Hans vlieg jij de 12e definitief mee? Vandaag weer eens naar de prive collectie, hopelijke heb ik straks weer wat mooie foto's.
Moest even nadenken wat je bedoelde. Kindertjes vliegen bedoel je... Ja, is wel de bedoeling dat ik meevlieg dan. Tenzij het weer echt te slecht is om de lucht in te gaan. Zoals vorige keer... toen we ondanks het weer toch de lucht in gingen en op 400 voet hoogte de wolken van boven aan het bekijken waren. Er staan slechts 10.000 van die windmolens in de polder, en die komen dan wel heel dichtbij.. Zie je de 12e in ieder geval Peter!
Ben in Nederland, Engeland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Italie 1 weg tegen gekomen die er niet op stond, maar die was dan ook in aanbouw. Zoals ik al zei, perfect ding. Onno
Iemand die vandaag nog in de omgeving van Arnhem komt met zijn of haar F ? Kan ik hem even op foto zetten
@ jerOen nog niet zo lang geleden is er in arnhem een zwarte scuderia vastgelegd dus gewoon goed zoeken
Dirk Is er iets dat je ons moet vertellen??? http://www.autoblog.nl/archive/2008/03/27/koenigsegg-ccx-in-marbella (Okee, het had veel erger gekund. Als je dan toch zweeds wilt rijden had je ook een Saab kunnen kopen, of een Volvo )
Morgen is die porsche/ferrari meeting in Meerkerk. Ik ga zeker wel kijken, komen een hoop mooie Ferrari's en andere bolides. Nog meer mensen van hier die even een kijkje gaan nemen of niet...? Groet Rob
Ik hoorde dat er 15 Ferrari's zijn en in totaal 70 auto's. Maar dat hoorde ik een maand geleden. Kan ook allemaal anders zijn nu, ik weet het niet. Die parking bij de Mac / AC heeft een uitstraling van 0, daar had men beter iets anders op kunnen verzinnen. Vandaag is het mooi weer, ik hoor de hoeven al trappelen in de garage... hij mag zo galopperen...maar morgen schijnt het helemaal anders te zijn. Niettemin rij ik even langs met de Beamer, zal een paar plaatjes schieten en hier plaatsen.
Vanmorgen 3,5 uur foto's gemaakt van een F40 in de welbekende prive collectie (naam eigenaar blijft geheim ). Marcello was in 2001 al eens in die collectie geweest en we hadden vanmorgen weer even in deze collectie afgesproken aangezien de beheerder van de collectie graag wat meer informatie wil hebben over het verleden van de auto's. Voor mij was het de perfecte gelegenheid om wat nieuwe belichtingstechnieken uit te proberen, Verlichting kon gedeeltelijk uit en de verwarming in de hal staat op een aangename 17 graden. Kortom ik heb me niet verveeld en ik zal in de toekomst wel weer heen gaan om een aantal andere auto's op de foto te zetten. Vanmorgen heb ik me op de F40 gericht, wat een schoonheid! In de loop van de dag/week komen er wel meer beelden. Alvast een teaser: Image Unavailable, Please Login
Ik ben het nog even na gaan zoeken over die meeting. In totaal 20 Ferrari's welke meedoen aan de rit, en nog een stuk of 10 a 15 welke komen kijken heb ik vernomen. Ook een 50-60 porsches welke meerijden, komen kijken. En diverse astons en nog wat ander leuk spul. En het weer schijnt ook mee te vallen morgen, heb het zojuist nagekeken en het word grotendeels droog, laten we hopen dat dat ook uitkomt.... Groet Rob
Nou.. Als het droog is (anders beleef ik geen plezier aan mijn auto..) kom ik ook met de F360 even kijken. Het is voor mij immers maar 15km rijden binnendoor. Hoe laat is het verzamelen en hoe laat gaan ze weg ?
Mond valt open WOW Nieuwe belichtingstechniek geslaagd zou ik zeggen. Als ik auto-importeur was, of reclameboer (heee, daar hebben we er wel eentje van hier), dan zou ik wel weten wie ik in zou huren voor de kiekjes. Diep respect!!!!!
Als ik nou Sjoerd eens zou motiveren voor wat trappelwerk in de Dino, valt er dan wat te combineren wellicht Henk? Ik begin ook wat rusteloos te worden....
Klinkt goed! Gaat nog effies een toer worden om Sjoerd te overtuigen denk ik, want die zit net achter de gamecube (beloning voor een dag goed gedrag = uurtje Shreck op de cube). Maar wel effies zin in.... Afspreken bij mijn garagebox? Hoe laat zou je weg willen gaan?
Wat vinden jullie van de nieuwe Alfa Romeo Mi To mannen ? Ik vind hem wel mooi. Er zit gewoon een volledige 8C voorkant op... Image Unavailable, Please Login
Dan hoop ik dat je je kaarten up to date hebt! De afrit is een maand of anderhalf geleden verplaatst.... Ik bel je wel even, legt wat makkelijker uit.
Ja heb ik gezien op Autogespot ik spot alleen eigenlijk nog in Arnhem in pauzes van school ga niet meer in vrije tijd erheen ga vaak alleen in Duiven en Velp even kijken en soms richting Posbank
Even nagezocht, de meeste bolides komen zijn zeker rond 11 uur/ half 12 aanwezig. Dan even met elkaar babbelen en wagens bezichtigen. Om 13.00 toerrit welke tot ongeveer 3/ half 4 zal duren. Daarna babbelen/eten voor de liefhebbers. Ben benieuwd.... Groet Rob