Er staan er al genoeg Hier wat pics van autogespot forum gemaakt door Alain. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik kan niet altijd rekening houden met het weer, en als je hard genoeg gaat vliegt de regen er wel overheen, hopelijk kan ik dan Peter over mijn aanwinst vertellen eigenlijk een auto voor hem, helaas te vroeg in zijn ogen denk ik.
Vandaag eindelijk weer een F voor de camera gehad Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Tonnie, Ik heb afgelopen weekend een Bugatti gezien bij ons in de club, en die zag er erg origineel en strak uit. Heb een paar foto's geplaatst in de thread van "Vamos a Marbella" Misschien weet jij daar iets meer over te vertellen? Ik heb er helaas geen verstand van, maar hij ging wel erg hard rijden af en toe. Ik denk ook dat de bestuurder en z'n vrouw ( clubleden ) bijna even oud waren als de auto Misschien kan je even een blik werpen en ons wat wijzer maken ? Dank bij voorbaat .... Vriendelijke groeten, Dirk/Marbella
Ik ga wel kijken. Wilde eigenlijk nog vragen of jij ook kwam Martin, maar ik lees dat je naar een reunie gaat.
Albers gaat de dtm weer in is nu net bekend hij gaat rijden voor het team Futrecom. Kijken wat die er dit keer van maakt.
Ben net terug van een ochtend met Tonnie meerijden in zijn Daytona. Voor ons klassieker liefhebbers was de culinaire rally een beetje een tegenvaller en het weer was niet best, maar desondanks hebben we ons zeer vermaakt. Het duurde namelijk even voordat de Daytona op temperatuur was. Ik vond dat absoluut niet erg en de open uitlaten al helemaal niet Tonnie, bedankt voor het Tour Auto gevoel! Groeten, Peter
http://www.ferrari-world.be/Techno%20classica%202008%20ferrari.htm Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login