Bedankt voor de link Hans. Ik moet eerst nog uitzoeken hoe het precies zit met de kosten voor het importeren (transport, douane, BTW) van zo'n Dino. Daarnaast zit je met die lelijke bumpers etc. (US-versie) en volgens de wizzard zitten er ook in de motor verschillen tussen US en EU. Ik sluit niks uit (en moet nog e.e.a. uitzoeken), maar waarschijnlijk wordt het dichter bij huis. Maar het klinkt allemaal wel verleidelijk met dat soort prijzen! Dan komt misschien ook een 308 GTB in beeld, die wél behoorlijk Europees kunnen zijn in de US. Ik heb in ieder geval besloten om door te sparen voor een exemplaar dat niets nodig heeft, dan voor een laaggeprijsd model, waar toch nog het een en ander aan moet gebeuren (en dan bedoel ik grote dingen zoals nieuwe lak, motorrevisie of nieuw interieur). Ik heb immers geen haast.
@Joop Gefelicitiflapstaart Kerel, Nog vele jaren !!! Je lijkt HvdM wel: Welke Auto's heb jij voor dit prachtige schilderij moeten wegdoen?? Gaaf Kantoor !!!! Jij hebt in je eentje meer ruimte dan ik en 10 collega's bij elkaar .... maar dan is het wel gezellig !!!!
Fred, aan de uiterlijke kenmerken te zien, is deze olifant niet zo gevaarlijk. Althans, niet zo gevaarlijk als die ene die jij tegenkwam
Nieuwe Scud-pix Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Blijf dat een mooi kleurencombo vinden. Weet niet precies waarom. Maar die van mij zou in zwart met grijze streep besteld worden. Onno
Oppassen met Californie en Florida komen op dit moment zoveel auto's vandaan dat de wachttijd voor transport erg lang is op het moment, als het goed is heb ik net een karretje in New York gekocht daarvandaan geen wachttijd volgens de transporteur.
Zeker! Actiefoto's op het circuit lijken me ook een must! Hopelijk treffen we er iig eentje volgende week donderdag Bob!
Martin, Ik zag dit op AG (tnkx Ruud, Michel!) en wellicht is het ook leuk voor jou --> http://www.autogespot.com/item/1486/vijfde_10dens_culinaire_rally/ Deze rit komt o.a. in Breda, Etten-Leur, Oudenbosch.........lekker bij ons in de buurt toch!? Ik neem zondag iig een kijkje. Grtzzz Vu
Vandaag de 355-eigenaar ontmoet. Hij was de auto aan het wassen. Veel tijd had ik niet om te praten, maar hij wilt de auto verkopen. Iemand bood hem 50 mille aan. Is dat niet te weinig voor een 355 uit '96?
Vanmorgen kwam ik nog een zwarte 348 tegen op de A28 t.h.v. Amersfoort. Reed op andere weghelft dus geen foto. Maar is voor het eerst in lange tijd dat ik er weer eentje op de openbare weg tegen kom.
Was van plan deze te laten schieten: morgen een reunie van mijn oude school. Moet alleen zeggen dat het wel verleidelijk klinkt. Misschien zondag... Gr. Martin
Ik ga morgen bij de start in Udenhout even kijken. Een 275 is altijd de moeite waard om eerder voor op te staan.
Peter, Kom maar naar mij toe, dan gaan met de Daytona, als je dat wilt tenminste. PS zitten nu wel heel erg ordinaire uitlaten onder, een beetje te veel lawaai. Tonnie