http://www.youtube.com/watch?v=VPhPTE0MIwM Ik spaar toch nog even door voor die F50 ....F40 is leuk maar...
Toch nèt even die 4 cilinders meer... Gaaf geluid! Heeft altijd veel sfeer zo'n oud vervallen circuit, Reims als ik me niet vergis. Gr. Martin
Maar 2, alleen van de daytona en van mijn droomauto een Porsche Carrera 6 in het wild. Verder nier veel gezien zijn gelijk teruggereden ivm parkeermogelijkheden van de vrachtauto, terwijl we stonden lossen werden we reeds weggejaagd en om het risico te nemen dat ze de wagen weg takelen was ook geen optie, reeds een keer in Essen gehad, wel eerst 1250 Duitse Marken betalen voordat we de wagen terugkregen. Helaas.
Zeg Fred, is zonnebloem olie geen optie voor jou? Ik zie het ze in duitsland ook erin gooien als vervanger van diesel.. Image Unavailable, Please Login
Is dit geen trucage foto? en echt op een parkeer plaats van de lokale supermarkt gemaakt? Moet wel een apart luchtje zijn als die start, gelukkig had ik dat niet gedaan want dan was het echt takelwagen bestellen geweest, oef. De Anwb'er vertelde dat er naast de 25.000 oproepen bij ANWB voor verkeerde brandstof er ook 50x per jaar een volledige tankwagen verkeerd wordt gelost in een voorraad tank van het pompstation. Dat betekend dat je na afrekenen weggaat (hopelijk MET bon, anders heb je geen poot om op te staan) en vervolgens stilvalt met alle narigheid van dien. Ik heb gehoord dat Lex (andere forum) dit heeft meegemaakt en rond de 3200 Euri mocht aftikken Ik had mazzel dat ik het nog zag, en dat ik de motor niet heb gestart! Ik neem die "geintjes" er graag voor op de koop toe, de bon lijst ik in en hang ik in de garage blijft je voor het leven bij.
Geen neppe foto, vorige week gemaakt in Duitsland bij de plaatselijke supermarkt. 2 dozen met 16 liter zonnebloemolie! Die gast stond wel 20 minuten te tanken.. dus of het het waard is?
Fred, gelukkig kunnen we er nu om lachen en is de schade beperkt gebleven. Anders was het een domper geweest tijdens een geweldige dag. Leuk voor later bij een kampvuur om aan de kleinkinderen te vertellen............ Tenminste ik heb gisteren uit je verhalen begrepen dat jullie volop aan het oefenen zijn voor kleine Fredjes en Wilmaatjes
Een poosje geleden lieten ze in 5th Gear zien hoe je met een oude ongeprepareerde Mercedes van oost naar west Engeland kunt rijden op frituurolie ipv benzine. Ging ie onderweg bij een snackbar even wat extra olie inslaan...
He getver! Dat mag niet hoor. Ongetrouwd schorriemorrie. Jullie horen in verschillende slaapkamers te slapen. Of ten minste met een half meter hoog schot tussen jullie in!
@Onno: Goede reis weer morgen. En succes de komende 3 1/2 week met de onthoudingsverschijnselen!!! Oh, en nogmaals heel hartelijk bedankt voor de voortreffelijke lift in stijl die je Sjoerd en mij hebt gegeven!!!!
Ik geniet er anders nog iedere dag van... en gisteren begreep ik van Otto dat je met trouwringen ook op moet passen bij het poetsen van je bolide, dus...
Van deze kant ook, maar volgens mij heb je genoeg meegemaakt om de komende tijd tot Italie door te komen
@Boink / Michel (Autogespot.com) Jullie vertelden mij dat jullie supercarmeeting op een laag pitje staat. Eigenlijk vooral wegens het ontbreken van een geschikte lokatie die jullie kunnen afsluiten. Vorig jaar beleefden wij veel plezier op jullie meeting. Denk er nog eens over na en als ik op welke wijze dan ook kan helpen hoor ik het graag. Je weet ook dat wij hier zo een auto of 15 bij elkaar hebben.
14:30 Het is nu in Deil 15,7 graden met volop zonneschijn... Jammer dat we dat verdorie gisteren niet hadden. Ik vond het vooral in Lelystad echt koud zonder zon en 11/12C. Maar ja, je kunt niet alles hebben he. Over 3,5 week hoop ik dat het nog beter is in Peschiera. Nu is het daar 21C zag ik
@ autogespot Tuurlijk hoort jullie meeting op de kalender, en wel in het warmste gedeelte. Locatie hoeft maar aan een paar dingen te voldoen bleek maar weer uit de Meerkerk meeting van 3 wk geleden. Koffie (op eigen kosten in AC) een parkeerplaats en zon! (dat laatste ontbrak en was een domper maar drukte de sfeer in het geheel niet!) Voor de rest een goede route (vraag aan Joop hoe dat moet) en een dingetje om te bezoeken (auto museum Raamsdonksveer? Koni fabriek? noem maar op en we zijn van de partij) Als ik moet helpen (net als Henk) hoor ik het wel. Fred
Eh, slechts 2 1/2 week, Hans. Scheelt weer. En ontzettend graag gedaan - ik vond het leuk jullie een lift te geven en tegelijkertijd heb ik een (niet 100% positieve...) indruk gekregen van Italauto. Onno
Goeie reis, Onno! Ik stond VOL bewondering voor die machtige 550 Maranello van je! Die kleur werkt heel bijzonder op het netvlies, ze is zo diep dat je er maar geen hoogte van krijgt. Alsof er een 3-dimensioneel spel aan de gang is, werkelijk heel, heel mooi! Voorts een leuke babbel aan tafel met jou aan je broer! Ik moest nog nadenken over ons gesprek over het inschrijven van een F in NL of Mali. Of in Duitsland, om allerhande veel te hoge BPM en slurptaxen te vermijden! Onder het naar huis rijden, waarbij m'n arme, s'ochtends zo glimmende 328 gegeseld werd door een niet aflatende,striemende regen, viel me dan te binnen dat Plambo's broer toch maar lekker z'n GT3 in Belgie ingeschreven heeft, dat kan dan weer wel... raadselachtig! Wat zie ik uit naar Italie!