Vanmiddag nog een Daytona en een 575 "in het wild". Man o man!
Je mag nooit meer raden. Daytona kwam net aangereden en mevrouw parkeerde hem even terwijl manlief de 575 aan de kant zetten.
Niks engs aan, je hebt me zelf ooit uitgenodigd voor Hyves Ik kijk al een aantal dagen tegen het bericht aan dat je woensdag jarig bent en 38 wordt
Had ik ook wel gezien, maar toch per ongeluk 308 ingetypt hier. Maar een hele mooie 208 vind ik gaver dan een minder mooie 308. En echt traag is zo'n auto ook niet lijkt me.
Bob. Wij hebben goed naar jou geluisterd. Altijd bijna altijd topless rijden en ja hoor wij rijden voortaan als het niet regent topless. Net terug ritje 150 km uiteraard topless. Harstikke gaaf en zeker omdat je zelf nu ook veel meer geniet van het geluid super super. Hebben ook nog even de tunnel mee gepakt dat is pas echt gaaf wij zijn steeds gelukkiger met de spider. Vanmiddag was het 12 graden en een heel klein beetje zon.
Toch, Harry, zo'n 208 gaat écht niet vooruit. Met de turbo er op, zoals later met de GTB en GTS, is 't nog leuk, maar de atmosferische 208 is een afrader...sorry Bigo!
Vanaf vanmiddag ben ik ook een gelukkige eigenaar van een heuse videocamera. Zit een 30 Gb harde schijf in, goed voor 7 uur opnames van rijplezier . Heel mooi kado van het meisje en haar moeder... Vraagje is nu: die zuignapstatieven waar jullie allemaal mee bezig zijn, waar koop je zoiets, en waar moet ik op letten??
Een JVC, soms Hans? Heb ik ook - vooral de harde schijf is ideaal, lekker schieten zonder zorg. Qua zuignapoplossing (nieuw woord voor de Van Dale ) heb ik deze unit gekocht vorig jaar: www.stickypod.com, de Pro Pack versie. Werkt prima, maar ik moet nog wel wat meer mee oefenen - het bleek toch wat lastiger dan verwacht om de camera tegen vibraties te beschermen: hij draait nog wel eens weg. Er komt wel een heel goede DVD video bij die het allemaal uitlegt. Hier nog een test met een andere oplossing: http://digitalproducer.digitalmedianet.com/articles/viewarticle.jsp?id=28807-1 Onno
Goeiesmorregens mensen. Mailtje uit Japan vanochtend. Ik wilde eens even weten hoe de Boxer markt er daar voor staat; dit prachtige exemplaar staat al een tijd te koop. Unieke, en oorspronkelijke, kleurstelling. Helaas, 123.000 euro maakt het totaal niet aantrekkelijk om te importeren, met invoer en BTW kom je boven de 160 zonder transportkosten. Jammer. Wat een plaatje! Maar ja, ik heb sowieso nog geen geld... In ieder geval weer wat wijzer geworden. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
hmm...nee, die combi vind ik dan weer niet ideaal. Dat matte grijs met dat glimmende zwart. Die zwarte F512M op de foto´s van Dirk is wat mij betreft nog wel een extra vermelding waard. Bij deze.
OK, je bent van de lijst geschrapt Marnix. Overigens - het grijs is niet mat maar metallic. Kun je goed zien de "profielfoto" waar het grijs veel donkerder lijkt door andere lichtval. Onno
Idd! Magnifiek! En de BB512 is een stijger, hoor! Eigenlijk een betere belegging dan een paar jaar oude 430! Maar ik vermoed dat de 512 een pak langzamer is! zucht...
Vanmorgen werd er bij Toys for Boys in Almelo nog wat leuks van een trailer gereden. Kwaliteit van foto's is niet zo best, zijn vanuit de auto genomen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gisteren even een stukje mee gerden met de F355 GTS van Cristiaan (CvdZijden) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Op de treug weg nog een Lamborghini Gallardo SE gespot ! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login