Nieuwe F430 spider F1 | Page 8 | FerrariChat

Nieuwe F430 spider F1

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Marbella, Feb 18, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Ik rook helemaal niet meer Henk :)
    Affijn, we geraken of topic.

Wel heb ik even naar de weerberichten hier gekeken, en het wordt schitterend ! Sowieso is Almeria een heel ander weer dan hier he, in Marbella zitten we met sub-tropisch klimaat en net achter de concha ( berg ) dus koude noorderwind hebben we nooit.
    Alleen hadden we enkele dagen de Levante, en das een gure zuiderwind met regen en sahara-zand. Dat wil je niet op een zwarte auto zien :(

Maar in elk geval ben ik standby voor een leuk weekend met heel veel hard rijden en heel veel lekker eten & drinken !
    Ik hoop dat je de prive-situatie ook wat overleeft hebt ?
    Want "Het Spaanse graan heeft de orkaan doorstaan " is niet alleen voor mij he, ook voor jou :)

2. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Dirk, hou es op.... Ik was net zo blij met ons nieuwe stulpje in Utrecht, kom jij eventjes met dit soort verhalen aanzetten....

Wat een vreselijk rotleventje heb je voor jezelf gecreëerd daar zeg.... pfffff....

3. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    La vie 'd artist,' cest triste :D
    Maar ik ben ook blij voor jou met je nieuwe huis in Utrecht, en je mooie Ferrari en je vliegtuig, en alle leuke dingen die jij zelf gedaan hebt ! :)
    Gratis gaat alleen de zon op Hans...de rest moet iedereen zelf doen.

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Helemaal mee eens Dirk. En het is je van harte gegund! Ik schreef toch ook dat je dat "rotleventje" voor jezelf gecreëerd had? Petje af man! En geniet er lekker van (maar dat lukt zo te horen wel)

En je hebt gelijk hoor, ik geloof dat er hier op dit forum weinig mensen zijn die te klagen hebben :)

5. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Zo...net terug van een ochtend karten met de F-club. Ben helemaal kapot. Slechts enkele uurtjes geslapen, en daarna anderhalf uur op zo'n stuiterding. Pfoe, lawaai en stinken. Nu ga ik na de ****** een frisse duik nemen, en vervolgens met een warm sopje de F even verwennen, zodat we na de siesta beiden weer schoon zijn voor een aperitiefje en een MC-drive :)
    ( zo'n ketchup vlek op dat alcantara valt reuze mee eigenlijk....toch een goeie keuze geweest, bij nader inzicht )

Morgen zal ik nog wat fotootjes maken als we met de F-club gaan toeren, maar ja mijn foto-kunsten die kennen jullie ondertussen wel. :(

Aankomende week houd ik het dan maar lekker rustig want volgende zaterdag komt Henk deze kant op en dan hebben we een druk schema.
    Ik zal die moderator eens even 24 uur wakker houden ....he he he...
    Eten, rijden, eten, rijden, eten, rijden, eten, rijden, en tussendoor tanken en drinken. :D

Groeten vanuit de Rimboe,

Dirk

6. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    Wat een straf Dirk :D....

Henk die gaat a.s zaterdag dag van z'n leven krijgen :)

7. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Sow...ik ben er weer klaar voor. " What a beautifull day "

Het paard staat mooi geborsteld en bijna op temperatuur om zo flink wat gaan te stampen. Ben al weer een uurtje bezig met de kleine vlekjes weg te werken. Zwart is mooi, maar je blijft poetsen....pfffff.... :(
    En ik heb van dat spierwitte ongezellige TL licht in de garage, dus dan vallen alle ( niet propere ) details nog meer tegen.
    Affijn, het is gelukt en de camera is opgeladen.
    We gaan zo even toeren met de members, en dan hoop ik vanavond wat leuke foto's te plaatsen van de plaatselijke vrienden.
    " De jeugd klit wat bij elkaar in mini-rok en beatle haar " :)

Ik zal ook trachten wat toonbare plaatjes te schieten van het interieur, want dat vind ik persoonlijk mooier dan de buitenkant.
    ( Gelukkig , want daar zit ik namelijk het meest )
    :D

8. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Veel plezier met het uitlaten van je merrie Dirk!

