Ik moest vanavond in Geldrop een training geven en omdat het lekker weer was maar eens met de Mondial gegaan. Op de heenweg reed er een rode Scuderia op de A2 richting Weert en op de terug weg reed er een witte Maserati GranTurismo op de A2 richting Eindhoven. Mooi avondje............
@Plambo: Sinds zaterdag weet ik dat je hier zeer gecharmeerd van bent http://cgi.ebay.nl:80/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170212249957&ssPageName=ADME:B:SS:NL:1123
Ik ken er hier maar één die dit wel eens zou kunnen waarderen Wat bezielt iemand, om z'n Enzo rose te spuiten, vraag je je af.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hans, dat zijn allemaal creaties gemaakt met photoshop. De eerste die Hans z'n Dino in het roze hier plaatst krijgt een biertje van me!!
Wow, waar heb ik die mooie hippe zonnebril gelaten??? En waar haalt Raymond al dat mooie roze haar vandaan??? En wat zat er in die cola light van me daarnet??? Koen heeft een biertje verdiend, das duidelijk. Het is trouwens prachtig weer om een blokje om te rijden zometeen....
Ik kwam net een Scuderia tegen op de A2. Rood met zilveren strepen. Helaas in tegengestelde richting, en ik heb niet de gewoonte om met een camera aan m'n oog de wereld te bekijken. Ben ik nou een slechte spotter???
Vreselijke spotter! Een beetje fatsoenlijke spotter was gaan spookrijden om hem op de foto te krijgen!
Mmm, ben niet zo van de bieren, maar misschien kan ik dat biertje wel inruilen tegen een ritje in een bescheiden auto (lees: CS, Gallardo, Murciélago e.d.) bij een komende meeting.