BTW, ik moet het doen met een uitnodiging van Porsche Centrum Eindhoven voor een presentatie van 2e hands Porsches............. 18,19 en 20 april.
Nou, dat is heel makkelijk Ruud, het is gewoon 99% dezelfde auto, alleen met nog iets meer vermogen. Maar bij zulke snelheden heb je om 5km harder te kunnen rijden al gauw 75 extra pk nodig dus ook dat zal niet heel veel verschil brengen ? Ik vind de achterkant (lees lichten) iets mooier, ware het niet dat het wel dezelfde lijken als de Audi R8... Kortom, ze moesten iets verzinnen omdat hij vanaf 2004 op de markt is. Over 1,5 jaar komt de nieuwe M Lago en dat zal wel weer een hele nieuwe auto worden. Maar het was wel even gezellig. Tijdje met P.Maronier gesproken, heeft een LM002 gekocht en hij zei dat er bij de pomp EUR 450 in ging En dan met gemiddeld 1:2. Dan maak je wel vrienden bij de Shell
MARIAHEIDE - Een Ferrari is woensdagavond rond half negen in de sloot naast de afrit van de A50 bij Mariaheide gedoken. Er zou iets over de weg hebben gelopen waardoor een uitwijkmanoeuvre nodig was. De bestuurder van de rode bolide kwam uit de richting Uden toen hij op de afrit de wegrand raakte en de macht over het stuur verloor. Het vier jaar oude snelheidsmonster kwam in de sloot onder aan het talud tot stilstand. De bestuurder en zijn medepassagier kwamen met de schrik vrij, maar de Ferrari liep forse schade op. De auto stond pas na tienen op het droge, omdat de sleepdienst zichzelf vast reed in een zompig weiland. Vervolgens was het nog een hele klus om ook de sleepwagen weer op het asfalt te krijgen. (telegraaf.nl) Image Unavailable, Please Login
Henkie... Eindelijk eens een ander kleed aan??? niet rood?? Verder zie ik dat de DJ haar middelvinger opsteekt? Saaie boel hoor..
Zonde van die Modena!! En heel erg jammer dat die enkele uren in het water moest liggen. Zo'n auto moet er zo snel mogelijk uit...
Hoe bedoel je Frans ? Ik trek alleen tijdens een ritje met meerdere mensen of een meeting een F-gerelateerd shirt aan. Dus eigenlijk alleen maar in het weekend
Zoooo, Nieuwe pompje zit erin. Helaas ligt bijna al m'n gereedschap in Lelystad in de hangaar, inclusief de krimptang om het stekkertje er weer op te zetten, dus het spul heeft even testgedraaid met de draadjes gewoon tegen elkaar aan. Maar: VROEM. Nieuwe pompje was aanzienlijk stiller dan de oude, terwijl het wel hetzelfde model is. Dit was dus al een poosje aan het kapotgaan denk ik. Nu dus vervangen. Kosten: 105 euro, drie kwartier werk en een uur ouwehoeren met de leverancier van de pomp. De laatste tijd had ik ook het idee dat ik een pufje hoorde in het uitlaatgeluid. Dus nu toch het achterwiel en de wielkap eraf lagen maar eens even naar binnen getuurd. Ja hoor: Uitlaatspruitstuk gescheurd. Helemaal rondom. En dat terwijl hij er verder eigenlijk nog gewoon prima uitziet. Geen roestfeest of zo. Zal wel wat spanning op gestaan hebben... Die haal ik er volgende week op een avondje even onderuit denk ik, even naar m'n lasser brengen. Dan is ie voor 2 tientjes en twee uurtjes ploeteren ook weer gemaakt.... Pfff, wel een gedoe hoor, zo'n autootje. En zeker met Deil en Italië in aantocht!!
Ben ik in Utrecht.. te vroeg voor een afspraak dus even langs Hessing om de LP560 te bekijken. Niet dus... was die gewoon al weggehaald.
... en het was weer een geweldige dag De fotootjes worden op dit moment van de camera gedownload, ben benieuwd. Het weer was fantastisch! Goede opkomst, gezellige mensen, tja... wat zal ik zeggen: het seizoen is wat mij betreft nu echt begonnen! Bob
Zou zonde zijn, maar belangrijkste blijft toch dat de bestuurders er heelhuids vanaf zijn gekomen! Kom maar op met die beelden van Ferrari's die niet gecrashed zijn. @ Hans, goed om te horen dat ze weer in orde is. Ben vandaag nog van Lelystad naar Almere gereden, had je gereedschap al tot halverwege kunnen brengen Maar zaterdag kan je het zelf natuurlijk ook meenemen.
Geduld AUB... het zijn er 377 die ik door moet spitten Nope... alleen van horen zeggen, was einde van de dag en dit bracht de dag ook ten einde. Heel erg zonde in ieder geval.
bob ik zag net op AutoGespot een fototje van de 360 en het is waarschijnlijk in dezelfde bocht gebeurd als de 360 spider eerder die dag