Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1205 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik heb ook al rond lopen zoeken, maar heb nog nergens iets kunnen vinden, volgens mij liggen ze nog lekker op 1 oor in Italie ;)

2. toto70_0

toto70_0 F1 Rookie

Sep 14, 2004
    3,852
    NETHERLANDS
    Ik ben maandag in Via Abetone zal kijken of ik gelijk een produktieplaats kan bemachtigen, alleen heb van de week gehoord dat ze iets achter lopen met de auto volgens een insider hoogstwaarschijnlijk kan de produktielijn pas opengaan in 2009.

3. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Voor de aardigheid. Vanmorgen zag ik bij de Shell voor euro 95 EUR 1,53 per liter staan.
    Gisteren betaalde ik in Lanzarote bij de Shell 0,88 voor dezelfde liter.
    Wat een onrecht in de wereld.

4. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hoi Henk,

Ga je toch leuk in Lanzarote wonen :)
    Of beter nog, hier bij ons in de buurt....is wat makkelijker kwa onderhoud F en veel meer km's om te scheuren :D

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    De amerikanen betalen tussen $ 3,50 (golf staten) en $ 3,80 (Californië) voor een gallon (3,78 liter). Ofwel tussen de € 0,60 en € 0,65 per liter.

Ook een idee om daar heen te gaan voor een stukkie rijden. ;)

(En klagen dat ze doen!!!)

6. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    ja de benzine prijzen zijn niet meer normaal maarja volgens mij trekt niemand er zich iets van aan, we gaan er echt niet minder door rijden, dat is denk ik ook het grootste probleem.
    Ook een probleem is dat de motor in mijn auto Vpower eigenlijk wel nodig heeft ipv de minder maar wel goedkopere benzine.
    Ik weet niet of Belgie het nog steeds volhoud maar de belgische regering wilde de belasting verlagen zodat de prijs van benzine niet boven de 1,50 euro uit kwam, zou de regering hier ook eens moeten doen als een goed gebaar richting de bevolking.

7. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel

En inderdaad klagen ze volop. 3 jaar terug betaalde ik in Florida omgerekend iets van €0,40. Dus hun prijzen zijn in verhouding ook flink gestegen.

8. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Hahahahahahahahahahahaha

Wouter Bos en benzineprijzen omlaag doen?

Hadden we vorige week niet net weer een accijnsVERHOGING voor onze kiezen gekregen?

Waarom sturen we niet eens een delegatie naar Zwitserland om daar eens te kijken hoe het ook kan? Alles is prima geregeld daar, het land kent heel weinig criminaliteit, alles is schoon en goed verzorgd, de wegen zijn goed onderhouden (en niet echt makkelijk om aan te leggen ook trouwens), een fileprobleem is er niet echt, de bussen en treinen rijden op de seconde nauwkeurig en zijn betaalbaar, en dat alles redden ze met 7% BTW en een hoogste inkomstenbelastingschaal van ongeveer 15%. De benzine is er trouwens ook een stuk goedkoper.

Waar gaat bij ons al dat geld in vredesnaam naar toe?????? :eek:

Maar goed, verkeerde forum voor dit soort dromerij.

Face it, de benzine gaat gewoon richting de 2 euro per liter, en de staat staat er met zijn handen opelkaar genietend naar te kijken...

9. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Om het geld vervolgens weg te gooien in een of ander project wat gedoemt is te mislukken.

10. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    *kuch*kuch* Betuwelijn

11. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    #30111 575 GTC, May 8, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  12. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hoho... ik rij al vanaf 1988 elke dag de A15 tot Rotterdam op en neer en ik heb er al 3x een trein op gezien !
    Jaja !

13. F.575.M

F.575.M Formula Junior

Jun 21, 2006
    487
    Nederland
    Full Name:
    Koen
    Mooie foto Gairo. Zo te zien ontbreekt het Ferrari-logo in de velg?

14. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Nee, Gairo is met de rode ogen correctie in zijn software aan het oefenen...

15. Djos

Djos Rookie

Apr 12, 2008
    3
    dikke 599, en dat het dopje op de velg weg is geen hem juist een echt race-uitstraling! er mooi, haal die van de andere velgen er ook maar af:)

16. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ik denk dat de eigenaar daar anders over denkt.

*Bob: ;):D

17. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #30117 pterps, May 8, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  18. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Mja, het befaamde omgekeerde cliquetsysteem.
    Als de prijs van brandstof boven een bepaald niveau stijgt, voor benzine is dat idd vastgelegd 1,5 euro, zorgt het omgekeerd cliquetsysteem er via een accijnsverlaging voor dat de verhoging niet volledig wordt doorgerekend. In april 2008 werden de accijnzen via dat mechanisme verlaagd met 2,3 euro per 1.000 liter, wat een besparing betekent van 0,11 euro op een tankbeurt van 50 liter... mja, 't is iets maar daar lig je ook niet echt wakker van. Voor superbenzine is het systeem trouwens nog maar twee keer toegepast.

Wat betreft de V Power... als ik me niet vergis was Shell in België van plan deze niet meer aan te bieden omdat er gebrek aan intresse voor zou zijn.
    Ze gaan nu wel Shell V Power Diesel, dat hier nog niet verkrijgbaar was, beginnen aanbieden. De reden is niet ver te zoeken... het aandeel van dieselwagens in België is immens! In 2006 was al 3 op de vier verkochte wagens een diesel.

Mja, echt minder rijden zal zeker een echte autoliefhebber niet meteen doen... misschien dat iemand die een wagen puur als gebruiksvoorwerp ziet wel iets meer op z'n verbruik zal letten?

19. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Hij is op zich mooi in vrijwel elke kleur... maar deze doet me eigenlijk meer aan een Lamborghini Reventon denken...

20. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    of een advertentie voor de landmacht.

Geschikt!

21. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik denk dat we binnenkort een foto van een fiets kunnen verwachten met een F logo in de as :(

22. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Benzine duurder???

Tank altijd voor 2 tientjes.

23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Vanmorgen nog een 355 spider gezien, zo ongeveer bij joop voor het kantoor (op snelweg). En vanmiddag kwam ik nog een 360 spider tegen voorzien van vreemde italiaanse strepen (blokjes en strepen) en nog een gele Alfa RZ! Was weer een dagje met mooie auto's dus. Vanmorgen heb ik het eerste stukje autobahn richting Oberhausen verkend, licht er goed bij voor volgende week ;)

24. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Dan moet jij iedere keer gedacht hebben dat je auto weer minder zuinig geworden was :D

25. 575 GTC

575 GTC Formula 3

Apr 3, 2006
    2,427
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Hee ik hen alleen maar F stikers op mijn fiets en geen F-logo's. ;)

Share This Page