Hee een bekende 360CS :D en een paar jongens van Autogespot hangend boven een motorblok :P
Linke soep daar bij die rotonde... http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=255754 http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=255777
Een Invicta! Dat is zeldzaam. Niet echt mooi, maar goed, kleine fabriekjes wens je het beste toe. Onno
Gisteren in Essen geweest op de Techno Classica en er waren aardig wat Ferrari's te zien, zlelfs een stand van Ferrari zelf. Ook op de beurs nog 3 DVD's gekocht. De ene over de Mille Miglia en 2 in de serie Victory by design over Maserati en Ferrari. Laatste 2 DVD's slechts 10 per stuk Hieronder deel 1 van de foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deel 2 Essen De eerste 3 Ferrari's zijn auto's die in mei door RM auctions in Italie worden geveild. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deel 3 Essen Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zat vannacht rechtop in m'n bed, wakker geworden midden in een droom dat ik het dinootje in de prak gereden had. En als ik dit zie dan denk ik dat ik er slim aan gedaan heb om NIET met dit weer met die hele kudde te gaan rijden
Gerard, Bedankt voor de foto's! Die 'gouden' 275 GTB (chiaro was de benaming voor die kleur toch?) is zeer fraai! edit: levensgevaarlijk werk dat spotten! Is echt wel schrikken zeg...zowel voor rijders als spotter :S
Hierbij een kleine sfeer-impressie van de Ferrari/porsche meeting gr Jurrien Kuneman Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een zooitje ongeregeld... Geen schades/gewonden? Het elkaar opjagen gaat een keer fout en DAAROM rijd ik niet mee en zeker niet met dit pokkeweer.... Frans
Heel druk, maar wat een weer, jammer. Dat bedoel ik, echter jou foto's vind ik (gezien omstandigheden) niet slecht. Zie onder Het was gezellig binnen, met warme koffie en wat oude nelen met de jongens! Bloed link als je het mij vraagt. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
He Hans, geen prijs voor oudste aanwezige auto? Opvallend dat het bij de Ferrari's het drukste is............logisch, een 911 kun je iedere dag wel ergens zien
Er was ook een 914 uit die tijd, en twee 911's van 1973 of ouder (nog zonder de bolle spatschermen). Dus ik denk dat ik niet de oudste was. En zoals je weet is een GT4 een beetje wennen voor de meeste mensen....