Zie de foto's graag tegenmoet om mn dag op te fleuren:) Hier stormt het alleen maar!

9. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    He Dirk, ik dacht dat jij nog nooit een auto gepoetst had? Schreef je dat niet laatst?

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ai, je laat je leeftijd zien, Mijnheer Sonneveld....

Onno

11. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    #186 Marbella, Mar 2, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hoi Heren en Dame,

Ben net binnen en dacht : Laat ik maar gelijk eerst m'n fotootjes plaatsen. Daarna ga ik alles bijlezen en reageren :)
    Affijn, vandaag was het niet zo heel druk bij de F-club, vanwege gisteren karten, afgelopen donderdag de Horse-racing, maar toch wel weer gezellie. Ik heb zo in't wild wat pic's geschoten,en zoals u allen kan zien was het vandaag stralend 22 graden en azuurblauwe hemel, zonder wolkjes. Nog erger, mijn kop is verbrand vanwege 2 uurtjes topless rijden...pfffff...
    Image Unavailable, Please Login

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Prachtige foto's Dirk, wat een varieteit aan auto's hebben jullie binnen dat clubje! Jouw auto knalt er echt uit met zijn glimmende koets!

13. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    en nog een paar....

14. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Aah wat prachtig die F430 Spider in zwart-rood.
    Mooie Maranello ook daar, maar die Spider van jou ziet er echt het lekkerst uit.

15. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Wauw, mooie foto's Dirk! Leuke hoeken en kleuren komen echt mooi uit.

16. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
  17. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Prachtig Dirk, maar waar zijn de foto's van de voorkant van je auto?

Onno

18. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Dirk, al eens overwogen er tubi's of andere sportuitlaten onder te zetten? ;)
    MvR uit Utrecht heeft zijn F430 Spider, die eerst geel was en tubi's had, maar nu grijs, voorzien van ander soort sportuitlaten :)

19. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Klopt Franc,

Maar de laser-car-wash ter plaatse, laat altijd nog wat vervelende druppels en plekkies na, dus dan ga ik er thuis nog even lichtjes overheen.
    Ik doe zo'n beetje "Van der Valk", de kers op de appelmoes zeg maar :)
    Zo hier en daar met een spuitbus en een ouwe T-shirt doet wonderen....

20. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Ha Onno,

Het leven begint toch bij 40 ? :D
    Stel je voor dat ik 80 word, pfff ...
    "een mooie vogel in de lucht dat wil ik zijn.....een mooie vogel in de lucht meneer Merlijn"

21. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Hij of Zij is gewoon super van onder van boven van voren en van achteren zijkanten gewoon super.
    Leuke fotoos .

22. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Koen,

Ik heb ( voorlopig) nog enkele maanden garantie :D
    Dus het lijkt me verstandig om er even niet aan te zitten prutsen. Daarmee bedoel ik : Waar top-techniekers, top-ingenieurs, top-designers 10 jaar mee bezig zijn om "iets"zo perfect mogelijk te maken, daar heb ik respect voor, dan ga ik niet bij de kwikfit op de hoek wat meer lawaai eronder laten hangen.
    Ik vind kwaliteit belangrijker dan kwantiteit :)

't is wel raar dat Ferrari's niet standaard,met Tubi's geleverd worden toch ? ....

We hebben in de club enkele Engelse members met de nodige tattoo's, oorbellen en uitlaten van Tubi en koenig, zelfs met 6 uitlaten.
    Maar ze gaan absoluut niet sneller rijden daardoor.

't is meer de kunst van het weg laten, eenvoud siert een mens :)

Share This Page