Hoe verneuk ik een 355, les 1 (hij is te koop, 62.500 euro) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@autogespot heren: Ik geloof dat ik een bord voor m'n kop heb met een steigerend paard erop. Ik ben namelijk best wel gek op m'n dinootje. Hij schijnt alleen niet zo fotogeniek te zijn... Kom ik er mee naar Maastricht vorige week, staat ie pontificaal op het parkeerterrein. Niemand die hem (autoge)spot tussen alle mercedessen en bmw's die wel de site halen. Sowieso heb ik er in het afgelopen jaar meer kilometers mee gereden dan de gemiddelde nederlander in zijn astra rijdt, en toch maar 1 keer gespot - nadat ik Eddow zelf de tip had gegeven waar hij hem kon vinden (bij m'n werk voor de deur). Ach ja, 6416 Ferrari's gespot, waarvan 20 GT4's... zegt genoeg eigenlijk he? Zoek je daarentegen op een gallardo spyder, is het eerste dat je tegenkomt deze (let ook even op de locatie ) Edit: respect overigens voor jullie site!! Image Unavailable, Please Login
@Hans Ik ben niet zo'n stedeling maar als het moest dan is dat wel een prachtig stukje zeg. Helemaal goed, zeker de kerstkaart. Volgens mij zoekt Fred nr 26, de mijne viel onder water @Henk Wat een wartaal weer. Ik betrap me erop dat ik echt heel blij ben met de kunsten van de jongens uit Oss. Sander maakte me gisteren een compliment over de staat van onze 348, met name de motor, tsja toen moest ik wel gaan kijken. Naast de grote beurt had ik een heel lijstje met onzin. Voorlopig zat er nog nix tegen, dus dat valt ook niet tegen. Het wachten is op mijn velgen, reeds bij aanschaf kende die hele kleine plekjes. Verder had ik twee hele lichte deukjes in deur en achterscherm, die komt men er volgende week uitlepelen. En al gebruiken we onze hardtop nooit meer, het ding kende een paar kleine beschadigingen van de stoelen die ik zelf veroorzaakte, ook dat lijkt helemaal goed te komen. Als Alex het goed vind deel ik binnenkort de fotootjes van de beurt. Het is nog maar januari, ik krijg helemaal zin in het seizoen.
En waar parkeer je dan je van Duitse platen voorziene subtiele gallardo? Half op de invaliden-parkeerplek Peter = held
Ik kreeg vandaag een mailtje van ons aller vriend Roger_L. Die zat woensdag tegen de avond in een cafe op het plein in Vianen en pardoes parkeerde P.Lambo zijn onlangs verworven 190SL voor de deur. Nog niet gesignaleerd op Autogespot heren ?
@hanz Dat appartement van jou is echt geweldig, maar dat wist je al. De F355 die hier geparkeerd staat legde ik op de gevoelige plaat vast tijdens de WK Superbike in 2003 te Oschersleben. Ben je dan wel goed wijs ? Image Unavailable, Please Login
Peter meldde nog die avond dat hij in Beesd was begonnen met accelereren en bij Hagestein al op de 100 zat Ik heb er ook even in gezeten, en ik vond hem nog opvallend ruim zelfs. Wat een wereldauto zeg, tot in detail was ie perfect, alles, werkelijk alles was als nieuw !
Hahaha, geweldig deze auto!!! Alleen de witte ster ontbreekt nog op het portier Dank allen voor de positieve opmerkingen over ons nieuwe plekje. We verwachten natuurlijk wel een roedel steigerende paarden (en een oranje koe) op de stoep voor de deur bij de housewarming, dat snap je wel.... De gracht eens op z'n kop zetten, lijkt me wel wat!!!
Sorry Hans, ik heb niet zo'n grote invloed dat ik spotters overal kan heen sturen Een Dino herkent een echte spotter natuurlijk zo! Het is maar net hopen op dat ene stukje Nederland waar een grote concentratie spotters rondloopt. *TIP* Zondag op Laren maak je een HELE grote kans *TIP* @Henkie, Even nagevraagd op klassiekergespot maar tot op heden geen teken van een 190 SL.
@ McDonalds : Watch out for Plambo @Hans : Mooi plekje heb je jezelf verworven. Met die foto bijna idyllisch. Geen lallende studenten in het weekend onder je raam?? @Gijs : Je 348 wordt weer als nieuw !! Laat dat maar aan de wizzard over !!!!
Hij krijgt zeker lallende studenten onder zijn raam door, ik heb jaren midden in het centrum van Utrecht gewoond, aan de Potterstraat (kleine stukje tussen Nulde en Oudegracht), en ik woonde 50 meter van Skaala, ik weet hoeveel herrie daar in het weekend is. Maar ik neem aan dat de slaapkamer van Hans wel aan de achterkant zit en dat ze dubbelglas hebben?
Achter wel dubbel glas. Voor enkel. Mag geen dubbel. Monument.... (Gelukkig hoeft dat idiote energielabel dan ook niet)... Maar goed, wat maakt het uit? Je moet niet in het centrum van een stad gaan wonen en dan bang zijn dat je wat van de stad hoort... Dinsdag hoop ik trouwens ook die garagebox rond te krijgen. Die garagebrug komt er dan ook zeker in. Kunnen de Dino en de 400 er tegelijkertijd in, en heb ik nog ruimte om te werken ook, plus voor allerlei surfplanken, snowboards, Ferrari-wielen, en weet ik wat voor zooi nog meer.
