Morgen zal ik samen met Jan K ook even komen kijken naar al die duitse loeders. Hoop dat het weer een beetje meezit. gr Jurrien
Weer of geen weer, vandaag was de checkup bij de Wizard. Nix aan het handje alleen de airco gevuld en afgesteld, voor de zekerheid nog een litertje 10W60 gescoord (zal in Italie niet makkelijk te vinden zijn lijkt mij). Verder hebben Bram en ik (Bram had op zijn verjaardag niet kunnen gummen en wat eigenlijk een soort traditie is, begreep ik) hebben we bij Alex naast een schitterende 212 een Daytona, 2x F40 diverse 328's/348's en 355 mogen aanschouwen als ook een gloednieuwe 430 spider (antriciet grijs/bordaux rood interieur). De fonkel nieuwe kentekenplaaten moesten nog worden geplaatst. De beste nieuwe eigenaar kwam haar vandaag halen, wat een weertje om een auto te gaan halen, ik had vorige week met de 335 net mazzel tussen twee buien naar buiten te kunnen rijden. Op de terugweg (na een pot koffie met koek en gezellige praat) met een stinger folder nog onder de arm een rode 550 op de andere baan gezien op de A59. Voor de rest heel de middag wat gepoetst aan de F met het nieuwe wonder middel wat ik bij Alex kocht, wat een top goedje is dat zeg, alle strepen van zemen, waterdruppel kringetjes verdwijnen direct mits men het juiste micro doekje gebruikt! Otto zal spontaan waterige ogen krijgen bij het aanschouwen van zoveel glimmend moois Morgen een meeting op een AC/Mac parkeerplaats?! Welke dan precies? Als het weer meezit wil ik wel komen kijken. Greetzzzz Fred
@ Hans Ben je in het bezit van een mobiel? zo ja PM het nummer als je wil, kan ik je de volgende keer als ik in de buurt ben (aangenaam?) verrassen met een overval Ik heb je post pas gelezen toen ik weer thuis was en het was me even ontschoten dat je tegenwoordig dichterbij woont, Henk heb ik nog wel effe gesproken maar was op dat moment zelf op bezoek, nxt time. Ps was trouwens geen straf een beetje op tijd thuis te zijn, kon ik gelijk buiten de F poetsen en af en toe in de tuin genieten van een drankje in de zon (uit de wind, dat dan weer wel) Fred
Hoi Fred, Morgen is inderdaad een meeting tussen porsche/ferrari en andere exclusieve sportwagens. Het wordt gehouden bij het AC restaurant en Mac.donalds van Meerkerk. De energieweg is dat daar. Het idee van die dag is om sportwagen eigenaren/liefhebbers dichter bij elkaar te brengen. Het verzamelen op de desbetreffende parkeerplaats zal rond een uur of 11 plaatsvinden. Vanaf 1 uur beginnen de deelnemers dan aan een toerrit welke toch ongeveer 3 uur zal duren. Hierna lekker nababbelen en eventueel een hapje eten. Komen als ik het goed heb gelezen zon 20 ferraris welke meedoen aan de rit en nog een stuk of 15 welke komen kijken. Ook nog 50 porsches voor de rit en vele die komen kijken. Verders nog wat aston martins, een invecta S1, bentleys e.d. Wordt volgens mij een heel leuk en tof gebeuren, lekkere wegen daar, ben er vaker geweest Ik hoop met wat mensen van de site kennis te maken morgen! Groeten Rob
Dat de Urraco en GT4 op elkaar leken wisten we al. Maar hou deze er eens naast? BMW M1... Grappig.... Ook Giugiaro.... @henk: Je had natuurlijk gewoon effies achter me aan de stad in moeten rijden daarnet en een happie mee moeten eten. Ik ben weer zo heerlijk gastvrij... not... @fred: PM met tel nr onderweg. Gaarne ook even vice versa? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@heren Vandaag even met Hans langs Maranello in Hilversum gereden. Stonden aardig wat auto's, maar ook tegen pittige prijzen. Niettemin zal men ook wel eens wat verkopen want ook dit bedrijf krijgt wel eens rekeningen in de bus Ik vond die grote gespannen wanddoeken mooi (zie eerste foto met Enzo en Pininfarina), dat gaat natuurlijk prima met die hoogte daar. Een kleine impressie. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuk Henk. Ga er over twee weken ook eens langs, ze hebben naast Ferraris mooie Alfaatjes en oude Maseratis staan (ben een fan van de Bora! Er staan er 3). Wel aan de prijs zoals je zegt, hoewel dat ook een beetje afhangt van het type auto. Die 328's waren nog niet onredelijk, dacht ik. Onno
Thanx voor de impressie Henk Ik ben daar nog nooit geweest maar dat gaat zeker een keer gebeuren Ik heb ze wel op Auto Moto Italia gezien Waren ze laatst niet verhuist??
