B.B.R. Exclusive hand made model autos 1/43 | FerrariChat

B.B.R. Exclusive hand made model autos 1/43

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Mikestradale, Feb 18, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Heeft iemand ervaring met de B.B.R. Exclusive hand made models op de ferraristore.com ? Ze schijnen hand gemaakt te zijn en erg mooi. Zijn ze een beetje hun geld waard als je naar de kwaliteit en detail kijkt?

Ik heb het over deze 360 spider (wat EXACT mijn 360 spider is dus ben erg blij dit model eindelijk gevonden te hebben):
    http://www.ferraristore.com/e-shop.des/page,shop.flypage/product_id,Ferrari-360-Spider---1-43-scale_396/category_id,Limited-Edition_25/

Normaal gesproken hou ik het gewoon bij HotWheels 1/18, zo'n 30-40 euro per stuk maar deze heeft de juiste stoelen, velgen, kleur interior en hopelijk geen challenge grill. Dit is niet te zien op de foto helaas.

groeten
    Mike

2. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Je zult vanavond wel reacties krijgen van de experts. Volgens mij is BBR een echt topmerk.

Heb je de F355 ingeruild ? Of de F360 spider erbij genomen ? In ieder geval veel succes er mee....

3. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    De F355 is ingeruild. Met pijn in mn hart heb ik er al afscheid van genomen terwijl de 360spider pas over 2-3 weken geleverd wordt (grote beurt+riemen+koppeling).
    Het is de enige 360 spider met handschakel die op dit moment bij Munsterhuis staat. Was er direct verliefd op toen ik hem zag, die kleuren combinatie! En op zo'n moment hoeft de verkoper je maar de sleutels te geven voor een testritje en je bent echt verkocht :) Wat een geluid! en hij rijdt zo "nieuw" vergeleken met de F355...

4. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Zoals je weet heb ik een rossa/nero geschakelde F360 modena.
    Wat heb je gekocht ?

5. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    2001 360 spider
    Rosso Corsa / Beige of tan (weet eigenlijk niet de juiste benaming van het interior om eerlijk te zijn)
    6 speed
    Scuderia shields
    Tubi uitlaat zat er al onder

Link naar munsterhuis pagina:
    http://217.114.99.235/NEW/klant/autopagina.php?id=ac0277&auto_id=102069&page=1&zmerk=&znomerk=&zmodel=&zcarros=&ztrans=&zbrand=&zprijs=&zprijs_van=&zprijs_tot=&zbouwjaar=&zstatus=&zsoort=&zweergave=&test=&alfabet=ASC&order_oud=merk&template=&template=

Was in 1e instantie ook op zoek naar zoiets als jij hebt maar heb uiteindelijk toch besloten voor een spider te gaan. Vond het zo jammer dat ik niet optimaal gebruik kon maken van de GTS omdat het dakje niet achter mn stoelen pastte. En om nou met een lange reis zonder dak weg te gaan is ook weer zo'n groot risico.

6. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Wat een plaatje die Spider! Mooie kleuren. En tubi's helemaal gaaf!

7. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Gefelictieerd met je aankoop Maikel.
    Erg mooie kleurcombi.

Betreffende het BBR model.
    Waarschijnlijk heb ik er nog wel een 1 staan, precies zoals op die link van je, misschien wel iets goedkoper;)
    Laat maar even weten of er interesse is.

8. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #8 pterps, Feb 18, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  9. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Dat klopt helemaal, wat een mooie bak is het toch ook! Vooral die achterkant....niet normaal meer :) Als het financieel mogelijk, ga ik later nog eens een exact dezelfde F355 in het geel terug kopen. Mooie foto ook, bij Munsterhuis genomen zo te zien?

10. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Klopt, volgens mij stonden er toen 3 rode 360 spiders buiten en stond iemand op het punt om te gaan rijden met 1 vd Spiders. Was jij dat toevallig?

11. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Maikel,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
    Spider is super, geeft extra dimensie aan "F" rijden, en je hoort de mooie klanken zoveel beter !

12. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Maikel.

Van harte hele goede keus spider altijd goed.

;)

13. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Dat zou heel goed kunnen, het was volgens mij vorige week donderdag rond een uur of 2. Toevallig ook nog fotos van de 360 spider genomen?

14. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Op de 360 van BBR valt weinig aan te merken. Hij is wel een tikkie prijzig. Dit is er eentje uit de L'idea serie. Beperkte oplage met het lederen voetje, maar daar betaal je relatief veel voor. Niet erg als je een verzamelaar bent, maar als het je puur om een model te doen is dat je eigen echte auto representeert, zou ik inderdaad ns met Roel gaan praten over zijn aanbieding.

Voor het overige: van harte met je aankoop. Een 360 Spider zal je je 355 niet doen vergeten, maar er om treuren zul je denk ik niet :)

Share This Page