Henk, hoelaat wordt er in Deil verzameld? Voor ons is dat maar 17km om namelijk.
@heren Zoals met enkelen besproken denken wij toch wel met een aardige groep auto's hier (15+) vanaf Deil te vertrekken naar het eerste meetingsitem. Iedereen die het interessant lijkt is natuurlijk welkom. Dan gaat het feest vast hier beginnen. Wij stoppen bij Van der Valk in Eindhoven. Wij kunnen niet met die zwerm de parking op daar, maar dan stem ik telefonisch met iemand af die daar zeker is dat zij de bolides kunnen starten.. Vanaf Deil is het volgens de routeplanner 1,5 uur rijden naar de eerste bestemming. Het is een complete dramaplek qua aanrijroute Maar dat mag de pret niet deren natuurlijk. Om 08:30 moeten wij al daar zijn volgens de uitnodiging. Dit betekent: 06:00-06:15 in Deil aanwezig zijn 06:30-06:40 wegrijden uit Deil 07:20-07:30 aankomst bij afslag Van der Valk in Eindhoven om eventuele andere F-chatters aan te laten sluiten. 08:00-08:15 aankomst bij de ontbijtplek zoals bij u bekend. Wij zien jullie wel verschijnen. Henkie
tsjeemig de peemig... Ik blijf dan maar de hele nacht wakker, want zou het wel jammer vinden als ik helemaal kom invliegen en mij dan verslaap omdat die receptie-muts van het hotel de wake-up call vergeet Ben nu al zenuwachtig, heel raar is dat. Ik snap er geen jota van, maar... alles komt goed toch ?
Nou Henk, Je buren waren natuurlijk al wat gewend, maar gaan ze deze vrijdagochtend wake-up call waarderen?? Aangezien ik er natuurlijk wel getuige van wil zijn () zullen wij er op tijd zijn. Mogen we gewoon aan komen rijden of moeten we de auto's toch maar de straat in duwen? Ciao, E.
Dag Onno! Hoe loopt het met de inschrijving van je linkse uppercut? Heeft de Mali-Boxer al gouden shorts?
Heren, Iedereen is natuurlijk druk met het poetsen van de auto. Hier een filmpje van Paul Dalton voor het beste resultaat. Kost een paar centen, maar.......... http://nl.youtube.com/watch?v=PkmZveqyU5E Groet, Jeffrey
Nog 10 nachtjes slapen, want die laatste nacht doe ik geen oog meer dicht ! @ Henk, warme brabantse worstenbroodjes om 6:30 uur ? Gelijk maar voor de hele straat, want iedereen is wakker.
Leuk idee vanaf Deil rijden! Ik weet niet of Luuk al had aangegeven dat te willen doen met de Kyalami, maar dat lijkt mij wel n leuk plan . Heb er zin in! Nog iets meer dan n weekje
Da´s idd om 4:45 ´wakey wakey, rise and shine!´!! Mensen die over Utrecht (A2) rijden en daar al willen aanhaken richting Deil? Jeffrey
Jeffrey, Uiteraard kom ik over de A2. Waar en hoe laat wil je dan afspreken? (tankstation Nieuwegein? Rond 05.45 <gaap>?) Hoor van je! Ciao, E.
Aanhaken zal moeilijk worden met een 307, maar wij staan om 6 uur bij het AC Nieuwegein, Deil zal moeilijk worden, want we moeten Fumighty ophalen. Misschien bakkie koffie daar doen (echte thermoskankoffie!)??
Tankstation bij nieuwegein moet voor Luuk & Moi ook wel lukken denk ik. Is dat een Texaco of wat, vlak voor de afslag Nieuwegein?
6 Uur in Deil? Dat is bijtijds als je het mij vraagt... Gelukkig kunnen we in Peer even een flinke bodem leggen voor een fantastische dag! Gr. Martin
Als het verbruik (worstenbroodjes) net zo groot is het benzineverbruik doer er dan maar ± 100 Gr. Joost
Ben verheugd te zien dat hier al stevige plannen gemaakt worden om op 19/9 de koffie al heel vroeg op 't vuur te zetten! 't Is hier in Pays Patat-land niet anders! Enfin, ik hoef geen wekker te zetten, ik slaap toch niet! Om 1 uur 's nachts een vette Thriller op dvd bekijken, kan toch geen oog dicht doen, en dan, een paar uurtjes later, bij 't krieken van de dag, de baan op! En tot dan heb ik maar 1 wens: Image Unavailable, Please Login
Henk, Mag ik gezien het vroege tijdstip een licht gewijzigde planning voorstellen? 06:20-06:40 in Deil aanwezig zijn 06:50 wegrijden uit Deil 07:30-07:45 aankomst bij afslag Van der Valk in Eindhoven om eventuele andere F-chatters aan te laten sluiten. 08:00-08:15 aankomst bij de ontbijtplek zoals bij u bekend. Scheelt weer 20 minuten tukken.... Hans