Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1176 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Het was een mooie zondag (Ferrari 1-2 in de Grand Prix van Bahrain) en het gaat een mooie week worden: donderdag rijvaardigheidstraining op Zandvoort en zaterdag de 3 Provincienrit! Er zal van beide evenementen ongetwijfeld een los fotothread geopend worden, is het wellicht een idee dit in de showroom-sectie te doen of in het europese deel van FChat zodat de "buren" ook mee kunnen genieten?

Gr. Martin

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Belangrijkste dag van de week: woensdag - Onno arriveert en start BBB!

Onno

3. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Eén na belangrijkste dag donderdag: Onno geeft gas op Zandvoort. ;)

Gr. Martin

4. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Het dinootje is stuk :(

Niets ernstigs gelukkig. Benzinepomp is er mee opgehouden. Morgenavond even kijken of het een electrisch probleem is of het pompje zelf.

Wat wel frappant is, is dat ik er vandaag pakweg 150 km mee gereden heb en dat hij er 10 meter van de garagedeur mee ophield... Dank je wel!

Volgend weekend moet het spul wel weer rijden denk ik... En de 19e in ieder geval!!!!

Hans

5. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,198
    The Netherlands
    Mooi Onno, goed dat het er weer van komt, ik zie je al schudden daar bovenop de goudberg.

6. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    Dat is geen toeval :O :p tien meter voor de garage deur.. erg betrouwbaar die dino :p...

Succes met repareren...

7. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob

Dank heren, ik was echt in mijn element vandaag, het was fantastisch om de strijd tussen van Eldik en Wevers een keer van dichtbij mee te maken. Vooral de rijstijl van van Eldik gaf mij een grote glimlach op mijn muiltje... gewoon driftend de waterbak uit... en tijdens de eerste proef een seconde winnen op Wevers, inclusief zijn uitstapje om de fotografen te laten schrikken :D

Ik kwam er vandaag wel achter dat de 350D voor dit soort evenementen te licht is als je in RAW wilt fotograferen... na 2 shots achter elkaar moest ie wachten om de foto's naar geheugen weg te schrijven...

Maar goed... de lens bevalt echt prima. Echt eentje voor dit soort werk, voor circuitdagen en voor dagjes als de 19de. Geweldig zoombereik en goede scherpstelling. Ik ben blij, mij hoor je niet klagen. Onno, BBB komt er mooi op te staan en belofte maakt schuld!

Bob

8. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Hans, ze houdt gewoon van je, anders doet ze het echt op een andere manier... volgens mij wil ze gewoon door je betast worden... gewoon ff doen, dan loopt ze binnenkort weer als een zonnetje.

Succes!

Bob

9. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Eindelijk terug na veel te lang weggeweest te zijn! Het was gewoon superdruk in 't concertleven!
    @348holland:wat ziet die 348-motor er indrukwekkend uit in z'n nakie!
    mijn 328 krijgt 2 dagen na DEIL nieuwe riempjes, hopelijk geen "verrassinkjes":D
    @Hans, breng snel die benzinepomp in orde!Tegen Deil moet 't beestje weer fit zijn, toch?

10. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    @Gijs & Bram; machtig mooie foto's!
    Idd een ontzettend imposant blok zeg!

@Hans; zeg kerel; deze Deil ga je toch niet WEER missen he ?!

11. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Af en toe nieuwe snaartjes nodig, nietwaar?

12. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
  13. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    uh Merci? :D

Lekkere reportage! Even de plaatjes opslaan ;)

14. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    @ Gijs en Bram: Het blok ziet er weer prachtig uit, wat ziet dat rode kleppen deksel er ook weer geweldig uit.

@ Bob: Welke lens heb je gekocht? Die waterbak levert altijd prachtige beelden op en zo'n Integrale aan het werk zien is ook geen straf.

@ Hans: Werk aan de winkel, deze Deil meeting moet ze er zeker bij zijn.

15. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Jongens, het is maar een pompje!

En nog wel op een plek waar je er heel redelijk bij kan ook. Don't worry!

16. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS: eigenlijk precies de lens wat ik zocht voor dit soort werk: groot zoombereik, dus niet meer tussentijds wisselen, Optical Stabilizer en interne zoom, dus polarisatie filter kan gebruikt worden. Enige wat minder is is de lichtsterkte, die is niet al te groot. Maar voor dit geld (450 EUR, nu 400 :rolleyes:) kon ik hem niet laten liggen en de postcodeloterij prijs was, naar ik begreep ergens in de buurt van Zwolle gevallen, dus extra geld voor een kwalitatief betere was er niet ;) Ben er erg blij mee, ben benieuwd wat de komende 2 weken gaat brengen...

Hoe was jouw weekend, had je geen charity shoot dit weekend, of is dat volgende week?

Bob

17. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Voor velen van ons is dat een onoverkomelijk probleem... gelukkig ben jij de Hans :D

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Hans, wat een geluk dat ze je nog thuis heeft gebracht! In het verleden had onze auto dit ook eens......maar dan lekker op de snelweg. Dan zit je daar met dichtgeknepen billen.......niet wetend wat het probleem is.

Maar goed dat je autokennis groot is! Succes met de reparatie!

Gr.

Vu

19. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    #29394 dolfijn, Apr 7, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Sodeknetters, tijdens het verblijf in Maastricht afgelopen weekend nog een leuk verjaardags cadeautje gekregen, en ook deze staat al op mijn kantoor.
    Ondanks dat ik helemaal niets met boten heb is dit toch wel helemaal geweldig.
    grtz Joop
    Image Unavailable, Please Login

20. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Prachtig model Dolfijn!
    Leuke cadeautjes krijg jij! :)

21. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Zo vind ik boten ook erg mooi! Misschien een goed idee om hem in een aquarium te zetten... ;)

22. dolfijn

dolfijn Formula 3

Oct 9, 2006
    1,015
    Full Name:
    joop
    Of onze kleine jongen.........die wilde er al mee in de vijver spelen...........

23. basman007

basman007 Formula Junior

Apr 25, 2006
    664
    EU
    Full Name:
    Basman
    Leuke pics. Van dat uitstapje heb ik helemaal niks meegekregen :O Wel heb ik hem vlak voor me z'n band zien lekrijden op de stoep.

Ik ben ook bij de sprint en rally geweest. Veel leuke plaatjes gemaakt. Ik heb er hier een paar staan: http://www.flickr.com/photos/sj-photography/ Echt maar een paar vanwege een upload-limiet :(

24. basman007

basman007 Formula Junior

Apr 25, 2006
    664
    EU
    Full Name:
    Basman
    hahaha :p Erg mooi model hoor!

25. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Mooie foto's Sebas. Jammer dat Wevers niet met de Focus de wedstrijd reed.

Share This Page