+1 Ik ook Henk! ik begin helemaal verliefd op die auto te worden wat een ding niet een F voor jou om voor te sparen ?
Dan moet ik heel lang sparen Jeroen, en dat geld wat ik tussentijds spaar heb ik nodig om deze te kunnen blijven rijden Mijn 360 is van 2000. De CS'en allemaal van 2003 en 2004. Daar komt alleen al EUR 25.000,00 bpm bij ! En dan het aanschafsverschil nog. Kortom, ik zou nu een EUR 60.000 te kort komen. Om je maar even aan te geven HOE veel duurder een Challenge Stradale is. Ik droom nog wel even door..... Image Unavailable, Please Login
Hehe oke je hebt het al wel helemaal uitgerekent maar inderdaad dan is hij nog wel erg duur. Maar niet te min over jou 360 is en blijft een pracht van een F natuurlijk he!
YES!!!! Ferrari pakt de prijzen in GT2 en een fantastische overwinning van 'onze jongens' in de LMP2!
Tuurlijk, ik riep het 8 jaar geleden al en nu nog steeds, F360 modena, mooiste (reeele) auto ter wereld
Voor de liefhebbers... Chris Rea (wie kent hem niet...) maakte in 1996 deze film voor de kleinere bioscopen vanwege zijn grote passie voor Ferrari. De film bestaat alleen op video (niet in NL) en ik zoek al 2 jaar alle Ebay's en dergelijke af of hij toch stiekum niet ineens op dvd is te verkrijgen. De soundtrack heb ik al weer een paar jaar.. Ik vind het een geweldig (Tros-Stapel op Auto's) interview met veel leuk beeldmateriaal uit zijn film en vintage racing. 102MB DivX 08:35min upload naar Vimeo (eerste keer..). http://www.vimeo.com/1175960 (met dank aan Bigodino) Image Unavailable, Please Login
Christiaan en Klaas, leuk dat jullie vanmiddag op bezoek kwamen met de Ferrari 355 GTS. Toch wel bijzonder die gele kleur. Wat een toeval dat er ook net een Porsche Turbo en een Porsche Carrera 2 waren. Wat heb ik nog genoten van het rijden voor jullie uit toen jullie huiswaarts gingen. Schitterend op zo'n middag in ons dorp met deze sportwagens in de straat. Het was reuze gezellig. Binnenkort kom ik eens bij jullie op bezoek zoals al beloofd. We zien elkaar op 29 juni in Spa.
Ja, altijd ontzettend graag willen zien, die film van Chris Rea waar hij die replica van Von Trips' 156 Sharknose voor heeft laten bouwen. Maar dus nog niet gelukt! Henk - even van private halen! Onno
Het is opzich wel mogelijk zelf zo'n film te digitaliseren maar daar zal de beeldqualiteit helaas niet beter van worden . Ben de afgelopen paar dagen zelf bezig geweest een aantal oude VHS banden om te zetten naar DVD maar de qualiteit van banden die 15-20 jaar niet gebruikt zijn viel me echt vies tegen.
Kijk nog een keer, het is echt de moeite... http://www.vimeo.com/1175960 Als klap op de vuurpijl krijg ik een pm van iemand die zegt hem op DVD te hebben ? En of ik een kopie wil. Wat denk jij ?
Henk, Thanx, man. Goed stuk van Stapel op auto's Deze had ik nog niet gezien. Ik wist niet dat er zoveel over Ferrari in die film zat..... Die moet ik een keer gaan kijken ....
Traditioneel komen er veel auto-enthousiastelingen (voornamelijk engelsen, rare jongens) naar Le Mans. Peter kan je daar alles over vertellen. Gr. Martin