In deze thread deponeren wij al onze emoties.. Hoop dat het een leuke thread wordt waar wij allen nog vaak naar zullen kijken. Het was geweldig, fantastisch dat je zo'n trip met deze liefhebbers kunt maken. Bedankt mannen.
Henkie en consorten welkom back, nog een schumachers gespot en soms nog wat van de California opgevangen?
welkom terug en zij die nog niet terug zijn: een fijne verlenging toegewenst. Ik wacht geduldig op wat komen gaat!
Foto's worden overgepompt! En zal er zo een aantal posten Man Man man, buikpijn van het lachen.. geweldige trip!
Way 2 go Ruud! Het gebeurt niet vaak dat ik op mijn luie stoel kan zitten om foto's te bekijken dus dus laat ze maar komen
Hmmm.... Zelf heb ik zeer weinig fotos gemaakt. Met experts als Pterps en Boink om mij heen liet ik het tasje maar dicht de hele tijd. Deze allereersten wil ik jullie echter niet onthouden. Genomen op vrijdag 15/5 voor de Galleria Ferrari. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wij wachten al heel de dag wij zijn ohhhhhhhhhhhhhh zo nieuwsgierig naar de foto 's en verhalen. Maar op de eerste plaats welkom terug.
Heren en dame, s.v.p. even geduld a.u.b. Onze lintwormen en lachspieren moeten eerst even tot rust komen. De adrenaline loopt er nog steeds aan alle kanten uit. Daarna komen de verhalen waarvan de helft bijna ongeloofwaardig zal overkomen................................ Ik heb onze fotografen hoor praten over 10-tallen gigabites met duizende foto's en banden vol met spectucalaire beelden. Man, man, man..............dit was de mooiste trip uit mijn leven. Elke keer als je dacht nu kan het niet meer beter kwam er weer een hoogtepunt. Bedankt vrienden. wordt vervolgd...............
Aangezien jullie al even wachten hier een aantal snel geselecteerde foto's. Rest volgt nog hoor Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zal zo wat verhalen tikken die de analen in moeten Allereerst is dit misschien ook nog leuk. De medegangers hebben deze beelden ook nog niet gezien. Onze member Toto_70 was ook aanwezig in Maranello en heeft 2x gedineerd met ons. Op vrijdagmiddag wilden een paar mensen naar Pagani, maar ik had daar niet zo'n zin in. Dit kwam goed uit want Tonnie nam mij mee naar het afgesloten Circuito Fiorano waar RM auctions vandaag een aantal zeer exclusieve automobielen en gadgets veilt. Dat vond ik natuurlijk geweldig ! Toto's auto staat uiteraard ook op de foto, de licht-groene GT Lusso... Moet een fortuin opbrengen... net als de door mij zeer begeerde zwarte Daytona Foto's zijn vluchtig genomen want ik was de enige zonder naamplaatje volgens mij Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
1) Dit moment doet mij elk moment van de dag schaterlachen Zoals jullie weten vertoefden wij dus in de buurt van Peschiera Del Garda (Sona). Daar zou 's avonds de Mille Miglia voorbijrijden. Maar wij waren eerst nog ergens uitgebreid gaan eten (kom op met die foto's Terps...) en waren dus wat later langs de doorgaande weg door het centrum. Dus er komt zo'n auto of 25 voorbij 's avonds rond 23:00 uur met het nodige lawaai. Wij stonden bij een pleintje waar zo'n 50 man stond te kijken. Zegt De Heer P. Lambo. "Tjee, in die barrels zit ook geen gang, dat kan ik beter". Ook De Heer Fred328 was het niet met het gebodene spektakel eens. Dus wat doet Peter, die start de Lambo en verdwijnt in de verte waar de auto's vandaan kwamen. Ik zal niet overdrijven, ik denk dat hij met 220 voorbijkwam, ongeveer 3x zo snel als de andere deelnemers die wij gezien hadden. Ook Fred had zich inmiddels al op de straat vertoond met luid gillende 328. P.Lambo is ongeveer 6x voorbijgevlogen onder luid gejuich van alle kijkers en baancommissarissen. De Polizia leidde hem elke keer bij het punt waar hij keerde overnieuw de weg op. Zo van "ga jij nog maar een keer jongen..." Echt, dit ging helemaal nergens over haha.. Kan alleen maar in Italie Wegens respect voor deze wetsdienaars eet ik de komende 3 weken alleen maar italiaanse pasta's...
