Dat is ook wat ik dacht: Porsche Panamera. Wel bijzonder om hem zo "in het wild" tegen te komen. Ook in Stuttgart: gecamoufleerde Mercedessen MLK en zelfs een nieuw type E-klasse (gecamoufleerd en wel) als taxi! Je moet je afkomst natuurlijk niet verloochenen Gr. Martin
Ik heb de Panamera vorig jaar tijdens mijn vakantie naar italie al een keer zien rijden (in een hele lelijke, beetje paars achtige kleur). Kwam aardig hard voorbij gereden op de autobaan, maar zag meteen dat het een Panamera moest zijn. Quattroporte krijgt natuurlijk nog een concurrent in vorm van die 4 deurs Aston Martin Rapide.
Voor wie kan gaan slapen maar nog niet wil, of voor wie wil slapen maar nog niet kan: http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtl_gp/home/)/system/video/html/components/miMedia/livestreams/insb.xml Nog tot 3 uur morgenmiddag Gr. Martin
Ik heb er de hele middag en avond naar zitten kijken en de live streaming van het voetbal ernaast ( of werken, wat was het ook al weer ?!) Hoezo Picture in Picture ?? :
Dacht eerst dat het de auto van Les Freres du Bacon was die ze in elkaar aan het lijmen waren, maar het is geen TS...
Haha, dat had ik ook eerst er bij gezet. Maar zou toch een veeg krijgen omdat het een tb is dus veranderde ik het
Ik droom er echt 's nachts van jongens... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
op mijn werkplek zit ik achter 8 stuks 24inch TFT monitoren !!! Bestuurd door 2 pc's .. Hoezo Flight simulator.... ik heb mijn flightstick op kantoor liggen
Dus Cor, dat is op elke monitor een pagina met foto's van de Italy trip ! En een pakketje tissues ! * (*voor het voorhoofd natuurlijk)
Het grote Oranje van de jaren '70 is terug opgestaan! Italie én Frankrijk zo'n pandoering geven is geen niemendalletje! NL is een voetbalnatie! Jullie mogen heel fier zijn! B komt met haar boerenkoolvoetbal een heel eind achterop! Gijs, la chat, dat is geen Frans! le chat= de kat l'achat= de aankoop la chatte= de kattin of, in de volksmond bedoeld: vrouwelijk geslachtsorgaan!
Boeiend, dat je die twee in één adem noemt Otto! Dat bollenwijf is je echt niet in de koude kleren gaan zitten he???
@Dino2010 Zeg Otto... als je nu 's avonds in je bedje ligt denk je dan aan Enzo's Ferrari of aan Lolo Ferrari ?
*haha Weet ik dat ook weer Mijn Frans is sinds de middelbare school echt ver weggezakt. Afgelopen weekend in Spa probeerde ik aan een marshall duidelijk te maken dat ik achter de hekken wilde staan. Het ging zo: Monsieur, je veux " stay behind the fence' *Cor: 8 stuks!?!?! WOW! Van mijn kleine laptopschermpje krijg ik al vierkante ogen ....laat ik maar niet proberen om bij jou op werk te computeren *Henk:toppie! Ben benieuwd naar t filmpje.