Mocht je je F nou heel erg missen met de vakantie! http://www.autogespot.com/item/1634/altijd-je-ferrari-mee/
Korte vakantie aan het Como meer gehad. 'Toevallig' ten tijde van het Villa d'Este concours! Hier heb ik wat foto's ge-upload. Het was prachtig! Schitterend weer, superlocatie en de mooiste auto's ter wereld ongeveer. http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=186006&page=5 De rest staat straks in dit foto-album. (uploaden van de 360 foto's is nog bezig namelijk) http://picasaweb.google.com/HarryZagato/VillaDEste2008 @Hans : we hebben nog een rondvluchtje gemaakt in een Cessna watervliegtuig! Was gaaf!!
Rondvlucht over het Como-meer was in deze Cessna. Was erg gaaf! Toch maf om vanaf het water ineens op te stijgen! En supergaaf uitzicht uiteraard. Prachtig meer met bergen eromheen en veel grote villa's. Echt een aanrader om te doen als je daar eens bent!! Image Unavailable, Please Login
Ik zei al tegen mijn passagier dat wij door je dorp reden. Hij op zijn beurt vond de snackbars langs de weg in zeer slechte staat, je weet wel welke denk ik
@Dirty Harry Heb net je foto's van Villa d'Este zitten bekijken. Tja, wat valt daar aan toe te voegen. Geweldig. Nog bij huis van Clooney gestopt ?
Ligt het nou aan mij, of is dit een erg cool bakkie? http://www.octane-magazine.com/carsforsale.php?seecarsforsale=4113 Beetje prijzig, dat wel. Onno
Het is dan niet exact de 308 dino van Hans, maar het is wel de echte kleur bah Sorry Hans kon deze foto niet laten liggen, Yvonne is trouwens ook aardig gegroeid. Biertje? Image Unavailable, Please Login
Heren, Geloof dat ik net te laat ben voor de online-competition, ben benieuwd of ze me toevoegen. Hoe dan ook plaatste ik een selectie van de foto's van Vu: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=137673716#post137673716 Ik vind de foto's onwaarschijnlijk mooi geworden. Als ze haar toelaten reken ik op jullie! gr., Gijs
In beperking herkent men de meester wordt wel gezegd. Ik maakte me dat nog niet eigen, althans niet op alle terreinen, zoals jullie wel weten. Nog wat beelden van Vu: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
gisteren okrv rit gereden, reed er ook 1 mee, exact dezelfde......wist niet dat ie zo duur was. wel een ontzettend gave bak 20/000002//
Wat een waanzinnig fraaie kunstwerken zeg ! Gijs, je komt echt muurlengte tekort als je alleen al de fraaiste exemplaren vereert met een vergroting aan de muur.
Ik was niet van plan om elke keer als VU een foto plaats een schouderklopje te posten, maar affijn...vooruit dan maar. Prachtige foto's VU ! Eigenlijk is het kunst, sublieme platen van ongekende hoogte. PS : Dit compliment is geldig voor alle reeds geplaaste foto's en voor alle foto's die nog volgen. ( kwestie van niet in herhaling te vallen... )
Er zijn wat cosmetische aanpassingen gedaan sinds M'tricht zien ik? Gaaf bakkie... Jaarlijks krijg ik te horen dat ik bij mijn moeder tussen de voorstoel en de achterbank gelegen heb... Ze moest remmen en deze kleine jongen lag toen in een mand op de achterbank met zijn enen jaren Oftewel... goede herinneringen aan dit modelletje... misschien tijdens de Grote kluivert actie kijken of het nog steeds past
Geweldig zo'n 500: ik weet nog dat mijn pa in 1983 of zo ging mosselenduiken met een italiaanse vriend. Ze hadden de opblaasboot (ja, -boot) bovenop het dak gebonden. Je kon het autootje bijna niet meer zien. @Gijs: prachtige 348, joh. Jammer dat ik haar niet in aktie heb gezien tijdens Deil. @Vu mooie foto's! Toch een punt(je) van kritiek, echter: het beste perspectief voor een 348 vind ik driekwart achter op heuphoogte met licht tele (ca. 150mm). Die zie ik er niet bij. Onno
Ja, prachtig he! Clooney heeft in 1 dorp zelfs 3 villa's!! Dat dorp (Lario) noemen ze nu ook wel Georgetown.
Je begint echt smaak te ontwikkelen Onno! ;-) Die dingen zijn supergaaf!! En soms ook wel wat goedkoper idd. Of anders een Abarth 750 GT Zagato of Monomille kiezen.
Leuk ding Joop!! Heb je wel goed gedubbel-clutched tijdens het terugschakelen? Bak is nog ongesynchroniseerd in die dingen he.
Dank allemaal voor de complimenten Ik moet nog wel veel leren met dit soort "fotosessies". Voel me er nog niet helemaal in thuis...... wat dat betreft kan ik nog veel van Pterps leren Hier ben je echt heer en meester in Peter Image Unavailable, Please Login
Hee, daar was 'ie Vu, driekwart achter. Mooi. @Harry - smaak had ik al, maar je kent me nog niet goed genoeg. Onno