Mensen die willen weten hoe de 348 verbouwd is kunnen een kijkje nemen in Mike zijn profiel. Lijkt mij een ombouw naar een 355. Gijs, ik zit volgende week in de sneeuw, was anders graag mee gegaan
@heren/jarigen Alsnog van harte en drink er nog maar eentje op de gezondheid, hoewel we zijn allen gezond/prettig " F" gestoord meen ik. @Henk, Gijs, Peter en Bram Het was weer ouderwets gezellig (en Lekker!) Ik ga kijken of ik de 12e ook in R'dam kan zijn om onze mike te ontmoeten. Henk we verwachten wel een volledig beeld/geluid verslag van je bezoekje aan Dirk met z'n nieuwe 430F
Pterps, I don't read Dutch, but I can see '348' '355' and 'profiel' above... in case anyone is wondering... my car is a 1992 348 that a previous owner 'converted' to a 355, adding door panels, the rear hood, and both front and rear bumpers... but the engine is pure 348... you can also see from the photos that I have posted how the door opens... not 'under' or 'inside' the air intake, but rather with the push button in the door. I know it's confusing, but that's how I bought it.... Mike in Kuwait
Voor alle mensen die dachten dat we in Spanje nog aan stierenvechten doen : Het is vanaf nu PAARDEN vechten Image Unavailable, Please Login
hier een mooi fotootje van projectlemans.de dit is de Spyker Lightweight, gaat hoge ogen gooien naar GT2 titel op Le Mans in juni ;-) Image Unavailable, Please Login
Veel plezier en eet smakelijk, ik zit dan een weekje op Texel. Ik kom 's avonds niet meer terug de boot op Volgende keer beter!!
Bespaar mij dat (luxe) probleem. Ik zie mij 's morgens al staan zoeken in het sleutelkastje, en dan hangt er zo'n plastiek plaatje waar opstaat : Ferrari Rood Waarschijnlijk zou ik dan heel snel die gele nemen. mezelf kennende !
Hoi Cor, Het was in de "Antequera bull square " Verleden week zijn we met z'n allen gaan karten, in Campanillos en daarna de paardjes geparkeerd in de arena en een happie gedaan daaro. Antequera ligt wel niet zo ver van Ronda
Als jij je auto de vrije hand laat staat ie morgen al in Innsbruck te wachten. Terwijl eerst de Deil meeting nog is! Gr. Martin
Mannen, ik heb voor mijn verjaardag een schitterende Ferrari-persmap van het Autosalon van Genève gekregen. inhoud: info over de laatste 612 Scaglietti,One-to-One Personalisation Programme, Magic India Discovery 2 grote foto's van de F2008 getekend door Kimi en Massa DVD vol info over de F2008 uren plezier verzekerd in afwachting van Deil & Italie!
Otto, dan rest mij je één ding te zeggen: PROFICIAT!!! Geniet met volle teugen, maar ik begrijp dat dat wel aan jou besteed is... Bob