Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1063 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    #26551 RedMondialTCab, Jan 20, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Wel een 412 en de barchetta

en wat dacht je van het schilderij op de 1e foto ??? :):):)
    Image Unavailable, Please Login

2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Prijzen die jullie noemen zijn verkoopprijzen.
    Geloof nou niet echt dat Frits dat er voor betaald.

3. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @bigodino
    Ik heb een paar prijzen toegevoegd tussen haakjes bij jouw post.
    Dit zijn reelere prijzen denk ik. Ik heb me laten vertellen dat een gebruikte Enzo echt minder waard is.
    Zo staan er op mobile.de 18 te koop !
    De 288gto bij Forza is laatst verkocht voor 3 ton heb ik me laten vertellen en F50's gaan ook voor minder geld.
    Dus ik denk dat het bedrag idd te hoog is of we missen gewoon een paar auto's.

4. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Is dat nou een Renoir ?? :)

Ciao, E.

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Over die 400: Ik heb bij Almere classic cars uitgebreid in, onder, om de 400 gehangen, maar kreeg nou niet de indruk dat ie verkocht was. de normale bordjes hingen er ook nog op. 27K vind ik ook wel wat veel voor een automaat overigens.... Zoals Onno al zei: dat is geen kandidaat. En rijden is bij Michel al helemaal geen optie. Heb ik een paar jaar geleden al eens geprobeerd. Er wordt pas gereden als het koopcontract zo ongeveer getekend is. Kan ik me ook wel voorstellen, anders blijft hij bezig...

@Franc: ze staan alle drie op mobile.de:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=2285247&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=16&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

(Deze staat al heel lang te koop, toch maar eens gaan kijken)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=14424909&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=16&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

(115.000 km vind ik wat veel, zeker omdat ik zelf ook niet weinig rijd)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=2263107&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=16&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

(Rood met wit leer?? Wel wordt melding gemaakt van wat niet zichtbare front-schade. En hij staat nu niet op kenteken)

Verder zijn er nog:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=21251298&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=16&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

(maar met 29K meer dan ik er aan wil uitgeven)

Nog een stel die tot 50K gaan, en dan deze nog op ebay.de: http://cgi.ebay.de/Ferrari-400i_W0QQitemZ250204909942QQihZ015QQcategoryZ18180QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Staat ook in de buurt (Frankfurt am Main). Ik heb de verkoper nog een mail gestuurd, maar nooit antwoord gehad. Met 16K nog niet aan z'n reserve gekomen. Ik denk dat deze minstens 28K wil hebben trouwens...

Maar goed, eerst maar eens ergens een stukkie rijden in een 400, kijken of ik het wat vind....

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #26557 Hans, Jan 21, 2008
  7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Gisteren hoorde ik het verhaal dat er na afloop van het MECC weekendtje twee F-cars van een trailer gestolen zouden zijn, nog op het MECC terrein. Weten we daar iets van???

Hans

8. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Hans : Countach mag fout zijn! helemaal gaaf dus. :)

9. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Zoals Henk al zegt, zijn sommige auto's veel goedkoper idd.
    En voor deze prijzen kun je die auto's echt overal kopen, dus waarom zou je die even in 1 koop overnemen?
    288GTO is supergaaf en zeldzaam, maar nog steeds niet heel erg duur. Net als de F40, maar die tellen we al niet mee.
    Maar je hebt gelijk dat die bedragen van 6/7 miljoen heel erg overdreven zijn.

10. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    euh... IK WEET VAN NIKS!!

11. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Ik had vroeger 2 posters op mijn slaapkamer hangen.
    Een van deze witte Countach en de rode Testarossa '84.
    Jongensdromen, nietwaar

Dus het mag zeker !!!!

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  13. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  14. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    #26565 toto70_0, Jan 21, 2008
  15. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    In mijn tijd :)D) had ik een Diablo GT-poster op mijn kamer. Best grappig hoe de opvolgende generaties toch vrij vaak een Lambo-poster hebben gehad op hun kamer. Gairo, hoe zit dat met jou?

16. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    De binnenkant van mijn kamer hangen alleen maar F Posters
    maar op de buiten kant hangen alle overige merken waaronder een Lamborghini Gallardo en LP 640

(toen ik 10 was) Op mijn oude kamer hingen posters van een XJ 220, Pagina Zonda C12, SLR Roadster Concept, Ferrari 360 Modena, Maserati 3200 GT (deze poster kwamen allemaal uit de autoweek)

Vroeger toen ik een jogie was van een jaar of 6 had de shell een collectie sportauto's (1/43) en 1 van 1/24 dat was een Paarse Lamborghini Diablo 30 SE
    in de 1/43 collectie zaten onderander een F40, en die verkoos ik toch boven die Diablo ;)

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Eh..ik had een poster van Bo Derek hangen, sorry.

Daarnaast een groot schilderij van een indisch rode 944.

18. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik had een poster van een knalgele 512 BB, een ingelijste foto van een witte Testarossa (daar heb ik toen nog voor moeten sparen) en een poster van een zwarte 365 GTS/4. De Miami Vice overeenkomstsen berusten uiteraard op toeval! En ik had ook nog een uitgeknipte paginagrote foto van Ayrton Senna ingelijst en opgehangen.

19. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Behalve 10.000 surfposters (zonder uitzondering op Maui gemaakt) hing er 1 levensgrote poster aan de muur: Een F40....

Nieuwe muur nu.... eens kijken hoe ver Ivon wil gaan :D

20. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #26571 Hans, Jan 21, 2008
    Heren (en dame): Ik krijg net een post dat we er een waanzinnig mooie GT4 bij hebben in Nederland!

Een heerschap luisterend naar de naam Rick (en Fchat member) is zojuist terug gekomen na enige tijd wonen in een ver en vreemd buitenland en heeft zijn GT4 meegenomen hierheen:

Ik kijk uit naar mooie ritten!!!!

Hans

21. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Die kleur is perfect! (sorry Hans, donkerblauw is zeker zo mooi ;))

22. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,126
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Wow, dat is een supermooie kleur!

23. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Hans, volgens mij moeten wij nog een keer een foto-sessie plannen voor wat actiefotootjes. Zal geen straf zijn om deze heer met z'n prachtige GT4 er ook bij uit te nodigen.

Sleutel binnen, overigens??

Bob

24. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    mooie kleur! jeetje

Share This Page