Ik leer net van Hans dat stapelen serieus is/kan. Hoe hoog moet het zijn voor dit stapelen? Als de 328 zo'n goede investering blijkt (is zij al) te zijn en we willen wat meer is dit voor mij de enige optie, op huidige locatie. Ik ga in het voorjaar (uit)bouwen wat nu nog aan te passen is. Er zullen ook wat wijzigingen moeten komen in het fundatie/hei plan neem ik aan. nr 26 graag en de laatste autoweek van uit 2007, lag toen op het strand en miste dus de verkoop. Gefeliciteerd. Party? d.d. ........ Nostalgie is wat ik steeds waarneem bij Hans met zijn bolide, gaat hij dit Paleisje (dat is het zeker) waarin de Nostalgie volledig tot zijn recht komt "vervuilen" met een Siematic keuken. Trouwens wordt dat echt die keuken? $$$$ @ Gijs/Bram Goed te horen dat de 348 er weer tegenaan kan, ben benieuwd naar de foto's (Otto zal wel weer gaan gillen ) Wielen blijven toch zoals ze zijn, alleen bijwerken?
Stapelen kan. Benodigde hoogte = beide auto's opgeteld plus 25 cm, plus wat je aan comfortabele marge zou willen nemen. Een brug valt natuurlijk van een paar stop-bouten te voorzien zodat je de bovenste auto niet per ongeluk door het dak drukt. Met een metertje of 3 moet jij er dan wel zijn... Ik heb straks 3,90 meter tot mijn beschikking. Moet makkelijk gaan. Fundatie enzo hoeft niks voor te gebeuren in mijn geval. Is er op berekend. Beton kan een boel hebben hoor! Ligt voor je klaar. Ik heb ook nog twee nummers liggen (nr 22 met de Scuderia erin, en nr 12 met het huis van Enzo) ook interesse? Dank je. Kom ik op terug. Eerst maar eens wat klussen.... Wat kleiner (ook ivm de ruimte). Maar wordt waarschijnlijk wel in die categorie. De Ikea keukens zijn mooi (en zonder levertijd), maar zodra je greeploos aan de gang gaat wordt het opeens heel onhandig en een stuk minder fraai....
Nabij de A2, vlak bij het AC restaurant wat daar zit. Zal zo'n 10 minuutjes van ons huis zijn. http://www.de-boxx.nl/UTRECHT_TEKENINGEN2.html (Ik zie trouwens dat ze inmiddels de aangekondigde prijsverhoging hebben doorgevoerd. Ik heb hem gelukkig nog voor de oude prijs....) En dan komt deze garagebrug erin: http://www.garage-apparatuur.com/208.htm (Stonden toevallig ook in het MECC, met een oude jaguar op de brug) Oh, en die 400 zal niet zo lang meer op zich laten wachten denk ik....
Goede morgen Heren, Vandaag heb ik voor onze "F" club een (late) nieuwjaars-lunch en borrel georganiseerd. Dus we gaan zo rijden , ik hoop op een grote opkomst. Autootje of 20 We vertrekken zoals gewoonlijk rond 12 uur vanuit Marbella en rijden in groep naar Fuengirola, naar een Hollandse tent, lekkere bruine kroeg met Wolter kroes muziek en patatje oorlog met frikandel speciaal. ( Family Bar Fuengirola- Puerto Deportivo ) Ben eens benieuwd hoe dat dit internationaal gezelschap van leden hierop zal reageren...hihihihihi...normaal hebben we halve kreeften en ossehaas. Wel heb ik bewaakte prive parking voor de deur geregeld, live muziek, en politie-begeleiding over de 3km lange boulevard. Ik zal natuurlijk wat fotootjes schieten en vanavond posten. Dit wordt lachen. De eigenaar v/d kroeg heeft natuurlijk alles groots aangekondigd met affiches en er is pers aanwezig en een plaatselijk TV-station. Tot straks dan maar ! Dirk/Marbella
Peter, ik voel me een beetje geroepen hierdoor Zullen wij (ik als student en jij als oud-student van Utrecht) daar eens wat aan doen? Hans, je hebt een prachtige woning! De lokatie aan de gracht is werkelijk prachtig. Alleen nu nog de verbouwing. Hopelijk zal dat allemaal soepel en wel verlopen zonder tegenslag Gr. Vu
Hoi Hans, Ik heb er nu al zin in.... ( grin) En natuurlijk nog gefeliciteerd met je nieuwe mooie woning. Als ik in Ollanda ben kom ik zekers effe een bakkie halen. En oja, mijn vlieg-brevet is vervallen vrees ik... in '99 de laatste keer (zelf) gevlogen. ( enkel Heli) Ik kan het nog wel, 't is net als zwemmen, of fietsen, maar dan anders Ik spring nu effe onder de ****** en daarna **PARTY** Xie jullie vanavond met foto's XXX