Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1183 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Hans,

Deep respect voor je
    Dat je dat zo maar even gaat doen... petje af.
    Ik ( zoals velen ) gaan naar de F garage.............

2. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Zo Cor, ben je weer wakker??? ;)

Hoe is het thuisfront, opgeknapt??? Hoop het wel voor je/jullie...

Altijd makkelijk praten zo achteraf... en nu vragen of Vu en Patrick dit willen beamen (be-amen) gaat ook niet werken, want dan heb je ze gewoon een geweldig ritje in de Mondial aangeboden, om maar te zeggen wat jij wilt dat ze zeggen... Van Vu weet ik zeker dat hij dat zou doen (;) :D:D:D)

Inderdaad, de grond lag bezaaid, dus ik had een excuus. Maar wat was het lekker zo in het zonnetje uit de wind...

Yep!!! Thanks to you too!

Ik was overigens erg content met mijn nieuwe lensje. Foto's zijn niet geweldig, maar heb weer veel geleerd gisteren. Veel geëxperimenteerd met sluitertijden en compensatie, dus investering voor de (nabije) toekomst :)

Vreemd was alleen dat na 2 uurtjes mijn batterij indicator aangaf dat de batterijen (2 accu's in de batterygrip) bijna leek waren :eek::eek::eek:...

Na de lunch reserver accu's erin (weer 2) en na een uur weer hetzelfde liedje. Ik heb dus vervolgens heel voorzichtig gedaan, want was als de dood dat ik geen power meer zou hebben. Waarschijnlijk voor niks, want gisteren stonden de opladers na een kwartier alweer op groen... en dat moet echt niet als de accu's helemaal leeg zijn. Enige verschil met andere dagen was de nieuwe lens met optical stabilisor (...of zoiets). Iemand ervaring mee (Canon 350D)??? Foto-goeroe Pterps???

Zal eens kijken wat er morgen gebeurd met de accu's...

Voor degenen die ik morgen zie: tot morgen :)

Bob

4. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Gaat er nog iemand naar de 3 provincien rit morgen?

5. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Heren het is weer genieten van (bijna) alle plaatjes (cs was minder)

Ik zal erop toezien dat Cor optijd gaat zwaaien! Waar kunnen wij jullie zien/verwachten?

Fred

6. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Fred, Cor belde mij net dat jij de hele dag meegaat. Ik had echt geen tijd, ben de boel toonbaar aan het maken voor volgende week.
    Paar veranderingen aan het straatwerk en veel snoeien. Veel plezier morgen !

7. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Eindelijk kunnen we weer genieten van de BBB, ik rij met Cor mee niet met 328 (staat gepoetst klaar voor Deil ;) ) en kan dus extra genieten van alle geluiden

8. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Fred, dat betekent dan dat jij met de handjes moet zwaaien ;)

Cor: beterschap aan Karen! Erg jammer dat ze er niet bij kan zijn.

Ik ga zo weer verder met de foto's van gisteren.

Gr.

Vu

9. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor

Nou Bob, Ik bulder nog als een walrus. En helaas heeft het vrouwtje besloten om niet mee te gaan.
    Ze is vandaag pas weer een paar uurtjes beneden geweest en had weinig energie.
    Dus ben ik aan het bellen gegaan. Eerst Henk maar die wilde zijn tuin toonbaar maken.
    Fred is zo vriendelijk om morgen mijn bijrijdersplaats op te vullen.

Dus de handjes gaan toch de lucht in :D:D

10. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Jammer dat Karen toch niet fit genoeg is...

Gelukkig zijn er dan altijd mensen als Fred die je uit de brand helpen :D Respect voor Henk... dat moet een dilemma geweest zijn: tuin, toerrit, tuin, toerrit, tuin, toerrit, Deil-meeting... Deil-meeting.

@Fred, de auto-adapter zit vanaf nu in mijn fototas. Morgen maar even overhandigen denk ik... en gezellig dat je erbij bent :) Hoop dat het bevalt... een HELE dag passagieren, da's nog eens een andere dimensie :) Maar goed, we zullen de verhalen volgende week in geuren en kleuren gaan horen. Is dit nu je FCN-ontmaagding?

Bob

11. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Hej jongens hoe laat begint het feest morgen??

12. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,198
    The Netherlands
    http://www.hillengineering.co.uk/catalog/index.php?cPath=10_11

13. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik meen verzamelen rond 8:30 uur... Tot morgen???

14. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Ja klopt half negen in Zeist wij rijden om 6 uur weg.
    Bob harstikke bedankt tot morgen.

15. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Morgen idd FCN-ontmaagding met jasje/dasje dat dan weer wel, echter ook zonder 328. Hummmm wat was dat ook alweer vorig jaar toen ik in de bijrijders stoel zat? Italy trip?!

Ik neem mijn video camera mee, heb ook jou mic in de tas gemikt, kunnen we ook genieten van de geluiden van bepaalde deelnemers (Onno)

Greet ~Fred

16. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Ha top gezellig ik ben daar ook tot morgen! :D

17. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Foto's zitten in zijn mailbox :)

Tot morgen...

18. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Vanavond om 21:30 bij Alex weggereden... ze ziet er echt fantastisch uit! Helemaal hartstikke top!

Klassewerk van iedereen - Alex & Co, nog ontzettend bedankt voor de extra inzet.

Nu even slapen en morgen genieten!

Onno

19. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik ben er alweer klaar voor. Bob, zie je straks weer ;)

Onno, top dat je haar terug hebt. Ik ga dr vandaag dan voor het eerst zien.

Alle anderen........tot straks!

Gr.

Vu

20. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    De batterijen van mijn 350D gingen altijd heel lang mee, over het algemeen kon ik een hele dag met 1 accu doen. Ik heb wel vaker gehoord dat een Image stabilizer extra energie verbruikt maar 3 a 4 accus's op 1 dag is wel overdreven. Ik wacht hoe dan ook altijd totdat mijn camera er mee ophoud. De lampjes op een 350D gaan naar mijn mening vrij vroeg knipperen.
    Ik zal vandaag ondervinden hoe lang ik met de accu's van de 40D kan doen. Ik heb in iedergeval weer 1 reserve bij me, maar ik gebruik wel de hele dag een lens met IS.

Overigens maakt het wel veel verschil of je vaak naar de foto's op het LCD scherm kijkt, die gebruikt ook de nodige energie!

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter

Geniet ervan, je hebt het verdiend na 4,5 maand in de bush bush ;)

Veel plezier iedereen met alle activiteiten, volgens mij krijgen we de komende week weer flink wat foto's te zien.

22. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zo, vroege vogels spotten? ;)

Tot straks

23. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hahaha, dan weet je meteen waarom ik zo'n vreselijk foute legergroene nomex vliegoverall heb. Toen ik op airshows niet eens bij onze eigen vliegtuigen kon komen omdat die streng kijkende securitate mannen met AK-47's me er niet langs wilde laten, leek me dat wel een goed idee... ;)

Maarreh, gave foto's mannen!!!

24. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    :D

Dank je Cor.

Gisterenavond het ding er half af gekregen. Moet een halve meter lange verlenger voor m'n dopsleutelset hebben om van onderaf de laatste moeren van de uitlaat los te krijgen. Zit gelukkig nul komma niks aan roest op, en ze gaan er dus zo af. Heb ik wel eens anders gezien. Zometeen poging twee doen dus. Grootste uitdaging van die klus wordt straks om Sjoerd zo ver te krijgen dat hij zonder morren meegaat ;)

Ik laat er vanmiddag ook meteen even een moer op lassen om de lambda sensor die ik heb liggen er in te kunnen draaien. Daaraan hang ik dan (tijdelijk) een breedband mengsel meter, kan ik al rijdende kijken hoe arm of rijk m'n mengsel is. Handig voor het tunen van de carburateurs. Sorry, ik ga toch proberen wat te minderen met de vlammen en een paar kilometertjes meer te rijden met een litertje benzine dan de 1 op 6 die ik nu doe...

@Onno: gefeliciteerd!!! Moet wel weer een heel goed gevoel geven. Is het nog gelukt met de boxx?

@FCNners: Veel plezier vandaag!!!!

Hans

25. Jer0en

Jer0en Karting

Feb 11, 2008
    143
    Duiven, Netherlands
    Full Name:
    Jeroen Buitenhuis
    Heerlijk weertje weer vandaag, gaat dan toch echt de zomer komen? :D

Share This Page