F355 Spider met regen druppels Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Misschien is ie zo vlug niet met Diesel, maar beelden van de Combaan zijn er al wel: http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=271737 Enjoy Ps Nu maar hopen dat de stroom komende 8 min niet uitvalt Dirk Met deze beelden kun je er toch nog een beetje bij zijn.
Heeft iemand meer foto's van de Maserati Kyalami? Prachtige auto! Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Was zo te zien weer erg geslaagd.
Foto's van de Kyalami komen ongetwijfeld nog veel meer! Leuk dat je 't een prachtige auto vindt . Luuk is er erg blij mee geloof ik, en hij rijdt erg fijn vind ik . K hield jullie allemaal nog aardig bij op de A15!
Het was weer geweldig Jammer dat de zon het nu en dan liet afweten maar ik heb toch nu en dan mijn best gedaan. Hier een greep uit mijn (onbewerkte) foto's, dat bewerken is niet aan mij besteed helaas. Ik heb er nog veel meer, en als iemand een bepaalde foto zoekt of een van onderstaande op hi-res wil hebben, dan volstaat een berichtje mijn kant op Het zit 'm vaak in de details: Niet het juiste merk maar daarom niet minder fraai: De imposante Daytona: Giroblauw past bij jou: De monsterlijke Challenge Stradale: In de rij voor het parcours: Zolang de motor blijft lopen kun je prima driften met een Gallardo: En ook een oud beestje wil nog best een bocht door: Op de kombaan: Dit moet dan ook nog over drempels kunnen? Oud en nieuw:
Ik zit me sinds uren kapot te gapen aan deze fantastische foto-draad! Kerels-fotografen (of was't fotograven, Gijs?), jullie werk is WEERGALOOS!
Hoi Stefan, helaas werkt etc. niet op F-Chat. Je kunt een foto uploaden als je een reply maakt. Scroll een stukje naar beneden en dan zie je een knop "manage attachments". Daarmee kun je foto's of andere bijlagen uploaden. Foto's mogen niet te groot zijn. Ik ben overigens altijd een fan geweest van de Kyalami*, zeker in zo'n mooie kleur! Ik heb er verder niet veel verstand van, maar hij is denk ik behoorlijk zeldzaam, niet? *en de De Tomaso Longchamps. zijn die twee toevallig gerelateerd?
Dat is het eerste wat in me opkwam toen ik de auto zag staan in Deil. Tot mijn verbazing bleek het een Maserati te zijn. Een erg mooie auto.
Dat zijn weer verrekte mooie kiekjes Roberto! Voorlopig is mijn favoriet de 308GT4 by night van Fu. Perfecte foto.
Vu is toch zeker 45 minuten aan het schieten geweest om m'n autootje gisterenavond, en dit is derhalve slechts 1 van de vele foto's uit de serie. Ben ook heeeeeeel benieuwd naar de rest!!! Maar ben het idd helemaal met je eens Marnix....
Inderdaad, Vu niet Fu. Je m' excuse Overigens, Fred, hartstikke goed dat filmpje. Toch nog een blik vanaf de passagiersstoel (dus ik moet Wilma bedanken. Bij deze!)
Dank voor complimenten over de Kyalami. Voor de geinteresseerden: er zijn 198 Kyalami's gebouwd. Mijn lichtblauwe is het prototype (serienr 006. Ze gebruikten alleen even nummers en ik heb begrepen dat de eerste twee zijn opgeofferd voor crash tests) en de enige 1975-Kyalami die gemaakt is. Hij is van Alejandro De Tomaso zelf geweest. Hij had in 1975, toen hij Maserati had overgenomen, behoefte aan een opvolger van de Maserati Mexico, en heeft toen de Longhamp maar uit de kast gehaald, heeft Frua een beetje aan het ontwerp van Tom Tjaarda (van Ghia) laten gummen, en er een Maserati motor in gelepeld. De mijne schijnt de enige automaat te zijn die gebouwd is. Hij is bepaald anders dan de standaard" Kyalami (de neus is langer, het interieur is anders, er zitten andere zijroostertjes op de voorschermen, andere luchtroosters naast de achterruit, hen hij is 200 kilo zwaarder dan de produktieversie. De auto is van De Tomaso naar het Maserati museum verhuisd, en bij de opheffing van dat museum is hij in 1993 naar Nederland gekomen. Daar is hij door CC Classics in Wassenaar verkocht, is in de onderwereld terecht gekomen, en later in 1997 geconfisceerd door de fiscus. Toen is hij door de Domeinen geveild en aan de vorige eigenaar verkocht, die er 2000 km mee heeft gereden in 10 jaar. Hij heeft nu 19.000 km op de klok, is ongerestaureerd (op wat lokaal spuitwerk na).
Niet alleen een schitterende kar dus, maar ook nog eentje met een beer van een historie. Van prototypo, via Alejandro de Tomaso, museum, onderwereld en domeinen naar een echte liefhebber. Wat een verhaal! Wat mij betreft de meest bijzondere en misschien ook wel de mooiste auto van gisteren. Diep onder de indruk Luuk! Hans
Idd,sterk verhaal, die Maserati Kyalami! Prachtige wagen in een voortreffelijke kleurcombinatie! Het is het soort auto, net als de Longchamp maar ook de deTomaso Deauville die we vroeger als kleine jongens in de autoboekjes van de jaren 70 bewonderden, maar die je NOOIT op de baan zag! Zo'n Ferrari 4-zit , dat zag je nog af en toe, maar zo'n Kyalami? Never! Felicitaties, Lucas! Ik vind het design van de auto uniek! We hopen je meermaals terug te zien!
Op het schermpje zagen ze er toch beter uit. Het was een leerzame gelegenheid..... maar wat heb ik toch lopen klungelen tijdens tijdens het fotograferen. Ik heb nu wel veel geleerd wat betreft nachtfotografie Tnkx Hans! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
hoe zien die foto's van mijn 328 eruit Vu? ik begreep iets van wit balans niet goed....? Post eens een foto om te laten zien wat dat inhoud. Fred
Heeft iemand nog close ups gemaakt van mijn 308 op de openbare weg ? Die zou ik heel graag zien. Thx.
Gaaf man!!! Vooral die onderste! De onderkanten van de zijpanelen zijn idd net spiegels zo, zoals we gisteren al zagen. Bezwaar als ik even wat cross-post naar de showroom sectie. Ze willen daar natte Ferrari's zien En ik ben degene die jou moet bedanken, niet andersom!!! Dank voor deze gave foto's!!! Die van het wiel was al mijn nieuwe windows background geworden. Wordt nu lastig kiezen....