Geweldig!! 1e keer dat ik eens een levensteken zie van mijn oude liefde. Zou heel graags kennis maken met de nieuwe eigenaar.
Ik zag deze 308 Dino te koop staan en na een tijdje de foto's bekeken te hebben, viel mij ineens iets vreemds op. Zien de kenners het ook? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=45421715&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2&tabNumber=2
09-03-2006 voor het laatst op kenteken gezet. Verder nooit gezien in Delft. Maar mocht ik hem nog een keer zien dan zal ik hem wijzen op Ferrarichat.com
Precies! Meestal is het juist andersom: Dino emblemen zijn dan aangevuld met Ferrari emblemen. Ik vermoed dus sterk dat deze is overgespoten. Het is mijn kleur niet, anders was ik wel een kijkje gaan nemen (interieur is wel prachtig).
www.ferrarigtcountdown.com ik zat weer te F5en er is wat gaande op de site je heb nu een wachtwoord nodig. wie weet zijn ze aan het uploden. geruchten gelezen dat er nu de 8ste wat bekend wordt van de F 149
Er wordt wel verwezen naar een F149 map op de site, dus er is inderdaad iets gaande. Media site geeft nog geen informatie... Nog een paar uurtjes wachten dan maar, gaat in ieder geval niet lang meer duren.
Ik vind het juist een prachtig exemplaar. Donkerblauw staat haar goed (nietwaar, Hans?) en die originele wielen maken het plaatje compleet. Om over het -inderdaad- smetteloze interieur maar te zwijgen.
Madre! Henk, waar wacht je nog op???? Wat klinkt die lekker zeg! En in staat om Marcel het schaamrood op de kaken te brengen met zijn stille TRretje
dat inlogschermpje verwijst naar een F149 restricted static directory... dat is een mapje/directory op de webserver... Ik vermoed dat de site online is en op dit moment door testers onder handen genomen wordt. Als alles dan ok bevonden wordt, wordt de beveiliging eraf gegooid en gaat het los... Volgens mij betekent dit dat de site gewoon al online staat.
thanks Bob das praat, ik heb al 90.000 keer geF5te. wat zijn die italianen toch traag...... aan de naam in de link te zien komt GT er ook zeker in voor .. maar wat verder...
Volgens mij zijn we niet de enige die aan het kijken zijn... staat nu al 2 minuten op verbinding maken De wereld heeft de site ontdekt. Ik zou bijna zeggen: We hebben mazzel als we er morgen uberhaupt opkomen...
Nope... nou, dan gaan we maar effies slaapie doen en morgen vroeg (5:45) weer op. Lijk wel gek dat ik hier nog zit...
Altijd spannend... wachten op die eerste officiële beelden van een nieuwe Ferrari... nog maar wat geduld...
Ben weer in het land, Lanzarote is best wel mooi... Ik was mijn hoofddeksel vergeten, maar daar hebben ze op Barcelona Aeropuerto een aardige oplossing voor tegenwoordig En nu.. gauw pitten en dromen over Italie... zzzzz..... Image Unavailable, Please Login