@heren Hedenmorgen werd ik benaderd door de heer Joop (Dolfijn) met een zeer vriendelijk voorstel. Hij, zijn broer Berry (CS) en Flipper (EB110) hadden zich wederom zeer goed vermaakt binnen onze enthousiaste poeha-vrije groep. Ook stelde hij alle complimenten over de uitgezette route op de Veluwe erg op prijs. Dus.. deze heren nodigen hierbij 20 bolides met F-chatters uit om op een leuke warme dag eind mei / eerste week juni een zelfde route te bewandelen met onze benzineslurpende bolides en deze middag af te sluiten met een uitgebreide BBQ in het aquarium thuis van Dolfijn. Deze BBQ wordt dus belangeloos aangeboden aan ons, ik denk dat dat een hele leuke geste is van deze mensen. Laat ik nu toch heel erg van BBQ-en houden... Een datum wordt niet genoemd. Dit wordt op een dinsdag of woensdag bekeken en dan aangeboden voor het komend weekend. Voor een BBQ dient men immers apetijtelijk weer te hebben. Image Unavailable, Please Login
Is er nog een plaatsje vrij, Henk? Vond mijn eerste meeting super en dat smaakt naar meer! En sla dan maar eens een uitnodiging voor een BBQ af Ciao, E.
Als het niet alleen voorbehouden is aan eigenaren, dan zou ik graag van de partij zijn. Wat een fantastische foto trouwens, die eerste. Is dat weer een V.O-tje? *) * Vu Original
Waw!! Helemaal te gek heren Dolfijn! Ik zou heel graag aanschuiven bij dat partijtje kluiven in het bos. Dus bij deze meld ik me aan.
Wauw, nog een keer die mooie route rijden. Als er nog een plekje vrij is zouden wij ook heel graag meedoen! We zijn nog steeds aan het nagenieten van zaterdag namelijk!
Eind mei zit ik nog in Italie cq de Deutsche Democratische Republik, dus als het toevallig begin juni zou worden ben ik er graag bij. Mooi initiatief, alleen de titel moet ik nog wat aan wennen, ik had eerder flarden van 'lintworm', 'kermen' en 'bos' verwacht, alhoewel...
Kijk...........das proat, we gaan een super route uitzetten van ca. 200 km zonder auto- cq snelwegen (muv een stukje Oberhausen Staight waar we de topsnelheid van onze bolides kunnen testen) Verder wordt het niets moet en niet alles mag, grinnik. We laten het geheel en al van het weer afhangen zodat we geen vaste datum prikken maar het zal eind Mei of begin Juni worden. Dus als we op woensdag zien dat we een schitterend weekendweer krijgen......dan gaan we eea binnen no time regelen. Helemaal leuk dat jullie allemaal zo enthousiast reageren.........we gaan er een leuke rijdag van maken welke we afsluiten met een heerlijke bbq met gelijk gestemde zieltjes onder elkaar. Fam Dolfijn
Aangezien de Peugeot van een ander kaliber is, zal ik me niet aanmelden Het lijkt me wel leuk om onderweg wat actiefotootjes voor het nageslacht te schieten... dus als hier interesse in is, dan hoor ik het tzt wel. Dan vang ik jullie onderweg ergens langs de weg op en hoop dat er dan wat spetterende plaatjes op het geheugenkaartje achterblijven. Bob