Otto, wat ziet je trots er mooi uit! Ik kan mijn broer nog steeds niet vergeven dat hij die van hem verkocht heeft in 2003! Wat mis ik die auto. Al 6 jaar niet meer in een 328 gereden... (ueberhaupt maar 2 keer! snik). Vroeger vond ik de winter al zo lang als ik op de eerste race van het F1 seizoen moest wachten maar nu ik moet wachten tot mijn eigen F weer gestart kan worden is het nog veeeeel langer... Onno
Ja, maar wel met een neusje dat we al ergens van kennen. Kijk, dat Hyundai nou uit pure armoede hun ontwerpers naar Duitsland stuurt om eens heel goed op te letten, okee. Maar Lancia.... Maar, eerlijk is eerlijk, hij ziet er prachtig uit! (De lancia dus he, niet de Hyundai) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Oooohhhh, de Dino brulde weer zo lekker Onno.... (Sorry, dit is wel heel gemeen. Wanneer kom je nou weer in de bewoonde wereld wonen??_
Normaal gesproken wel Hans, maar het was weer zo'n dag. Volgens mij heb jij in ieder geval genoten en zo te lezen heb je iemand blij gemaakt!
Ergens... Moet alleen even kijken wanneer ik die digitaal kan maken... Heb nog meer foto's van latere bezoeken (o.m. met F40) later meer! Gr. Martin
Grappig! De Enzo is de meest exclusieve (volgens het filmpje) en tussen de beelden van de Enzo komt er ook een spiegel van de GTO in beeld, die toevallig net even iets exclusiever is... Gr. Martin
Goeie vraag, Hans - vandaag arriveert de CEO en ik ga hem eens het vuur aan de schenen leggen deze week. Mijn plan is dit jaar in ieder geval een paar maanden in Londen te gaan zitten maar of dat gaat lukken is nog even afwachten. Vrijwel zeker nemen we de operatie van een andere mijn op onze nek binnen een maand of twee en dat betekent vrijwel zeker minder kans op een leven in de bewoonde wereld dit jaar. Maar volgend jaar gaat er sowieso wat gebeuren. Ben blij dat het Dinootje weer inspirationeel was vandaag! Onno
Henkie, als je nu 2 dagen langer in Italie blijft, dan kan je meebieden voor de Pinin... Jacques Swaters vertelde me enkele jaren geleden dat hij voor de Pinin een monsteraanbod van een Japanner geweigerd had, dit keer aanvaardt hij zeker het monsteraanbod in kwadraat! Pièce unique!
Dan heb ik een verrassing... jij mag het hele Gardameer die oliepluimen opvangen ! Ik reed er vorig jaar een half uur achter en mijn verlichting leek wel uitgevallen in de tunnels.
Ivonne nam gisterenavond deze voor me mee uit Londen. Ik weet niet of ik het nou een boek of een tijdschrift moet noemen. Het is een special van de uitgevers van Evo en Octane in ieder geval. Kop tot staart gevuld met Ferrari, en geen reclame-onzin erin of zo. Van de 250's tot de 599 en alles ertussenin. Plus een mooi artikel over Dino (de zoon). Absolute aanrader als je er een te pakken kan krijgen. Prijs: 9,99 pond. Hans (wat een wereldvriendinnetje heb ik toch, dat ze dit soort dingen voor me meeneemt ) Image Unavailable, Please Login
Amazon.co.uk is ie 6,59 pond dus voor de mensen die hem online willen bestellen: http://www.amazon.co.uk/Years-FERRARI-Evo-Octane-Magazine/dp/1906372020/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1201088012&sr=1-1 Had deze nog niet, bedankt voor de aanrader
Weet iemand waar ik terecht kan voor 16 inch Ferrari velgen die op een 308 GT4 Dino passen? Richtprijs? Groeten, Peter
www.superformance.co.uk is de URL. Komen de mijne ook vandaan. Veruit de goedkoopste. Het zijn replica's, geen echte. Ze zijn wat zwaarder dan de originele wielen, dus in theorie slechte invloed op de wegligging. Heb jij er iets van gemerkt toen je met de mijne reed??? 695 pond per set zijn ze, plus verzendkosten. Met Bridgestone Potenza's van autobandenmarkt.nl of reifen.de (zelfde) voor rond de 100 euro per stuk (225/50/16 achter en 205/55/16 voor) Hans Edit: Als je een Dino hebt, kijk dan even heel goed of de diameter van je naaf voor en achter gelijk zijn of verschillen (verschilt per jaar). Op een oude (zoals de mijne) heb je voor 58 mm en achter 68 mm naaf (uit m'n hoofd). Flink verschillend in ieder geval. De Superformance wielen zijn voor de grote maat. Met een oude GT4 (en misschien ook wel GTB/GTS) hangen je voorwielen dan dus op alleen de bouten. En dat gaat boven de 100 km/u trillen, hoe vaak je het ook laat balanceren (raad eens hoe ik dat weet). Search even het 308 forum voor "hubcentric rings" als je meer wilt horen hierover. De oplossing is namelijk simpel: een stel hubcentric rings. Ofwel een klein nylon ringetje aan elke kant over de naaf schuiven en daar dan het wiel weer overheen. Probleem als sneeuw voor de zon opgelost. Kosten ringetjes: gratis bij Superformance. Maar misschien wel zo makkelijk om meteen mee te bestellen. Even voorwiel naven meten dus voor je bestelt. Maar eerst maar eens een GT4 vinden zou ik zeggen....