Het duurde even maar daar is hij dan!! http://www.autogespot.com/item/1617/eerste-scuderia-op-nederlands-kenteken!/ Image Unavailable, Please Login
Mooie kleur man, zo in het donkerblauw! Hij ziet er alleen een beetje hoog en smal uit... En wat is die rode veeg op de 2e foto???
Vandaag met Yori in Düsseldorf geweest, stonden we bij een F430 spider kwam er nog een F430 voorbij en wat verder op stond een zwarte Scuderia mijn eerste! Image Unavailable, Please Login
Volgens mij is dat de gene waar ik hele goede herineringen aan heb (lees als: Volgens mij is dit de Ex Demo auto van Kroy)
Inderdaad, gespot, geen idee waar, wellicht in rhenen, we zagen daar drie flitslichten op een rij (geen van allen in functie gelukkig). Zag op de website dat er nog een 348 voorbij kwam.
Ja, midden in Rhenen. Dit moet jij alleen met Vu zijn geweest. Wij kwamen hier al eerder langs voordat jij naar jouw familielid ging. (Aage M)
Vanavond om 20:30 had ik nog even zin om een laatste stukje te rijden. Sta ik even te plassen bij een Texaco langs de A2 (Beesd, richting Deil) staat P.Lambo daar tot mijn verbazing met zijn Gallardo op de parkeerplaats. Junior had zijn fles drinken onder de stoel laten glijden... zij kwamen net uit Duitsland "gereden"... Om een lang verhaal kort te maken, "we gaan even een ijsje halen in Zaltbommel" opperde P.Lambo. Ongeveer 20 seconden later zaten onze naalden boven de 200 en kwamen er niet meer onder volgens mij. Onderweg hadden wij last van een stugge bumperklever in een Vectra met (jaja..) Knight Rider lampen op zijn auto. Deze kerel bleef continu fotos maken, ik zag elke keer een rood lampje flikkeren etc. Waarschijnlijk Autogespot-voer. Ik hoor het wel
348 Holland's.... ze verkeert in een prachtige staat momenteel! Complimenten aan de trotse eigenaren Gijs, de dag begon vandaag erg vroeg, maar het was het allemaal erg waard! Heb erg genoten van de de rit door het mooie landschap in je "achtertuin" Tnkx! Gr. Vu Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Beetje off-topic, maar het kwam deze week al voorbij, ben er heel blij mee. Geldt zeker ook voor de foto's. BelleVUe! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niet verkeerd Gijs. Een T5 met 230 paarden (in dit geval) zal meer priveplezier geven dan de 90 pk tdi die je had