Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie wel degelijk een zonnetje achter de wolken. Een optimist
haha Weer of geen weer, ik ben erbij! Ik ga vandaag bij het boodschappen wel op zoek naar een klein transparant zakje, welke als (potentieel) regenpak gaat fungeren die dag
ja lekker, heb ik mijzelf net vrij gemaakt op donderdag, voorspellen ze regen! Mijn 348 is volgens mij niet geschilderd met waterverf, maar ik hou hem toch liever droog... Misschien tot donderdag, Ben
Vooruitzichten zien er al beter uit! Nu nog maar 1 druppeltje bij het dondere wolkje! Image Unavailable, Please Login
Ik zal er deze dag ook zijn, en ik mag het allemaal meemaken vanuit een 355 F1 Berlinetta! Dat word een zeer leuke dag voor mij Groet Rob
Klopt, Arie zal rond een uur of 6 in de ochtend al bij mij voor de deur staan. Was ook niet moeilijk raden, maar 1 van de 4 355 F1 Berlinetta's in Nederland schijnt. Zijn zoons konden niet vanwege school en zijn vrouw kon ook niet. Toen kreeg ik het vervelende verzoek om mee te gaan, maar ja het zij zo.... En het weer is inderdaad ook steeds beter aan het worden. Laten we hopen op een hoogstaande zon en een droog wegdek, dan wordt de dag helemaal geweldig. Tot donderdag! Groet Rob
Als het dit weer blijft (zon&droog!) brul ik ook even naar zandvoort! Neem ik mijn kippenhok ook mee... Mvrgr, Ben. Image Unavailable, Please Login
Nou Ben, dan zien we je morgen dus in Zandvoort Ik ben morgen rond 9u op CPZ. Mijn accu's zijn weer opgeladen....de camera is helemaal netjes ingesteld....de tassen zijn ingepakt. Ik denk dat ik niks vergeten ben Grtzzz Vu
Patrick, jij uiteraard ook tot morgen... maar Ben gaf aan dat hij zou komen als het mooi weer wordt... en dus kan hij nu geen excuus hebben