Wat heb je de lijnen van de 599 weergaloos mooi vast gelegd in die ene foto Otto, mijn complimenten! (foto van spiegel en luchthapper).
Frans, ik hou niet zo van afspraakjes... ik hou meer van "straight into action" (wel krap keukentje,hoor!)
In het kader van niet lullen maar pellen Gaan we het grootste deel van de collectie nu ook op korte termijn te koop zien staan bij Kroymans?
Ik denk dat blijven. Enzo F50 288 gto 550 Barchetta 365 gtc/4 360 Stradale En de rest krijgt een nieuw baasje.
Voor zover de Enzo verkocht zou worden... GTO en Barchetta koopt Kroymans in principe weer terug, toch? (auto's waren eerder zijn bezit)
Otto, die laatste foto van jou met de duimpjes omhoog is weergaloos Ik ken volgens mij geen grotere liefhebber dan jij.
Indien er 1 ding in mijn lijf of geest te killen valt, is't wel degelijk mijn enthousiasme: LIFE IS SO SHORT! Ook dank voor jou mooie foto's uit Keulen-Rodenkirchen! Ik was er ook eens om VIP-tickets af te halen voor Ferrari Days op de Nurburgring! Die Duitsers kunnen zo goed organiseren, en toch een tikje stijf in de kop. Ze verwachtten destijds (2004) ongeveer 1000 F's, internationaal gedoe dus. Maar tickets opsturen, ho maar!
@heren (Italiagangers 2007?) Ik heb weer wat moois. Tussen de foto's van Gairo zag ik wat korte filmpjes zitten die hij gemaakt heeft met zijn fotocamera afgelopen juni. Laten dit nu toch hele prettige beelden zijn... Het waren .mov bestanden met slechts een bitrate van 11,6 frames per sec. Dus het is iets schokkerig. Normaal is 25 tot 28. Dus ik heb de .mov (quick-time) omgezet naar DivX en er een prettig bestand van gemaakt van 75mb (06:18 min.) Ik heb het op 123video gezet want het is niet geschikt om naar DVD-video te converteren door de lage bitrate. -eindelijk: bewegende beelden van de honderden mensen die op onze 4 bolides afspurtten op "het plein" in Faenza. Geweldig ! -mooie shots van de begroeide hellingen aan de west zijde van het Garda Meer. -Gijs door een tunnel en veel actie van mij achter Cor aan in langere tunnels. Cor, als je nog twijfelt aan die Fuchs... hierna niet meer -mijn 360 gilt weer overal bovenuit met zijn originele uitlaat, ik laat hem zo. We gingen echt hard Gairo, kijk zelf nog maar eens http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=206838&View=my&ClearEnvironment=True
*Otto: je straalt op die foto! Zeer mooie foto's van de Autosalon! Die van de 599 met de luchthapper en de zijspiegel is erg mooi! *Henk/ Gairo: dat filmpje was erg vermakelijk! Die menigte om de auto's op dat plein was erg groot! Ongelooflijk! Het leek daar wel een concours d'elegance waarbij jullie de show waren *Henk, heb je meer foto's van die 599 die buiten stond? Ik vind die kleur wel wat hebben opzich. Foto's binnen zien er goed uit. Je hebt de camera binnen korte tijd goed leren kennen/ gebruiken * nog wat foto's van een matzwarte 599 (h) Credits aan Colin17 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Henk : Gave foto's . inderdaad is de ruimte daar erg klein... Kies jij je tripjes uit waar alleen maar F garages in de buurt zijn?? @Otto : Die Scuderia blijft schitterend. Thanx @Fumacher : ooooohhhhh !!!! wat is ie mooi !!!!!!
Henk, Dacht je dat ik nog twijfelde ???? Echt een gaaf filmpje. Versterker op +40 en mijn collega's weten nu wat er in mei weer gaat plaatsvinden !!!
Je had het niet beter kunnen verwoorden, Peter... Dit vraagt om een uitvergroting! Zo groot mogelijk!!!
Hee Paulus, Wat een leuke korte autootjes hadden jullie op de Peel rondrijden http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=122490
Leuk Henk dat je ook wat heb gedaan met mijn beelden. Ik had er niets mee gedaan omdat de kwalitiet laag was en ik ze niet kon bewerken en omdat we een super camra team hadden ! lekker om deze beelden weer eens treug te zien wat was dat een mooie tijd ! Ik heb mijn ogen open gehouden De 430 Scuderia in Helmond meer (goede) foto's volgen