Hallo "F" vrienden, Het weer is aan de Costa Del Sol zwaar Kaa U Tee op deze moment, en volgens de voorspellingen blijft dat nog de hele week zo. Dus ik zit naast de midlife crisis ook nog in een winterdip Gisteren dan toch maar effe een lunch(je) gedaan met wat vrienden. Verder wat TV gekeken en zelfs de open haard opgestookt, 12 graden en regen met bakken uit de hemel. Ik droomde zelfs van boerenkool-stamp-pot met kuiltje jus en bal gehakt vannacht. Affijn, vanochtend alles grijs en donker...in de verste verte geen opklaring te zien. Alhoewel, ik krijg telefoon van de plaatselijke "F" dealer.... : Hola senior Dirk, your new car is comming next Friday Ik heb de wekker al gezet voor a.s. vrijdag, de camera zit al in de lader. Hmmmmm....nog 4 keer slapen. We keep in touch ! Dirk/Marbella
Krijg je 'm dan al geleverd of moet de dealer 'm eerst nog poetsen enzo? In elk geval zeker iets om naar uit te kijken. Maar hoezo wekker zetten? Ik zou geen oog meer dichtdoen! Ciao, E.
Hoi Erik, Ik heb'm nog niet vrijdag hoor, hij ( of zij ) wordt a.s. vrijdag van de vrachtwagen gerold en bij de dealer afgeleverd. Maar ik wil daar graag bij zijn, en paar fotootjes maken voor het nageslacht en voor op de chat hier. Daarna ( volgende week ) gaan ze poetsen en rijklaar maken en een kenteken aanvragen. Ik moet natuurlijk ook nog effe checken of alles precies is zoals ik het besteld heb.... En als dat Piccobello is, moet ik ook nog effe een paar euri's overmaken. Maar in elk geval is blijkbaar alles op schema
Goede vooruitzichten Dirk! Ben benieuwd naar de plaatjes komende vrijdag. Help me nog even met de kleurencombi, welke heb je besteld? Hoe staat het verder met de eerste "Dutch/Belgian thread takes a plane to Marbella to admire Dirks 430 Spider"-meeting? Gr. Martin
Spannend Dirk! Ik kijk erg uit naar de foto's! Ik hoop dat het weer daar wat beter is als hij echt helemaal rijklaar is...
@Marbella... Yo Dirk... dat ik dat nog mag meemaken op mijn oude dag... niet aankomend weekend maar het weekend erop kom ik hem "live" bekijken Hij is dan dus nog kakelvers, wat zal het leer lekker ruiken heh heh....
Leven is zwaar, Dirk, wat een rotweer heb je daar... (of was dit niet echt de kern wat je ons wilde vertellen ) Gefeliciteerd! En je kan niet genoeg foto's posten aanstaande vrijdag. We hebben allemaal weekend, dus alle tijd om je nieuwe schoonheid te bewonderen. Bob
Wat is het leven toch zwaar, Dirk Je stuurt die regen toch niet onze kant uit, hoop ik..... FF W8tuuuhhhhhh nog. Je zult weinig slapen van de week !!!!
Hoi Martin, Dit is wat ik besteld heb : Color externo : Nero Color interno : Rosso Carpets : Nero Optionals Brake calipers yellow 6 cd changer carbon-fiber for driving zone interior upholstery Leather / alcantara Daytona style seats Dedicationplate in silver coloured dashboard in rosso Steering wheel in black with carbon Tyre pressure system with runflat tyres Rear segment in carbon-fire Scuderia rear grill Heated and electric seats Instrument-panel in yellow Scuderia Ferrari shields Navtrack system Front and rear parking sensors Ball polished wheel rims High power hifi with subwoofer Spider soft top color Rosso Special stitching in black Daytona insert in Alcantara Dashboard in carbon
Mooie, smaakvolle combinatie, Dirk. Zeker niet door jou gekozen? Wordt een mooie dag, vrijdag. Gefeliciteerd!!!! Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zwart met rood is een hele gave combinatie!! Wat een mazzel zeg. Nog 3 nachtjes en dan kun je hem voor ons op de foto zetten!
Hoi Onno, Thanks voor de foto's v/d configirator. Ik had bij het uitzoeken v/d kleuren en opties ook met de configurator zitten spelen, maar op een of andere manier kreeg ik m'n eind-resultaat niet opgeslagen. Zal wel aan mij gelegen hebben, te veel zenuwen.
Dirk Dirk. Wat een auto pffffffffffffff als wij ooit een prijs winnen . Dan zou het een 430 spider worden . GEWELDIG.
Ola Mrs.Spider Volgens mij hebben jullie toch al een prijs gewonnen, namelijk de mooiste 355 spider van Ollanda en omgeving En wie weet komen we mekaar nog eens in Knokke tegen, drinken we een lekker sjatteke kaffe op de "place ma tu vu "
Tsja Bob, Wat zou dat nou kunnen zijn.....? Trouwens ik zet de radio nooit aan, alleen de eerste keer bij afhalen om te kijken of alles werkt, en of de meegeleverde code het doet En dat subwoofer-gebeuren heb ik louter genomen omdat ik dan de middenconsole wat mooier vind uitkomen...en als ik dan toch bezig was met opfluffen, dacht ik doe voor die paar honderd euro die wisselaar er ook maar bij. Kan ik later zeggen : heb altijd een oud wijffie in gereden en die hield van klassieke muziek
@Marbella Ok Dirk, we gaan volgende week weer tapas eten. Heb net geboekt. Donderdag 28/2 via Alicante naar Almeria met een Focus tdci en na de normale zaken arriveer ik op zaterdag rond het middaguur in Marbella. Ik vlieg zondag terug vanaf Malaga om 18:50. Kan niet wachten om weer even de sfeer te proeven daar
. Leuk om mee te spelen, die configurator. Ik heb al heel wat prachtige combinaties in elkaar geflanst - nu moet ik nog die bank overvallen... @luxury - je moet een op de Owners' Site geregistreerd eigenaar van een Ferrari zijn om er bij te kunnen. Onno
Oftewel, er is terdege over nagedacht Je hebt echt een prachtexemplaar uitgezocht. Heb je inmiddels al foto's of gaat de tijd niet zo snel (genoeg) Bob Ga donderdag zelf mijn auto ophalen, hoewel van een heel ander kaliber en meer voor het werk en het gezin, heb ik er erg veel zin in... altijd leuk, iets nieuws onder je kont...