heeft gehad. Vraagprijs lag in de orde van 45.000 euro's * Een 400i cabrio, die werkelijk te fout voor woorden was. Afvoeren dat ding!!!! Hansje hoeft geen 400 cabrio meer. Het was wederom een feestje. En Cor: BEDANKT!!!! Je eerste grappa in Italië is voor mijn rekening. Hans
Prachtige Dino man! Supermooie kleur! Lijkt erg veel op die blauwe van OMGJon die nu gerestaureerd wordt in het internationale 246-forum op F-chat. http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=94232 (1 v/d gaafste draadjes op deze site wat mij betreft. )
Ik meen deze Dino ook al eens gezien te hebben op een Ferrari meeting. Als het dezelfde is dan is deze Dino in puik staat! een prachtige uitvoering. (Deze heeft toch Belgische platen?)
Maar hoe zit het met die 288GTO NF-13-RF. Ik kan me herinneren dat deze midden jaren tachtig ook op de tentoonstelling in het Autotron stond, toen nog een zeer recente automobiel. Is deze al die tijd van één eigenaar geweest?
Ook van mij een hele kleine impressie. (Anders heb ik mijn camera voor niets meegenomen) De laatste foto van een werkelijk in nieuwstaat gerestaureerde 190SL uit 1961 kent een zeer opmerkelijk verhaal. Onder onze ogen lag er meer dan een uur lang een bekende Fchatter overheen, onder en langs over de vloer.... Hij maakte gelijk maar even een van zijn jeugddromen waar en kocht deze schitterende automobiel onder onze verbijsteren ogen (Nee, niet Roel, maar hij straalde zo op deze foto...) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
MECC #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
MECC #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
MECC #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
He, die 400 heb ik niet gezien. Vertel eens wat details van die auto; kleur interieur / exterieur, handgeschakeld/automaat, kilometers gelopen, etc. Staat ie via VSOC te koop? Ik zie hem nl niet op z'n site staan. Heeft iemand een fotootje?
Mooie foto's Fumacher! Die bruine Daytona is ook gaaf zeg!! Heeft PLambo die 190SL gekocht? Gaaf zeg! Gefeliciteerd. Hele mooie auto's.
Stond in de frutsels-en-prutsels hal, vlak bij de hoempapaband. Kon haast niet missen! In hetzelfde rijtje als de door Henk genoemde 190 SL, maar dan iets verder naar het midden van de hal, op het hoekje. Was een 400i, handgeschakeld. Eerste serie (want zwarte achterkant). Zilvergrijs gespoten, vers uit de spuiterij. Volgens Alex (de Moser) ooit wit geweest. Zwart interieur. Stond er bij om door een ringetje te halen. Motorkap stond open, en daar binnenin kon je rustig je boterham neerlegen en vervolgens weer opeten. Zo schoon. Maar ja, dat zegt vooral veel van de poetskwaliteiten van de eigenaar, en nog niks over de technische staat.... Vraagprijs: ongeveer 45K!!!! Overigens is in mijn hoofd zich een plannetje aan het vormen die de komst van een 400 toch wel een stuk dichterbij aan het brengen is.... (don't worry, de Dino gaat NIET weg!!)
Dank voor felicitaties. Fred vertelde zaterdag dat je af en toe ook eens moet onthaasten. Relax is zijn thema voor dit jaar. Vind ik een goed punt. En daar past deze SL prima bij. Dus het is Fred z'n schuld! Hij gaat 'm ook betalen. Alleen weet ie dat nog niet.
Nogmaals Peter .. Gefeliciteerd. ik zag je met twinkelende oogjes naar deze werkelijk schitterende 190SL kijken en deze twinkeling meen ik ook afgelopen juni in Santa AGatha waargenomen te hebben