Tukker, met alle respect. Toen deze voormalige bezitter de specificaties uitzocht heeft hij vantevoren wel even een paar flinke teugen uit de crackpijp genomen vrees ik Maar smaken verschillen, respect. Overigens ben ik ook vrijgezel.
Nou, over 10 minuten is P.Lambo hier en dan gaan we even met de F360 en Gallardo naar Kroymans. Eens kijken of we de 430 scuderia naar buiten krijgen (dat zal wel niet)
Vandaag aan zee bij ons. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ze hebben het er maar druk mee......ik kom er net vandaan Jammer, had jullie graag ff gesproken. Als het jullie wel lukt de scud naar buiten te praten graag pix in het zonnetje. Hier iig een paar uit de showroom. Ciao, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een onzin, zon = open! Mooie foto's trouwens, is de kentekenplaat voor een sticker? Zo ja, waar is die te krijgen en hebben ze ook een maatje kleiner?
@Fumacher : V A N --- H A R T E --- P R O F I C I A T met je verjaardag!!!!! Nog vele jaren En ik hoop ook nog lang te mogen genieten van je geklikkerdeklakklakklikkerklak
Fumacher! Supergefeliciteerd met je verjaardag! Of je nu wil of niet, je staat hoe dan ook een jaartje dichter bij je Ferrari-aankoop!
KLik klak? :+ Gefeli Fu! ( Wist het eerlijk gezegd niet eens ) Henk & Peter @ Kroymans gespot maar kijken wel de verkeerde kant op!! Image Unavailable, Please Login
Henk dat is een slechte replica. Linksonder mist die de knop voor de Rattrapante functie. Maakt niet uit, heb ook nog zo'n zelfde horloge liggen
Jolanda, het is nooit te koud voor een open kap, te nat kan, maar op kou kun je je kleden. Heb 4 jaar cabrio gereden en hij was alleen dicht als het regende. -9 is nog goed te doen... het enige probleem was het wegklappen van de kap, stof was een beetje stijf geworden Warme jas, handschoenen, muts, eventueel een deken op je benen en gaan... Je zult er verslaafd aan raken, het is zo gaaf om met kou open te rijden. Bob
Roel, ga jij even vlaaien bakken. Het is een prachtige replica, moet je eens kijken wat voor zooi er aangeboden wordt
Jongens jongens met alle respect maar is jullie nooit geleerd vroeger toen jullie klein waren. Echte spullen moet je kopen... Neppe spullen die moet je verkopen.....
Okee, ik ook. Morgen, 12 uur in Utrecht? Bastion hotel aan de Europalaan/mauritslaan: Afrit 17 van de A12, net aan de zuidkant van de weg. Wie komt????
@Souvlaki en andere heren.. Inderdaad, jij was dus voor ons geweest, ik zie hier het doek nog over de auto liggen. Toen wij kwamen werd hij net naar buiten gereden, het was een gloedjenieuwe grijze 599. De eigenaar was een ouder iemand met een goede smaak. Precies dezelfde kleur als ik van de week in Keulen op de foto zette. Kenteken ZG dacht ik. Ook liep Jan des Bouvrie daar rond in een dambordbroek met een paar blafgasten. Zij waren daar in een zwarte RR Silver Spur (edit: drophead )cabrio met Plopsaland kenteken. De Scud in de showroom is een nieuwe, de klant komt hem van de week halen. De deuren zaten dus op slot. Dus Sander stuurde ons de garage in waar hun Scud demo stond. Ik heb die 4-puntsgordel even omgedaan, geweldig hoor Mooiste auto ter wereld De banden rondom waren spiegelglad en zeer gerafeld. Er wordt dus met recht proefgereden. Zij mogen deze demo een half jaar niet verkopen van Ferrari. Voor deze demo zijn ook al weer 10 klanten en ga zo maar door. Alle Scuds voor de hele productie zijn uitverkocht en dus niet meer bestelbaar. De kelderruimte waar de klassiekers stonden is bijna leeg. Er staan nu praktisch alleen maar auto's die van Moesdijk zijn geweest. Lang niet allemaal, wordt steeds aangevuld. De beroemde Challenge Stradale van Moesdijk staat gelijk onder aan de trap als je naar beneden loopt. Ik heb nog even staan te schuimbekken. Ook hebben zij er dus een tweede Enzo bij. Die stond er ook nog niet. @Boink.. deze 997 werd net achteruit de showroom ingereden. Ik denk dat hij van de 599 eigenaar is geweest. Vandaar dat wij er even naar keken. Het was weer heerlijk tuffen na een lange tijd. Plambo en ik hebben ons een beetje schandalig gedragen op de terugweg (A2), maar ja, soms jeukt het he..