---DEIL MEETING 19 april 2008--- | Page 16 | FerrariChat

---DEIL MEETING 19 april 2008---

Discussion in 'Holland/Belgium' started by henkie, Feb 5, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Miljaar, Deil is binnen 6 dagen en het regent pijpestelen! Daar mag wel eens verandering in komen!
    Of wordt er zoals vorig jaar zo'n 30°C voorspeld?:D

2. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ik zou er niet van uitgaan Otto!

Eerder de helft :(

Ik heb nog altijd in een hoekje van m'n website wat actuele weerkaartjes staan (http://www.jodel.com/wx/).

Zoals het zich NU laat aanzien (lange termijn forecast - ik interpreteer alleen de kaartjes) zien we een flink lagedrukgebied dat zich ten zuiden van Deil (Noord Frankrijk) heeft genesteld. Om deze depressie heen zit de nodige bewolking met neerslag. Verder hebben we een band bewolking over de Waddenzee lopen die een storing boven Polen met eentje boven de UK verbindt.

Tussen de Frans/Belgische bewolking en de bewolking boven de Wadden lijkt het wat beter weer te worden.

Laat Deil nou net mooi halverwege liggen....

Dus... waterig zonnetje. Verder niet veel wind, dat is ook wel lekker. Wind komt uit het west-noordwesten. Daar zorgt een nog koude Noordzee voor niet al te warme temperaturen. Beetje vergelijkbaar met hoe het nu is dus. Graadje of 15 of zo.

Maar nogmaals, dit zijn de lange termijn voorspellingen. Niets zo veranderlijk als het weer. Als de storingen een paar honderd km naar het noorden trekken tov wat nu verwacht wordt, zitten we midden in de buien.

We houden het in de gaten....

Hans

3. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Miljaar, Hans! En ik hoopte open te rijden!:D

4. Lucas_P

Lucas_P Karting

Apr 14, 2008
    104
    Houten, Holland
    Full Name:
    Luuk
    Hoi Ik hoorde net van dit evenement. Ben ik eventueel ook nog welkom met mijn Maserati Kyalami prototype? zo ja, dan gooi ik het even in de groep thuis
    En regen of wind maken mij en mijn auto niet uit.

5. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Owowow, je hoeft alleen maar even door de eerste pagina te scrollen en je krijgt nu al zin in zaterdag! Heb een mooie (huur) Peugeot 107 geregeld dus jullie kunnen allemaal inpakken (als het om brandstofverbruik gaat...) ;)

Gr. Martin

6. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Oei oei oei! Na zo'n regenachtig weekend heb ik steeds meer zin in aankomende zaterdag! Laten we hopen op mooi weer! Ik kan niet wachten!!

7. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,244
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Al het vuil is tenminste van de weg gespoeld, de plantjes hebben weer water dus wat willen we nog meer ;)

Gr. Martin

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @heren
    Ik heb er verschrikkelijk veel zin in en hoop echt dat het een beetje aardig weer wordt !

9. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,000
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    De voorspelling zien er niet onaardig uit Henk, voorlopig hebben ze het in het weerbericht over 15 a 16 graden en kans op een buitje.

10. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    #385 Hans, Apr 15, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    :eek:

De vooruitzichten zijn er een stuk op achteruit gegaan sinds gisteren :(

De lagedrukgebieden in het noorden zijn wat naar het zuiden gezakt
    Het lagedrukgebied in het zuiden is wat naar het noorden gekomen
    En zo ligt alles "mooi" op 1 lijn. En die loopt... bijna recht over Deil. (Recht boven Otto's hoofd eigenlijk)

-> Bewolking met buien. Wel vrijwel windstil. Temperatuur zal idd wel aardig worden, maar het zonnetje zal zich - zo het zich nu laat aanzien - niet erg veel laten zien :(

De weerman...
    Image Unavailable, Please Login

11. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Lucas : Ook hier? Over je deelname kun je het beste Henkie even een PM sturen.

12. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    #387 -Michel-, Apr 15, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  13. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Het is zeker te laat om een lading Fchat paraplu's te laten drukken? ;-)

Zijn er trouwens al afspraken om samen naar Deil te rijden?
    Of komt iedereen apart?

14. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Nog geen afspraken.

Dus bij deze: Ik sta klaar in Utrecht om aan te haken bij welk convooi er dan ook langs gaat komen... Wie oh wie?

Hans

15. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler

Met zo'n lagedrukgebied recht boven je hoofd kan het weer alle kanten op.

Wolken gaan we waarschijnlijk wel hebben, maar afhankelijk van waar het centrum van dat gebied zich op dat moment bevindt heb je wind uit het noord-westen (zoals gisteren voorspeld), of juist tegengesteld: het zuid-oosten. Centrum honderd km verderop en de wind draait compleet. En met landwind komt warme lucht, terwijl zeewind koelte brengt. Vandaar ook die 5 graden verschil in de voorspellingen van zaterdag en zondag.

Bottom line: het is nog te ver weg om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.

En nog een bottom line: Wat maakt het ook uit? We gaan toch wel lol hebben met z'n allen!!! :D:D:D:D

16. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Als we met z'n allen nu even heel hard blazen :D:D:D:D

17. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Maakt ook niet uit :) Lol komt zeker! Een vochtig wegdek kan ook leuk zijn!!

18. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hallo heren,

Ben net terug van Fedex, aangezien het hier momenteel zo vet zon is en 25 C, dacht ik : Kunnen we best wat van missen voor onze NL & BE vrienden, dus heb net een flink pakket zon opgestuurd naar Deil...

Vanavond brand ik nog een kaars, jammer ***miljaar non de dju*** dat ik er niet kan bij zijn.

Sow, dit gezegd zijnde wens ik jullie nu al een gouden dag, dat kan niet missen met zoveel liefde en passie voor hetzelfde beest !

Alvast veel voorpret en succes dit weekend. ( liefst veel posten en veel foto's, zodat deze sloeber wat kan meegenieten )

Amicale groeten,

Dirk/Marbella

19. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

@Hans : Waar in Utrecht?
    Evt een optie om bij Nieuwegein aan de A2 af te spreken bij een benzinepomp?

20. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Mensen vanuit de Ri. Rotterdam ?
    Nog ergens verzamelen ?

21. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk

+1

Ik ga daar ook afspreken met diegene waarmee ik naar de deil meeting ga moet alleen daarna even een parkeerplekje vinden voor de auto, maar misschien zet ik die wel in utrecht neer. Iemand een tijd dat we misschien wat kunnen afspreken?

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Prima wat mij betreft!

A2 bij afslag Nieuwegein zit een benzinepomp (Shell?). Daar zouden we af kunnen spreken.

Wat ook kan, voor diegenen die iets met parkeren willen, is bij m'n loodsje afspreken. Daar zit een parkeerterreintje tegenover. Plek zat (gratis). En dat op nog geen 5 minuten van de A2 (vlak bij Hessing, maar dan aan de Utrechtse kant van de weg).

Om om 10 uur aan te komen in Deil moet ik daar om half 10 of zo weg. PM me even als iemand daar af wil spreken. Vervolgens alsnog om 9:40 stoppen bij de pomp bij afslag Nieuwegein is natuurlijk ook een optie....

23. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Gezellig. Ik heb je een PM gestuurd hans!

24. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Oke, klinkt beide wel goed.
    Ik kom hierop terug en zal sowieso op 1 van die 2 plaatsen verschijnen zaterdag.

25. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik zat net nog even het programma door te kijken.... en dan die lijst met deelnemers... eigenlijk is het onvoorstelbaar: 12 uur pure passie!!!

En dan nu de gedachten vooraf en laten we het maar helemaal niet over de verhalen, foto's en video's achteraf hebben... Man, man, man (en Jolanda uiteraard ;)) ik heb er zin in! We houden het weer van vandaag gewoon nog even vast. Dat moet wel, er is ook nog de rode kruistocht (klinkt best wel vreemd :)) en we kunnen die mensen toch niet door de regen laten lopen?

Ik heb goede hoop! En nog betere zin!

Henkie en Peter, alvast bedankt!!!

Share This Page