Het is nu droog in Rsd en omgeving. De zon komt zo zelfs op. Ik denk dat de opkomst hierdoor wel hoger zal zijn. Er is me ook verteld dat de deelnemerslijst voor zondag groter is. Ik ga rond half 9 naar Oudenbosch. Ik denk dat er wel wat auto's buiten staan. Ik kan dan gelijk een kijkje nemen in de basiliek waar Franske Bauer gaat trouwen
Heheh, jij komt de dag wel door Het is hier blauw met wat stapelwolkjes... het wordt me het dagje wel weer. Veel plezier en we zien het resultaat wel weer verschijnen. Bob
YECH! Warme melk... @Bob: Rally in Almere? Vertel eens meer? Ik ga zo richting Lelystad denk ik. Dan ben ik al aardig in de buurt....
Kwam dit op youtube tegen, schijnbaar is die hele Munsterhuis-fik gefilmd toen. (ps: je hoeft niet te kijken) http://www.youtube.com/watch?v=_BBL7oIMAyo&feature=related
Euh... waarom niet Cor? Het zonnetje schijnt toch? Mooi weertje om een stukje te gaan rijden zou ik zeggen...
Had het getikt en toen dacht ik: ik zou mijn Ferrari ook gewoon in de woonkamer zetten Heb alleen weinig met motoren. Groot gelijk! Gr. Martin
Ik zie er zelf niet zoveel aan maar kreeg onlangs de foto's van de grote beurt van de 348. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@ Henkie niet zo raar hor een motor in de huiskamer die van mij staat er nu alweer 5 maanden lekker droog en warm binnen. vanuit mijn luie stoel kan ik er zo naar kijken
Hans, ik kan je er weinig over vertellen... foto's spreken voor zich Moest mijn nieuwe lens eindelijk eens uitproberen en ik ben een happy chappy Eerste serie was van Eldik, kwam als eerste rijder voorbij, overstuurde en liet de fotografen springen Kwam vlak voor mij voeten weer de weg op. Met dit soort evenementen zorg ik wel altijd dat ik veilig sta op dit soort punten. Een aardenwal was de uitkomst, anders had ik denk ik ook even een stapje naar achter gedaan SPEKTAKEL!!! Bob Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
... hoop dat jullie het geen vervuiling vinden, maar moest even kijken of ik deze lens wel mee kan nemen naar Deil over 2 WEKEN -1 DAG!!! Ik ben blij dat ik niet naar de Culinaire rally gegaan ben, hier kon ik het lensje echt even uitproberen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
hahaha waar heb je die gevonden? Ik dacht even dat het een photoshop was, maar die Aziaat lijkt verdacht veel op mij! Bob: jeeetje! Wat een toffe foto's!!! Je nieuwe lens doet het denk ik wel goed Ik ben overigens net terug van de Culinaire ralley. Heel veel foto's gemaakt. Ik ga er nog een thread voor openen. Als jullie het niet erg vinden, post ik daar dan ook foto's van andere auto's buiten Ferrari.
Super dat je dit aan ons laat zien. Het is nog even wachten, maar binnenkort kunnen we haar dan goed op de foto zetten in Deil.
Dat vroeg ik ook al. Kreeg als antwoord dat er in de komende tijd wel het e.e.a. bij zal komen, wrsch ook Ferrari's, maar dan zeker niet de exclusieveren Die blijven gewoon via Hilversum verkocht worden. Ciao, E.
Toch een prachtige dag vandaag! Hele dag droog en af en toe een zonnetje erbij. Zojuist reden er dan ook 2 Ferrari's bij mij voor de deur langs! Een mooie lichtblauwe F360 Spider (65-ZK...) met het dak eraf en een origineel Nederlandse 308 GTS uit 1979 (FS-49...). Mensen van hier toevallig?