Er staan er al genoeg Hier wat pics van autogespot forum gemaakt door Alain. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kan niet altijd rekening houden met het weer, en als je hard genoeg gaat vliegt de regen er wel overheen, hopelijk kan ik dan Peter over mijn aanwinst vertellen eigenlijk een auto voor hem, helaas te vroeg in zijn ogen denk ik.
Vandaag eindelijk weer een F voor de camera gehad Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Tonnie, Ik heb afgelopen weekend een Bugatti gezien bij ons in de club, en die zag er erg origineel en strak uit. Heb een paar foto's geplaatst in de thread van "Vamos a Marbella" Misschien weet jij daar iets meer over te vertellen? Ik heb er helaas geen verstand van, maar hij ging wel erg hard rijden af en toe. Ik denk ook dat de bestuurder en z'n vrouw ( clubleden ) bijna even oud waren als de auto Misschien kan je even een blik werpen en ons wat wijzer maken ? Dank bij voorbaat .... Vriendelijke groeten, Dirk/Marbella
Ik ga wel kijken. Wilde eigenlijk nog vragen of jij ook kwam Martin, maar ik lees dat je naar een reunie gaat.
Albers gaat de dtm weer in is nu net bekend hij gaat rijden voor het team Futrecom. Kijken wat die er dit keer van maakt.
Ben net terug van een ochtend met Tonnie meerijden in zijn Daytona. Voor ons klassieker liefhebbers was de culinaire rally een beetje een tegenvaller en het weer was niet best, maar desondanks hebben we ons zeer vermaakt. Het duurde namelijk even voordat de Daytona op temperatuur was. Ik vond dat absoluut niet erg en de open uitlaten al helemaal niet Tonnie, bedankt voor het Tour Auto gevoel! Groeten, Peter
http://www.ferrari-world.be/Techno%20classica%202008%20ferrari.htm Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vanmiddag ff kijkje genomen bij de nieuwste telg van Kroymans. (Nog?) geen F. te bekennen, maar wel deze bloedmooie 8C, twee Audi's R8 en enkele Maserati's en Jaguar's. Ook veel Range Rover's, een stuk of 7. Had er wat meer van verwacht, maar dat komt hopelijk in de komende tijd.....zijn pas 4 dagen open. Ciao, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag een F355 Spider in de regen gezien (zie foto) en gister avond stond er in Velp een F 512BB maar we vonden beetje raar uit zien "Spot spatie kenteken naar 2020" bleek het een omgebouwde Pontiac Fiero te zijn, post straks wel even de foto's. Image Unavailable, Please Login
Hebben ze er een zaak bij ? Niets van gelezen of gehoord... Gaan ze daar van alles verkopen of een dealerschap van bv Aston Martin ?
Hier de foto's van de 512 b... uuhhh Pontiac Fiero Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
jou kennende heb je wel foto's gemaakt Peter, zou je ze met ons willen delen? @ Tonnie: is dat jouw Dino op die foto's van Putje?
Door het slechte weer en het (naar mijn smaak) magere deelnemersveld (geen 275 GTB bijvoorbeeld, wel een 355 spider, een 360 en twee 430 spiders), heb ik mij beperkt tot een paar foto's van de Daytona.
Nou, zo vader zo dochter geloof ik. Schreeuwt er net een van beneden "Papa...kom eens snel...! " Image Unavailable, Please Login
Foto van de week, Henk! Geweldig. Die Fiero - wat bezielt mensen? Brrr.... @Bigodino - foto's! Ben jaloers - je moet genoten hebben vanochtend. Tonnie - ben heel benieuwd naar je Daytona. 19 april - het is om de hoek. Onno
Ik ben nog in Bosschenhoofd gaan kijken naar de ralley. Helaas moest ik na 2 auto's alweer weg. Morgenochtend ga ik weer een kijkje nemen. Image Unavailable, Please Login
Welkom in de illustere wereld van de outlet..........een soort Batavia Stad voor auto's dus Kijk maar op: http://www.kroymans-outlet.nl/ Ciao, E.
Ik was van plan om ook even te komen, maar gezien de verhalen van de opkomst ga ik mijn lensje toch maar weer hier in Almere bij de Rally uitproberen. Over gisteren was ik niet ontevreden. Vandaag de echte kanonnen aan het werk... Bob