Morgen ochtend vertrek ik richting de sneeuw, ik probeer zeker nog wat foto's te maken bij de Ferrari in Irschenberg waar ik op de heen weg overnacht. @ Henk veel plezier bij Dirk! @ Otto: van Harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid!
Dino! BON ANNIVERSAIRE ! Gisteren gaf je al een hint dat maart een verjaardagsmaand is Ruud, Michel, veel plezier daar in het buitenland zo! Reis veilig en kom met veel verhalen en foto's terug!
@Otto, Congratulations! Op de valreep maar nog net op tijd Pterps, fijne vakantie! Je hebt het verdiend! Bedankt Fu, ook wij vertrekken vannacht richting Géneve om al het moois op de autosalon te bekijken. En vervolgens ook de stad verkennen.
Dank aan allen! Veel sneeuwpret voor pterps&co! Boink, geniet in Geneve! Henk, neem je (lege) Credit-Card terug mee uit Marbella!
Otto, gefeliciteerd! Trouwens ook nog felicitaties aan andere F-chatters die recentelijker jarig zijn of waren!
Veel plezier in Geneve Ruud, moet een prachtige belevenis zijn. Maak je voldoende foto's van de nieuwe C8 Aileron
Ik zit te twijfelen of ik naar de FCN Rijvaardigheidstraining op Zandvoort op 10 april ga kijken. Komen er meestal ook klassiekers? Modernen interesseren me niet zo.
Ik ga als ik vrij kan krijgen, dan kan ik mijn "nieuwe camera" even gaan testen. Ik heb me goed laten adviseren door Vu, want zijn foto's zijn altijd SUPER!!! Resultaat is dat ik nu precies dezelfde uitrusting als Vu heb.... Nu nog leren ermee om te gaan. De foto's van Vu ziijn uiteraard niet alleen geweldig door de apparatuur ;-) Ciao! Marcello
12:30 uur visje op de boulevard!!! Geadviseerd door Vu? Dat betekent dat je om bent naar Nikon? Had jij geen Canon, als ik me goed herinner, of was die geleend... of ben ik helemaal de weg kwijt??? Bob
@heren Berichtje uit het zonnige zuiden van Spanje Morgen dus naar Dirk in Marbella, het wordt weer een feest geloof ik Ik lijk wel niet wijs, heb net zo'n 3-tand standaard gekocht, dus betere plaatjes in de slecht verlichte ruimtes Ik hoorde Dirk laatst over de priveverzameling van de Ferraridealer in Marbella en over de verzameling van iemand wiens naam niet altijd uitloopt in een glimlach... Ghadaffi... Ik ben zeeeeeeer benieuwd !
We zien de foto's graag verschijnen Henk. Veel plezier daar en laat je je niet teveel in met onze vriend Ghadaffi!? Gr. Martin