Dat klopt ja, ik ben er 1 keer geweest en heb ....tig foto's gemaakt, maar wil ze nu nog effe niet posten, dan is de surprise een beetje weg voor Henk. Mochten we nou in't slechtste geval geen toestemming krijgen voor een bezoek in de prive-kelder-bunker, dan kan ik ze altijd nog posten. We proberen eerst de reguliere weg, want ik wil liever geen ruzie met deze familie Ze zijn namelijk ook eigenaar van enkele golf-banen waar ik regelmatig een balletje tik, en als ik dan steeds achterom moet kijken heb ik straks wel een hele hoge handicap en een stijve nek !
Die Hussein familie had toch ook hun goede kanten: een blauwe 550! Was van zoon Uday. Onno Image Unavailable, Please Login
Oh oh oh! Wat een prachtig exemplaar! Veel plezier met de eerste kilometers Dirk! Ik drink zo een San Miguel op je aanwinst! Zat er in je 360 spider ook al een F1-bak in of is dit de eerste kennismaking ermee? Ik kijk uit naar je verhalen en nieuwe foto's Adiós, Vu
Opnieuw een grote zucht..........wat is-t-ie toch mooi. Van harte Dirk en neem het er straks én vanavond én morgenavond én overmorgenavond én...........maar weer lekker van. Ciao, E.
Ik ben er even stil van!!!! Top configuratie Erg gave F430 , Dirk gefeliciflapstaart ermee !! Lijkt ie een beetje op de F430 die op de Salon Brussel aanwezig wqas? Image Unavailable, Please Login
Oooh wat een wagen... Van harte proficiat met je nieuwe Italiaanse scheurijzer. Wat een ongelofelijk prachtige wagen. Veel plezier vanavond!
Dirk, ik geniet enorm van je proza en lees het altijd met een big, big smile. Dank hiervoor en ga vooral zo door. Je nieuwe vlam is werkelijk wonderschoon. Geniet ervan en zorg goed voor d'r. Zou fantastisch zijn mocht je haar toch een keer deze kant op weten te krijgen.
Hoi Vrienden, Ik ben thuis, en de 430 ook Ben er nog niet helemaal over uit wie nou wie heeft thuis gebracht, maar in elk geval zijn we samen veilig binnen. DIT IS GEWELDIG ! ( en ik weet dat hoofdletters niet beleefd zijn, tenzij ze aan't begin van een zin of naam staan ) Wat een ding, helemaal geweldig. Ik ga er zo in slapen denk ik, met 1 oog open. Die geur, die warmte, die kleur, schiet mij maar in de feestverlichting Ben heeeeeel blij.... Misschien maak ik morgen nog wat foto's en anders is het overmorgen hoor boy's , eerst effe de boekjes lezen ( duh...) en daarna wat rijden. De "F" had 52 km vanmiddag toen ik uit de toonzaal verdween en ik heb er nu 341 km's opstaan, flink gedaan toch ? Ik ga morgen ook flink rijden, want op 1000 km komt de eerste beurt, en volgende week komt Henk, dus dan moet ze gaan als een banaan !
@Dirk Komt helemaal goed, ik hoop wel dat het weer een beetje aantrekt want ik begrijp van mijn leveranciers uit Almeria dat het al 14 dagen zwaar tobben is. Ik heb er veel zin in.
Henk, het is idd al 2 weken K*T maar het gedoe is voorbij ( denk ik ) De zon schijnt vol en het is nog niet bloedjeheet, maar wel droog en zo van voor in de 20 graden overdag. Mooi toch ? Komt goed...en sowieso kom je niet om te bruinen ....... ? je komt om te witten
Bijna 300 km op je eerste dag is niet slecht nee Dirk! Wees blij dat het weer een beetje opgeklaard is. Toen ik mijn Dinootje kreeg heb ik de eerste 3 weken in de regen gereden (7 december 2006). Ik had zelfs nog eerder sneeuw en ijs gezien met de auto dan een droog wegdek . Ik ben niet zo'n driftkoning als Plambo of Onno, maar op die manier ontkom je er bijna niet aan. Doodeng in je eerste F... Waarom woon je eigenlijk zo takke-eind weg man? Zelfs als we de autotrein naar Biarritz zouden nemen is het nog 1089 km door de binnenlanden van España voor we eens daar zijn voor de eerste jaarlijkse Marbella meeting.... @Henkie: veel plezier daar!!!
300km op de 1e dag is veel inderdaad, maar iedereen hier zal begrijpen dat je niet uit die F430 bent te slaan!
Dirk heeft vast draadloos internet en een laptop, Harry. Die zit gewoon achter het stuur van de 430 met ons te beppen...
Nee hoor Hans, ben gisteren gewoon gelijk de bergen in gescheurd met een volle tank en een paar uur later het beest met een kwart tank in de garage gezet. Ik heb er daarna nog 3 kwartier bij gezeten op een klapstoel Ik ga zo weer even tanken en omstreeks 12 uur rijden we met de F club naar de horse racing track in Mijas. Het is vandaag een feestdag in Andalucie, en er is een of ander internationaal evenement. We mogen de Ferrari's in't midden van de arena parkeren onder het moto : Horse meets Horse En we krijgen een lunch aangeboden door de organisatie. En ik maak vandaag natuurlijk de blits met m'n black beauty... Ik heb trouwens net met een zacht lauw-warm sopje alle dooie vliegen verwijderd en ontdekte al steenslag, dus m.a.w. ze is al gedoopt. En ik heb ook al links vooraan een verkeersdrempel aangetikt, dus ze is al gepersonaliseerd zeg maar.
Trouwens... Het zal wel heiligschennis zijn in dit mekka, maar normaal gezien telkens als ik een nieuwe auto in ontvangst neem, heb ik voor we de straat uit zijn reeds een cigaret op gestoken en een scheet gelaten. Daarna roep ik hard : Sooo, nou istie van mij ! Maar aangezien ik gestopt ben met roken, heb ik uit respect voor Ferrari die scheet ook maar voor mezelf gehouden. Lief toch ?
Ja lief hoor.. Ik heb nog nooit van mijn leven een nieuwe auto gehad, en probeer maar even niet te denken aan alle scheten die door vorige eigenaars in m'n autootjes achtergelaten zijn...
En dan vergeet je nog al die scheten van die olijfolie-met-knoflook-tapenade-vretende Italiaanse fabrieksarbeiders. Schijnt bij het inwijdings-ritueel te horen voor ze de fabriek verlaten.
Dirk, ik hoop dat je hem al wel ergens de ruimte hebt gegeven en niet een weekje opspaart tot het moment dat ik naast je zit