Nee, niets van de California gezien. Een paar NL spotters hadden hem wel gezien eerder in de week. Maar aangezien er veel volk in M. was vanwege de veiling werd hij binnen gehouden denk ik. Wel een aantal Scuds in alle kleuren voorbij zien racen. Helaas geen coureurs gezien. Echter toen wij gingen eten bij Cavalino kwam ook Piero Ferrari daar eten met 2 anderen (directieleden?). Hij heeft continu 4/5 man bewaking om zich heen lopen wegens de vrees voor kidnapping. Wel apart om te zien... Ook Roger_L was in Maranello met vrouw en kwam ons de hand schudden bij Cavalino. Hij had een topdag want zijn Mazda MX 5 had stukken en hij was zijn mobile verloren.
Jongens, jongens.... WAT een trip.... WEERGALOOS !!! Ongelofelijk gelachen, gereden / geracet, gegeten, genoten. Er is zoveel te vertellen... Waar te beginnen? Dit is met geen pen te beschrijven.... Ik zou zeggen; allen die fotos en films gemaakt hebben... uploaden die hap. Dit was een trip uit mijn dromen en ik kijk hongerig uit naar een volgende. Iedereen die er was; enorm bedankt voor de sfeer en de manier waarop we met z'n allen een paar onvergetelijke dagen hebben beleefd.
2) Ok, gelijk verhaal 2 maar even Ruud? Zoals jullie weten hebben wij het altijd over de tunnel der tunnels die bij het Storomeer zit, net even 4km links van Riva. Deze 5km lange kaarsrechte tunnel is het feest van de dag natuurlijk. Aangezien wij de beelden van vorig jaar nog niet spectaculair genoeg vonden leek het mij een goed idee om iemand IN de tunnel te zetten met een digitale filmcamera... Ruud Boink offerde zich gelijk op, ondanks de kans op uit elkaar knallende oorschelpen en de kans om geschept te worden met 240 of zo... Maar goed, hij stond bij een klein inhammetje van deze 5km lange genotsgrot.. Eh... wij waren al een paar keer voorbij gevlogen toen er ineens een blauwe Marea met zwaarbewapende Guardia Civil naast Ruud stopte.... Ruud kon weinig antwoorden op de vragen wat hij daar wel deed ??? Ook had hij geen paspoort bij zich, lag in onze auto's.. Dus hij werd gelijk ingeladen. Wij waren allemaal echt wel benauwd, en ik durf gerust te zeggen dat wij eigenlijk een beetje vluchtten naar het volgende dorp.. Want ik vrees dat wij toch wel een aardige misdaad begaan hadden. Tenzij je 200/240 door een tunnel waar je max. 70 mag normaal vindt ondanks praktisch geen verkeer. Met de beelden IN de camera die Ruud vasthield... Na telefonische contacten besloten wij toch maar zsm van verschillende plekken naar de plaats des onheils toe te gaan.. met het lood in onze schoenen dat onze auto's allemaal gewoon opgeladen zouden worden Echter... zoals gewoonlijk had de heer P.Lambo ondertussen de Policia met een prachtig verhaald opgezadeld dat wij overal in het mooie Italia promotioneel aan het filmen waren. De Policia begon al flink te glimlachen en hield zelfs met die opgestoken spiegeleieren het overige verkeer tegen zodat wij toch maar goed tezamen onze weg konden vervolgen Het is zoals Gijs zei: als ze Peter met een kg. cocaine in zijn koffer zouden pakken zou hij zich er zelfs nog uitlullen Zoals ik al eerder zei, dit kan alleen in Italia. Wat een land.