Ik heb vanavond bij wegmisbruikers mensen bekeuringen zien krijgen voor minder................;)
http://www.autogespot.com/item/1581/spyker_test_c8_laviolette_gt2r_op_de_kombaan_in_lelystad/ Nog wat pics en filmpjes van die Spyker op de Kombaan
Voor wie het mocht interesseren: ER KOMT WEL DEGELIJK EEN " SUPER FCHAT MEETING DU PAYS PLAT 2 !!!!! " Wanneer precies, ligt nog niet vast, maar vermoedelijk begin september. Jullie merken het in je brievenbus.
TOP!!! Maar... moet je me toch eens vertellen Otto? Nederland en België zijn twee landen toch? Moet het dan niet DES PAYS PLATS zijn eigenlijk?? Edit: Bij deze heb je je eerste inschrijving binnen.... Deze willen we natuurlijk niet missen!!!
Helemaal top jongen ! Hier is dan ook meteen inschrijving nr 2 al binnen. Gaat niet makkelijk worden voor je om het niveau van de eerste meeting te herhalen!
Het was ongelooflijk gezellig, Otto, en Italie weet niet wat haar gaat overkomen! Tot heel binnenkort allemaal! Overigens was BBB vandaag ook nog in de Piet Hein te zien en vooral horen... afscheid in stijl! Onno
Goede reis Onno, was gezellig om je weer even te zien in NL, over 3,5 week zien we elkaar weer, ik heb echt enorm veel zin in Italie!
Klinkt geweldig Otto, ik zie er naar uit! Begin september klinkt goed, afgelopen zaterdag kreeg ik te horen dat de Blauwvingerrally is verzet van 6 naar 13 september, dus dat lijkt heel goed uit te komen. We houden de brievenbus in de gaten!
Hier nog wat foto's van gisteren.. Berry als je dit ziet: Nogmaals bedankt! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Boink : Er mochten geen foto's gemaakt worden van de Spyker overigens, maar volgens mij heeft niemand zich daaraan gehouden.
Michel bedoelde ik achteraf ipv Boink. Dat vertelden die instructeurs aan ons, maar dat kwam niet heel duidelijk over hoor.
Ja hoor wij zijn ook van de partij. Wachten af kijken iedere dag naar de brievenbus. Helemaal geweldig Otto.
Vandaag stond de 599 GTB er weer eens een keer en had nu wel mijn camra bij Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
mooie combo met de fiets. blijft een heerlijke wagen tenminste ik vind dat de styling erg geslaagd is net wat anders.
De 599 oogt niet vanuit alle hoeken even gelukkig, maar het is hoe dan ook een imposante voiture. Ik ben benieuwd wie de eerste meeneemt naar een Fchat meeting
Zou mooi zijn als er eentje kwam natuurlijk ik ging voor een nieuwe auto kijken bij van vliet (moet je zeggen zo'n 360 modena ergg verleidelijk) en daar stond een rode 599 met gele remklauwen ohohoh wat vond ik die mooi. Baal er nog steeds van dat het weer niet deed wat ik wilde een zaterdag (maybe next time) want een zondag was het prachtig weer en toen heb ik dit gedaan. Image Unavailable, Please Login
Vandaag weer de Z4 ingeleverd.. Viel met mijn neus in de boter! ( Misschien leuk voor volgende meeting ) Image Unavailable, Please Login