@Dirk : Prachtig ding idd!! Die foto had ik nog nooit gezien. Als het echt zoiets wordt, snap ik je keuze wel!
Aangezien ik straks hoogstwaarschijnlijk een mooie nieuwe garagebox heb voor het dinootje, moet ik ook eens aan een vloer denken. Wat is er nou zo mooi aan die topdeck garagevloeren (ik heb het draadje gelezen net) dat een zeiltje van 35 euro van de carpetland niet heeft?? Ik zat eigenlijk te denken aan een mooi kliklaminaatvloertje. Ziet er ook vast wel fraai uit, toch? Hans
Bedankt Dirk, de eerste info die ik er over gezien heb. De mock-up ziet er veelbelovend uit, en 500pk in 1200 kilo wil wel! Maar volgens mij heb je maar twee jaar om te sparen Dirk, lancering begin 2010 toch? @Marnix - tja, kon het niet laten. Onno
@Dirk, weet je zeker dat je in die F142 gaat rijden? Weet nu al zeker dat daar ook weer veel extra geld voor geboden gaat worden. Is het decennia bij ieder model zo geweest dat mensen extra willen betalen voor een auto die sneller leverbaar is. Denk dat je zakelijk een goede deal hebt gemaakt door er nu al een te bestellen. Misschien kun je er beter 2 bestellen. 1 om te houden en 1 contract om door te verkopen.
Nou Hans dat verschil is toch erg groot hoor. Heb ik het over een race deck vloer top deck ken ik niet. Hard plastic makkelijk schoonhouden en kijkt toch wel erg mooi. Verhuisbaar maar ja kost iets meer dan vinyl.
Ja, ik bedoelde racedeck, sorry. Misschien moest ik het toch gewoon maar eens een keer bekijken... Zo'n geblokt vloertje ziet er natuurlijk fantastisch uit, maar meneer Murphy kennend valt elk schroefje dat je al klussend laat vallen precies op een van de zwarte tegels, waar je hem never nooit niet meer ziet liggen. Is natuurlijk wat minder van belang als je niet van plan bent veel te gaan klussen, maar in mijn geval toch wel (er komt zelfs een garagebrug in te staan!) Ik heb in m'n vorige huis gewoon wat restanten laminaat in de garage gelegd, en dat hield het prima uit met een MX-5 erop. En als je dan een beetje een rustige print kiest, dan zijn de schroefjes ook nog te vinden.... Ik neig toch in die richting eigenlijk.... Jammer dat jullie zo'n end hiervandaan wonen. Dan had ik jullie vloer even in levende lijve kunnen bewonderen...
Jullie zijn altijd welkom hoor. Leuk stukje rijden geweldige tunnel. Onno is ook altijd aan het klussen maar die heeft geen spijt van de vloer. En ook hij laat wel eens een schroefje vallen. Succes met je vloer.
Oei, klopt Onno... Verdorie, moet ik ergens nog wat bijbeunen, heb ik me weer een jaar rijker gerekend....pffff Ik ga er maar vanuit dat hij sowieso wat later komt...hihihihihi...
Hoi Roel, Ik heb er nu al 2 in bestelling ( 430 spider + F142 ) en als in't slechtste geval mijn koper de Scuderia niet afneemt ( wat ik erg betwijfel gezien de betaalde bonus) dan heb ik er straks 3 aan mijn broek. Ik vrees als ik ook nog 2 van die F142 bestel, dat ik de advocaat niet meer kan betalen ivm de echtscheiding ! ( Oeps, ik begin nu echt wel op Harry vdm te lijken ) Amicale groeten, Dirk
Knap om rationeel over zo een passionele beslissing na te denken Klinkt als een goede deal. Wanneer krijgt je vriend hem, oftewel wanneer kun je rijden in je Scud??? Da's toch geweldig? Succes met wachten en de voorpret! Bob
Das wel handig. Wij vliegen met een zooitje Fchatters jouw kant uit. Nemen wat gezelligheid en lintwormen mee, jij zorgt voor het speelgoed. Deal?
Net nog even langs van de Akker gefiets moest toch nog in Eindhoven zijn. En er stonden een paar auto's beneden (360 Modena, F430 Spider en F355 Spider) volgens mij is er vanvond iets te doen want er was een catrings bedrijf druk bezig met de voor beriedingen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hee Ruud, geen fotos van de 599 die ernaast stond? Jaja, zelfs in Mali is dat nieuws bekend... Heel bijzondere kleurstelling. Onno
Hee, attachment zit er niet aan? [EDIT]En weer niet... Ben niet gewild, dan.... De link dan maar: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=137389339#post137389339 Onno
Tuurlijk wel Onno! Verder nieuws @ Autosalon was de Invicta S1 2+2, TT-S, RS6, A1. Niet veel spannends verder. Image Unavailable, Please Login
Martin, Ik woon hier al meer dan 5 jaar en mijn Spaans is ook Kaa U Tee. Versta wel zo goed als alles, en brabbel wat mee met handen en voeten, maar in Marbella is de voertaal eigenlijk meer Engels. Als ik in't Spaans aan de telefoon tegen zo'n bospygmee van anderhalve meter hoog moet uitleggen dat het 2de kastje van de afstandsbediening van de meest linkse garagepoort het niet doet, dan zweet ik net zo hard als dat ik een Spaanse peper in me bek steek. Meestal zoek ik daarna de afstandsbediening die het nog wel doet, en kan ik die niet snel vinden neem ik de auto die ernaast staat. De rest lossen we dan manjana wel op, of overmorgen.
Erg slim hoe Ferrari zijn auto's daar tentoonstelt met die enorme softlightboxen erboven. Geeft een heel wat mooier effect dan de spotjes uit het MECC. Ik vind die kleuren combi van die 599 niet echt geweldig, ik zie hem liever in die lichtere kleur rood zoals die vorige week ook in de collectie van vd Moesdijk stond.