22 mannen op een groen veldje die achter een bal aan lopen. En als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg!!??
hmmm, hadden we wat eerder moeten bedenken. Ik denk dat ik nu gewoon lekker op de bank blijf hangen. Iets anders kijken dan oranje hooligans. Volgende keer beter!!! Moet deze week nog wel gaan lukken....
even iets anders hier een hele aparte kleuren combo van de 430 Scud. (groen met rode strepen) http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=137799784#post137799784
Die stoelen zijn mooi, maar voor de rest.... wansmaak woensdag, als je het mij vraagt.... Maar goed, smaken verschillen (gelukkig)
Ben effies bezig geweest. Is leuker dan voetbal...: www.jodel.com/Dino Dank aan alle fotografen en fotograven!
Mooie foto´s van een erg leuke auto Hans. Super. Margriet wil ook een GT4......., geen roze maar een paarse . Dan kunnen de honden (Aston & Martin) achterin mee. LOL (ps. En de VUtograaf??)
Gaaf Hans, ziet er goed uit! en geen dank hoor, graag gedaan. Ps volgende rond= 1/4 finale en dus nog stiller op straat, ideaal voor een "rondje" moeten we afspreken...... (ga bijna hopen op een finale plek voor NL)
Vreemd dat je aan dat labeltje moet trekken om de passagiersairbag te laten klappen. Ikke nie begrijp...
Ja, die F430 Scud is grijs met rode strepen en dus heel erg gaaf, vind ik. Maar ook in het groen zou het wel eens mooi kunnen zijn. Mooie foto's van jouw net zo mooie GT4, Hans!
Al aardig wat nette plaatjes van je GT4, zo langzamerhand, Hans! Leuk om ze weer bij elkaar te zien. Onno
Dank allen, niet alleen voor de complimenten, maar vooral ook voor de foto's! Dat heb ik nou nooit, als ik met de dagelijkse hooiwagen op pad ga, dat er mensen foto's van me maken... Of het moet zijn omdat ze me acceptgiro's willen sturen.... @Ruud: dank je, maar is niet nodig. Bronvermelding stoort me helemaal niet. Die van Vu en Peter hebben ook hun strookje zwart eromheen. Hoort er gewoon bij, vind het wel goed staan eigenlijk.... Iets anders: Kijkend naar de laatste twee fotootjes, wat vinden jullie mooier? Klein of groot nummerbord? Ik vind die kleine wel gaaf - Italiaans -, maar die grote stond eigenlijk ook helemaal zo slecht nog niet....
Op de terugweg uit Italië zijn we bij Karlsruhe geflitst (Karl was kennelijk even klaar met uitrusten). Helaas toen nog de grote platen erop (in D flitsen ze van voren). Zeker met die kleine platen zou dat nog leuk geweest zijn - klein bijna zwart plaatje met witte letters - welk land komt dat vandaan???? Overigens nog geen acceptgiro binnen van dit "vergrijp"....
Iemand hier trouwens ervaring met een De Tomaso Pantera? Er broeit weer een ideetje ergens in m'n hoofd....