Ziet er sfeervol uit. Mooie vloer. Die wil ik ook wel voor mn toekomstige klassiekerverzameling. Wat een apparaat he, zon Espada!
Had je mooi weer een reden om een plaatje van de GT4 op de draad te gooien PM is al weg, ga jij vandaag ook nog effe kijken in Meerkerk?
Vloer is van Gerflor, gemaakt van PVC met hout print en toplaag voorzien van houtnerf. Als je het ziet lijkt het echt maar raak je het aan merk je pas dat niet echt is. Voordeel is bijna geen onderhoud en band bestendig, nadeel kost ongeveer een Ferrari.
Precies! En ja, ik kom ook even langs. Eerst Sjoerd naar z'n moeder brengen, en dan om een uurtje of half 12 daar denk ik. Jij ook? GR Hans
Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar het regent hier flink Nog een foto van gisteren: Image Unavailable, Please Login
Erg mooie foto Peter. btw: hier schijnt het zonnetje. Hoor net dat de rest van de familie andere plannen heeft dan ik. Het stalen ros hebbebn ze buiten al klaar gezet...................................................met een Gazelle sticker erop
Ben net weer terug. Toen de toertocht begon, ben ik richting Utrecht gegaan. Heb nog wat dingen te doen. Maar: TOP jongens! HEEL veel auto's. Naast een paar duizend 911's, Boxsters en een verdwaalde krokodil ook een leuke VoPo gezien (VolksPorsche, ofwel 914), in heerlijk 70's geel. Een Invicta (jawel, geslaagd voor m'n spottersexamen, herken de exoot, ook al heeft ie passat achterlichten 90 graden verdraaid), een Aston Martin en toch wel een behoorlijke roedel steigerende paardjes. Fred heeft wat fotootjes geschoten (terwijl Henkie met z'n camera aan het klooien was), dus die komen vanavond wel. Leuk evenement, jammer van de regen....
Hans Blijft een schattig auto'tje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Net terug, nog even met Fred bij de AC blijven hangen. Ondanks het slechte weer een e-n-o-r-m-e opkomst. Ik denk ongeveer 20-25 Ferrari's en 60 Porsches. Wel heel veel lui die alleen even kwamen kijken, maar dat maakt niet uit. Ik heb gsproken met Hans, Fred328 en Roger, Lex en Arie Timmermans. Verder een tijdje opgetrokken met een werkelijk zeer enthousiase Jan_K die er met zijn F430 en zoon was. Echt een formidabele auto Jan. Van de andere site sprak ik even met Wende de Joode (die met zijn F355 in de krant stond van de week) en Ramon S. Ik denk dat er 4 F430's waren en 5/6 348's. Verder veel F355's en een enkele 360. Verder was Joop er met zijn 550 en broer Berry met de Challenge Stradale. Maar ook zij gingen gelijk weer naar huis. De meeste lui moesten even gas geven bij het wegrijden daar en echt alle Testarossa's heb ik om de assen zien draaien daar. Deze auto houdt niet van regen / nat wegdek Ook nog even in Fred zijn nieuwe 335d gereden. Het is een beest Fred. Ik heb geen foto's. Met mijn slaperige harses stak ik de chip van mijn Samsung Mobile in de fotocamera. Mogge.... Ik denk dat de organisatie mag spreken van een zeer geslaagd evenement. Fred en Roger hebben de nodige fotos, die zullen we later wel zien. Heel apart vond ik de 348 met Challenge striping. Wij weten als kenners dat dit nergens op slaat. Het was echter wel een apart gezicht.
't weer was knudde, de foto's eigenlijk ook 'n beetje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Roger Heb jij misschien nog een paar overzichtsfotos van de parking ? Om even aan te geven hoe druk het was ?
Nee, helaas niet. Toen de boel bijelkaar was, regende het aan één stuk, en mijn camera is niet echt waterdicht volgens mij, zeker niet bij harde wind. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login