Zo te zien is wordt onze Rob er ook beter van, sinds 2002. Bij wie heb ik dat nou eerder gezien? http://www.ferrarichat.com/newsletters/200805.jpg
Kijk, met ons kleine kikkerlandje(s) maken wij nog geen 4% uit van het hele gebeuren op deze site. Maar we zijn WEL in the picture !
Ik zit hier voor m'n hangaar in het zonnetje het wifi signaal van de overburen af te tappen (met hun medeweten en goedkeuring overigens), zie ik toch wel wat heel bijzonders over de kombaan razen. Twee voertuigen in achtervolging van elkaar. Allebei rood. .... Twee enorme landbouwtrekkers, waarvan 1 met een enorme aanhanger met tank erachter. ???? Apart....
Ziet er goed uit Joop, hoe vaak hebben ze de gierwagen met water rond gestuurd? Afgelopen vrijdag was de baan in No-time opgedroogd. Bn je nu toe aan nieuwe banden?
Nee, Spyker testmules overigens, Hans, de deurmat is weer schoon, thanks! Jammer dat ik net weg was, anders had ik nog even gewacht...
nog 8 daagjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Marnix! You are the man! Ik weet niet wat ik van de F moet denken. Het is weer, zoals gewoonlijk met de laatste modellen wennen voor mij
Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden ik zie dingen die ik mooi vind maar ook dingen waar ik van denk mwa eerst maar eens in het echt zien
Zo op het eerste gezicht een gedurfde mix van elegante en wilde lijnen. In die ´heupzwaai´ over de flanken meen ik zelfs een vleugje Testarossa te ontdekken en dat is toch gewaagd, niet? De achterzijde is ronduit agressief (zie ook de plaatsing van de uitlaten). Feit is dat de fabrieksfoto´s vanuit een studio de auto meestal geen recht doen. Ik denk dat de auto er buiten (nog) beter uitziet. Benieuwd hoe hij er met dak dicht uit ziet.