Hans, ik zal een tipje van de sluier oplichten. (dat kan wel he Otto) Beste Ferrariristi, dan een heel verhaal.................................. Dino 2010 het is een mooi lettertype Arial Narrow met 12 mm hoge letters
Tsja, ik weet het. Ter verdediging: Ik heb de hele maandag en dinsdag al naast m'n brievenbus zitten bivakkeren. Het leger des Heils begon al medelijden met me te krijgen en begon iets te mompelen over dekens en warme soep. Toen ik ze uitlegde dat het ging over een evenement waar ik met m'n Ferrari heen wilde, hielden ze opeens op met soep aanbieden.... vreemd..... Aan allen die lang hebben zitten wachten op de Nederlandsche Posterijen: Excuus. Het was mijn schuld dat het zo laat kwam. Als ik gisteren gewoon naar mijn werk was gegaan dan had iedereen de post vast en zeker gisteren al gekregen....
Dank je Paulus. Ik voel me een heel stuk beter nu! Gelukkig ben ik met de Dino naar het werk. Dan ben ik veel sneller thuis vanmiddag. Vanmorgen binnen 45 minuten van Utrecht naar Eindhoven
Die postduif effe goed voor z'n noten geschoten en voila... brief landde zo in mijn handen. Otto; waarachtig alweer prachtig !!
@Dino2010 Ik was al een beetje op de hoogte, maar het is echt geweldig Otto. Misschien kom ik wel (Er is in de uitnodiging gevraagd om over 1 onderdeel niets te vermelden hier. Het is een onderdeel wat van overheidswege "eigenlijk niet kan". Wij willen immers niet dat het op losse schroeven komt te staan toch? Bedankt!)
Nederland: het land waar alles mag en niets kan België: het land waar niets mag en alles kan Is maar weer eens bewezen vandaag
Ik hoorde overigens van mijn duifje dat haar collega van de postafdeling langs geweest is. Denk dat ik vandaag maar eens niet ga overwerken...
Geweldig Otto!! Reuze bedankt voor je inzet. Programma ziet er geweldig en uniek uit. Ik ben er 100% zeker bij.
Grote klasse ongelooflijk Onno heeft al drie keer de uitnodiging gelezen. Wij zien er met spanning naar uit . Leuk thuis komen zo ook de enveloppe is prachtig.
Ik zeg maar 1 ding: Otto for president!!!! Fantastisch, fabelachtig, ja, zelfs fabeltastisch! Ik vraag me alleen af hoe iemand dit OOIT nog zal kunnen evenaren Otto, DANK! Uiteraard zijn we van de partij.... Hans
Nog geen post... Ga je dan toch gelijk krijgen Hans (http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=137791544&postcount=36)? Gr. Martin
Zal je leren jij met je Zugführer Pffff Otto heeft groot gelijk wat dacht je wel? Puh... Misschien, heel misschien als Otto vergevingsgezind is.... dus... OP JE KNIEEN JIJ!!!!!
dit is grandioos!!!!!!!!!!!!! wat een prestatie om zoiets te regelen. het wordt een meer dan heerlijke dag. Otto, ik neem aan dat de bijrijder dezelfde informatie moet verstrekken. hup hup hupvalderie, hupvalderie, en van je hupvalderie....
Gaaf!!! Hij lag gisteren in de brievenbus te glimmen en ik heb de envelop direct opengescheurd. Vorig jaar kon ik er niet bij zijn, omdat we net een nieuw huis hadden gekocht, maar dit jaar ben ik erbij!! Dit wordt een top-meeting!!
Tja, ongelooflijk Otto. Wat een organisatie, wat een spektakel! Ik ben dus druk bezig mijn verlofperiodes om te gooien. Mijn auto en Harald zijn er in ieder geval bij, en ik vrijwel zeker ook. Desnoods kom ik alleen voor het weekend over! Onno
Otto, wat geweldig om dit mee te mogen maken. Ik zal zeker van de partij zijn. Waanzinnig gewoon. Hoe krijg je het voor elkaar zeg! Mijn complimenten!
Wat een thuiskomer na 4 dagen op pad met alleen maar in mijn hoofd wat het zou kunnen zijn! WAANZINNIG Otto! Ben er bij!
Nee, zal een stoeltje op een tactisch plekje zetten en anders moet je ff een keer door Amersfoort-Noord crossen!