???? Hoezo RODE kruistocht Bob??? M'n Dinootje voelt zich gediscrimineerd... op huidskleur nog wel... Zo voelt het nou dus, als smurf tussen de indianen....
Zolang Lisanne Ferrari blijft roepen als ze jou op de rotonde ziet rijden (zal helaas weinig meer gebeuren) is er niets aan de hand, Hans! Neem van mij aan dat jouw Dinootje voldoende rood van binnen heeft
Kom effe wat asem tekort Cor, dat gehoest van Zaterdag is geen verkoudheid maar een viraal iets in mijn longen Lig al twee dagen plat met zo'n 18 uur slapen per dag, knap wel wat op maar koorts houd aan. Hoe dan ook ik ben Zaterdag in Deil, al moet ik het medicijn kastje omkeren! Heb er zin in.
Beterschap Fred!!! Je loopt al effies langer te kwakkelen geloof ik. Balen dit! Maar goed, het zal je goed doen om te horen dat de rekenmodellen van de USAF (die die mooie weerkaartjes uitspugen) inmiddels een tikkie positiever beeld schetsen dan vanmorgen het geval was. Zal wel met Cor's blazen en positieve wilskracht van ons allen te maken hebben.... Kortom: Sjaal om, antibiotica in de keel en gassen maar! (niet te hard hoesten op je video alleen, alsjeblieft?)
Nou Fred , lekker even uitzieken. Beterschap jongen !! Ik heb de afgelopen dagen wel gewerkt maar vraag niet hoe. Vandaag gaat het al een stuk beter. Dus op naar zaterdag
Dan ben je de enige met wie het beter gaat Cor. Ik geloof dat de rest van ons deze week gaande meer last krijgt van het Deil virus. Symptomen: onrustig gedrag, kriebel in de rechter voet, een ononderdrukbare drang om fchat pagina's te lezen, en weerberichten, sporen van zeep en wax onder de vingernagels, poetslappenkramp in de rechter arm en de niet over het hoofd te ziene glazige blik in de ogen. Slechts één ding kan ons genezen! De galm van honderden brullende italiaanse cylinders, CO-rijk mengsel uitademend door nauwelijks dempend buizenwerk, de geur van motorolie en het verslavende gevoel van snelheid. En dat alles gedeeld met pakweg 80 mede-verslaafden. Kortom: DEIL!!!
Aangezien ik toch nix beters te doen heb; het zijn 312 italiaanse cilinders en 6 duitse Hans, voor het geval dat je dit afvroeg Ps bedankt, ik voel me al stukken beter
Arme Fred! Dat je uitgerekend nu koorts moet hebben... Laat Wilmaatje maar goed voor je zorgen! Ik zal een gebedje in polishvorm op de 328 uitbrengen, dat MOET helpen!!
Fred, ik heb net je DVD gebrand - hopenlijk beurt je dat weer wat op. Cor, die van jou gaat nu de oven in... Beterschap iedereen! Onno
Ik heb een idee wat voor soort gebed dat is maar alle hulp is welkom Lekker Onno ik krijg het er al warm van. Kan ook de koorts zijn......... Sorry, ik was jullie M vergeten omdat die niet op de lijst staat. Geen kou gevat in de groene hell? Geen F's hmmm, wel mooie acties gezien? zal wel listig zijn om een rondje te draaien als het regent, rijden jullie wel eens mee met gasten daar of blijven jullie veilig op de kant staan, ik zou in iedergeval niet zomaar bij elke rijder instappen/opstappen (voor motorrijders is opstappen bedoeld). Dat laatste zou ik nooit doen en al helemaal niet op een nat wegdek.
Deil I-weer....... akkoord hoor! Beter mag altijd. Henk even een ideetje voor de foto's. Het lijkt me leuk om (van de rode) 430-360-355-348-328-308's een foto te maken. Kunnen we die niet (van elk eentje) op een groot veld naast elkaar zetten en dan zo de evolutie op foto te zetten? Ik weet alleen niet of er een rode 308 aanwezig is.
Zo weet ik er ook nog wel een paar... 2 CS's... maar ik vind het wel een goed idee Vu is gewoon al aan het warmdraaien
Ik dacht het, jij schreef het.... Mijn Afrikaanse anti-regen dansjes lijken langzamerhand vruchten af te werpen... Komt wel goed! Onno
VERZAMELPLAATS VANUIT HET ZUIDEN: Van de Valk Hotel Eindhoven aan de A67/A2 om 9.30uur. Franc Roel Guido
Nog maar even wachten heren! Ik ben er dan alleen in Arnhem even bij maar heb er echt heel veel zin in!!
Het weer hebben we niet in de hand...............maar................ De route van Lelystad naar Groot Warnsborn is iig schitterend, de mooiste stuurweggetjes en adembenemende landschappen van de Veluwe zitten er in. Gr Joop