Henkie, kun je deze gebruiker bannen Onno, wij zijn er in ieder geval blij mee... jij trekt daar natuurlijk je lammycoat aan met deze temperaturen
Owwww je bedoelde deze? met sushi tray en of bbq rooster........die is uit logeren, kon niet tegen al dat Italiaanse geweld Image Unavailable, Please Login
Het is vandaag inderdaad wel erg goed weer om de auto uit te laten . IK vraag me af wat dolfijn nog binnen doet achter de computer met deze hitte .
. 't is hier 41 graden vandaag. Ik hoop alleen dat het weer in NL een beetje doorzet tot in volgende week. Rechtervoet jeukt, en ik heb 4 dagen door te komen tussen aankomst en Italie met een F in de garage! Onno
Zo.. vanmiddag even met P.Lambo (en onze bolides) stukje door Brabant gereden en uiteindelijk terecht gekomen in het prachtige Oisterwijk waar men een hele terrasjes-straat heeft. Daar een paar consumpties gescoord in 22C. Laat de zomer maar komen
Oisterwijk is inderdaad een mooi plaatsje. Je had ook nog door kunnen rijden naar Moergestel wat er zo'n beetje tegenaan ligt. Daar schijnen ze de meeste café's per inwoner te hebben (en is tevens 1 van de duurste plaatsen van Nederland).
Is dat het duurst per consumptie? Ik kan me een rekeningetje herinneren (niet zo lang geleden) van Euro 233,- alleen al aan jus orange en dat was niet in Moergestel......
Hoe ga je met de auto van Breda naar Middelburg? Natuurlijk! Via Ferrari Antwerpen en Monza in Gent! Jammergenoeg waren beide zaken dicht. Bij Ferrari Antwerpen stond o.a. een 430 GT3(?) en in Gent onder meer een Enzo en een Scuderia. Onderweg ook nog een cinque-nove-nove gezien... Gr. Martin
Zometeen even kijken wat er van geworden is. Ben geen held in het door showroomruiten foto's maken. Volgende week zal je er in ieder geval nog wel een paar zien Gr. Martin
Jij wel, hoe ga je naar Monaco? en wanneer precies? Heb je de beschikking over een internet verbinding in je hotel om ons een preview te geven van al die machtige wagens?
Vond deze foto wel de moeite waard ""15 jaren 12 cylinders op een rij"" Henkie je was in de buurt, was toevallig vandaag weg maar anders van harte welkom. Image Unavailable, Please Login
Excuses, ik bedoelde dat je er over 2 weken nog wel een paar ziet. In Maranello zullen er genoeg hun proefrondjes draaien, ik zal het je laten zien. Aanstaande donderdag vlieg ik naar Milaan, de donderdag er op zie ik jullie in Innsbruck! Moeten even iets regelen voor wat betreft de foto's. Wellicht een internetpc in het hotel, anders even via de mobiel. Komt wel goed. Potverdorie Tonnie, dan kan Joop een fraaie garage hebben, die van jou mag er ook wezen. Beauties! Een mooie manier om "(pagina) 15(00) jaren 12 cylinders op een rij" te vieren. Gr. Martin
Garage Monza (met excuses voor de bescheiden afmetingen van de fotootjes): Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Toto... Tonnie, ik dacht echt dat jij in de omgeving Loosdrecht woonde... zo zie je maar weer Ben even naar Lanzarote mensen, even luchten.... Doei